Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mei 2018, 22:30

 8153
tom.vanratingen schreef:Blijkt dat GDC gewoon heel modieus is en graag van kledij wisselt gedurende de dag :oops:
Ik zou zelfs meer zeggen: gewoon tussen de vragen door 😉
Ofwel was hij telkens na 1 of 2 vragen zo doorweekt van het zweet dat hij een vers T-shirt nodig had :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric21 mei 2018, 17:04

 2834  Uma
tom.vanratingen schreef:Ik was aan het wachten op de verklaring voor de verschillende kleuren T-shirts van GDC. Hier zat (voor mij) dé verborgen hint naar de mol in verscholen.

Blijkt dat GDC gewoon heel modieus is en graag van kledij wisselt gedurende de dag :oops:
Of dat is wat wij nu denken. Voor hetzelfde geld was dit wél een tip, maar hebben ze die bewust niet uitgelegd om niet té veel tips weg te geven. (Ik geloof nog niet dat de morsecode in Pieters ogen echt de enige tip was..)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mei 2018, 17:16

 8153
Cedric schreef:Ik geloof nog niet dat de morsecode in Pieters ogen echt de enige tip was..
De morse + de telefoon: dat zijn dus 2 tips 😉
Gebruikersavatar

commisaris Witse21 mei 2018, 17:18

 260
Cedric schreef:Of dat is wat wij nu denken. Voor hetzelfde geld was dit wél een tip, maar hebben ze die bewust niet uitgelegd om niet té veel tips weg te geven. (Ik geloof nog niet dat de morsecode in Pieters ogen echt de enige tip was..)
Mee eens! Ook ben ik nog steeds overtuigd dat Pieter niet al die trappen in de Torre effectief heeft gelopen maar een andere lift heeft genomen en ergens rustig gewacht heeft tot de kust vrij was. :mrgreen: Toen verdacht ik Pieter echt en ik had beter mijn buikgevoel gevolgd 😂
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7