Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen22 mei 2018, 00:57

 187  Uma
Enige waar ik echt nog antwoord had op willen zien is met die reclame van 'Heb je mij gemist?', ik ben echt benieuwd of de onherkenbare persoon Pieter was of gewoon een acteur. Want daar hebben we geen antwoord op gehad jammer genoeg..
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mei 2018, 06:57

 8153
koen.willen schreef:Enige waar ik echt nog antwoord had op willen zien is met die reclame van 'Heb je mij gemist?', ik ben echt benieuwd of de onherkenbare persoon Pieter was of gewoon een acteur. Want daar hebben we geen antwoord op gehad jammer genoeg..
Ja, da's waar. GDC zegt dat "Heb je mij gemist?" gewoon een slogan was en de MIS niets te maken had met Pieter, maar we kregen geen antwoord op de vraag wie de man onder de sombrero is.
Gebruikersavatar

Jansen22 mei 2018, 08:05

 3423  Yens
Eigenlijk blijft die hele "Heb je mij gemist" campagne wat in het duister hangen... Ik zou ook wel eens willen weten hoe die campagne op poten werd gezet, hoe bepaald werd, wie die fameuze doos thuisgestuurd kreeg. Wie er schuilgaat achter Café De Zwarte Kat (was toch zo dacht ik?) in Aalst? :batman:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mei 2018, 09:35

 8153
eveline.vanhemel schreef:Eigenlijk blijft die hele "Heb je mij gemist" campagne wat in het duister hangen... Ik zou ook wel eens willen weten hoe die campagne op poten werd gezet, hoe bepaald werd, wie die fameuze doos thuisgestuurd kreeg. Wie er schuilgaat achter Café De Zwarte Kat (was toch zo dacht ik?) in Aalst? :batman:
Ik denk dat het gewoon een goede campagne en teaser waren. Doordat er meer tijd dan een jaar zat tussen de vorige reeks en deze, vind ik die slogan goed bedacht, zeker omdat die op verschillende plaatsen en manieren opdook voor duidelijk werd dat het om De Mol ging. Die cadeaus die gestuurd werden vanuit de Zwarte Kat, de kaart van Mol in Tielt... goede campagne vind ik, maar waarschijnlijk was het gewoon een goede campagne die als (geslaagde) teaser bedoeld was en moeten we er niets achter zoeken.
Gebruikersavatar

Curio22 mei 2018, 13:14

 53
In de laatste aflevering zijn natuurlijk niet alle opdrachten getoond, dat zou ook niet mogelijk zijn als de aflevering geen 2 uur mag duren (niet dat ik dat erg zou vinden 😉 ).

Één van de opdrachten die we niet gezien hebben, is het 'wie ben ik'-spel. Pieter gaf daar snel het juiste antwoord, waarschijnlijk om zich onverdacht te maken en denkende dat Pamela Anderson toch niet gevonden zou worden, dat was ook wel de moeilijkste van de 3 en die proef is alleen maar geslaagd doordat Steve daar plots uit het niets mee afkomt.

De sombreroproef hebben we ook niet gezien. Ik vind het nog altijd raar dat de mol zich hier bevond, aangezien die proef sowieso al onmogelijk was. Pascale zal dit ook wel gedacht hebben en dan maar gedaan hebben alsof ze zeker was over de sombrero's, ook al was het een wilde gok, om zich wat verdacht te maken. Misschien was dit ook 1 van de redenen dat Katrien op haar stemde en er de aflevering erna uit lag...

Bij de lucha libre leek het mij alsof Pieter zich gewoon wilde amuseren, en daar kan ik hem alleen maar gelijk in geven 😃

Bij de kaarsproef snap ik nu dat de mol niet in de finale wilde zitten als de andere 3 kandidaten op het juiste spoor zitten. Als je jouw mol tegenover je krijgt, ga je natuurlijk zo snel mogelijk die kaars uitblazen. Pieter leek wel boos en teleurgesteld dat hij de jenga niet wat langer heeft kunnen rekken.

De mooiste opdrachten die mij dit seizoen zeker gaan bijblijven zijn jacht op Joke en de levend begraven proef. Bij de jacht op Joke werd door de hele groep (met uitzondering van Pascale en Channy) duchtig geknoeid waardoor de opdracht snel ontaardde in chaos en geklungel, maar het leverde prachtige televisie op :mrgreen: (Is Joke dood? Waarom is Joke dood? 😛 )

De levend begraven proef was een prachtige opdracht om het seizoen mee te beginnen. Pieters strategie over de verdeling van de kisten zat goed in elkaar, hij heeft misschien alleen Jeffrey wat onderschat 😛
Hier is Pieter ook wat geholpen door de montage, ik herinner mij vooral dat Kelly rondliep met de kaart, terwijl dat uiteindelijk meer Pieter bleek te zijn.

Conclusie: het was een zalig seizoen en ik kijk enorm uit naar volgend jaar! 😃
Gebruikersavatar

Cedric22 mei 2018, 15:45

 2834  Uma
By the way.. Nog niet echt iets over gezien hier, maar hoe geniaal was Lloyd zijn inschrijving eigenlijk 😃 Die foto daarbij.. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mei 2018, 16:23

 8153
Cedric schreef:By the way.. Nog niet echt iets over gezien hier, maar hoe geniaal was Lloyd zijn inschrijving eigenlijk 😃 Die foto daarbij.. :mrgreen:
😂 Schitterend!
Gebruikersavatar

Jansen22 mei 2018, 19:58

 3423  Yens
Cedric schreef:By the way.. Nog niet echt iets over gezien hier, maar hoe geniaal was Lloyd zijn inschrijving eigenlijk 😃 Die foto daarbij.. :mrgreen:
Ze hebben waarschijnlijk direct gedacht: "den diejen moete we hebbe" 😂 😂 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

tom.ghiesmans22 mei 2018, 21:17

 1
Weet er iemand waar het kleedje van Joke in de laatste aflevering te vinden is?
Blauw, lang met split.
Dank.
Gebruikersavatar

ex-molinator22 mei 2018, 22:24

 3483  Uma
tom.ghiesmans schreef:Weet er iemand waar het kleedje van Joke in de laatste aflevering te vinden is?
Blauw, lang met split.
Dank.
Ik vermoed dat het meestal in haar kleerkast hangt. :drunken:
Gebruikersavatar

happyfello22 mei 2018, 23:03

 326  Uma
Heb verleden zondag de aflevering met 'uitleg/tips/hints' gevolgd en ben een beetje op mijnen honger blijven zitten... Er zijn zooo veel pistes, insinuaties, ideeën voor tips op dit forum gesuggereerd dat het een beetje belachelijk zou zijn dat er niks van waar is. Is er buiten het morseknipperen van de ogen van Pieter dus niets waar we rekening moeten mee houden ? Er worden maw geen valse maar ook geen bewuste hints ingestoken... Of zie ik het nu mis ?

Voor alle duidelijkheid, ik vond het een topjaar maar komaan zeg een beetje meer feedback w.b. de special hints die we zouden hebben kunnen vinden en/of feedback w.b. de theorieën zelf gepost hier zou leuk geweest zijn....