Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle22 mei 2018, 14:35

 263
Is Pieter iemand die zich ook ingeschreven heeft voor de mol, of hebben ze hem rechtstreeks gevraagd? Heeft iemand dat ergens gelezen?
Gebruikersavatar

masterveecee22 mei 2018, 14:41

 3547  Sven
vraag ik mij ook af. In Aflevering 9 kreeg hij het nieuws wel thuis te horen, en bijv. niet op gesprek
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mei 2018, 15:21

 8153
Ik heb ergens een filmpje gezien, maar ik weet meer niet waar (was waarschijnlijk ergens in een interview na de finale) waarin Pieter iets zegt als "Je bent al doodblij dat je mee mag doen en als ze dan ook nog komen vragen of je de mol wil zijn, is dat helemaal de max". Allee zoiets, het kwam in ieder geval daarop neer.
Dus blijkbaar heeft hij zich gewoon ingeschreven. Ik weet niet of de makers blij waren met die uitspraak. Ze doen altijd nogal geheimzinnig over waar ze hun mol gehaald hebben.
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle22 mei 2018, 16:02

 263
chicawah schreef:Ik heb ergens een filmpje gezien, maar ik weet meer niet waar (was waarschijnlijk ergens in een interview na de finale) waarin Pieter iets zegt als "Je bent al doodblij dat je mee mag doen en als ze dan ook nog komen vragen of je de mol wil zijn, is dat helemaal de max". Allee zoiets, het kwam in ieder geval daarop neer.
Dus blijkbaar heeft hij zich gewoon ingeschreven. Ik weet niet of de makers blij waren met die uitspraak. Ze doen altijd nogal geheimzinnig over waar ze hun mol gehaald hebben.
Ik heb ook zoiets gelezen, maar ik geloof dat nooit dat ze hem uit die enorme hoop kandidate gehaald hebben. Ik denk dat ze Pieter rechtstreeks gevraagd hebben.
Gebruikersavatar

masterveecee22 mei 2018, 16:08

 3547  Sven
De Mol wordt geselecteerd als zijnde "een kennis" of als een kandidaat
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle22 mei 2018, 16:37

 263
masterveecee schreef:De Mol wordt geselecteerd als zijnde "een kennis" of als een kandidaat

Daarmee weet ik nu nog niks hé 😃
Gebruikersavatar

masterveecee22 mei 2018, 16:45

 3547  Sven
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Daarmee weet ik nu nog niks hé 😃
ok 🙂 , aanvullend dsus: hij kan echt gewoon als kandidaat gekozen zijn als Mol. Als reactie op
maar ik geloof dat nooit dat ze hem uit die enorme hoop kandidate gehaald hebben.
Gebruikersavatar

Cedric22 mei 2018, 17:32

 2834  Uma
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik heb ook zoiets gelezen, maar ik geloof dat nooit dat ze hem uit die enorme hoop kandidate gehaald hebben. Ik denk dat ze Pieter rechtstreeks gevraagd hebben.
Waarom niet?
150 mensen worden uitgenodigd voor een gesprek van ongeveer een uur, als ik het goed heb begrepen. Dat gesprek, in aanvulling met de eerder ingediende kandidatuur, geeft toch al een vrij goed beeld van de kandidatenprofielen lijkt me. En als je zo'n profiel dan kan matchen met wat je zoekt in je volgende Mol... Why not?
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle22 mei 2018, 17:56

 263
Gewoon, omdat hij eerder nogal in de pers kwam her en der, o.m. met de churchie. Misschien is hij dan al iemand opgevallen.
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman22 mei 2018, 18:16

 48
hallo,

van alle inschrijvingen worden er 10 profielen bij elkaar gematched die bij elkaar passen.
Verder kijken ze uit die 10 profielen wie het best daarvan de mol zou kunnen zijn.
Dus de mol heeft ook een gewone selectie ondergaan .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mei 2018, 19:03

 8153
sjackie.hoffman schreef:hallo,

van alle inschrijvingen worden er 10 profielen bij elkaar gematched die bij elkaar passen.
Verder kijken ze uit die 10 profielen wie het best daarvan de mol zou kunnen zijn.
Dus de mol heeft ook een gewone selectie ondergaan .
Niet altijd hoor.
De 3 eerste mollen (Magda, Hugo, Marc) waren mensen die ze via via kenden.
Hoe het zat met Gilles en Eline weet ik niet. Waarschijnlijk zijn die wel geselecteerd samen met de andere kandidaten.
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman22 mei 2018, 20:03

 48
Idd

in zeg maar " de begin jaren " hebben ze hun mol geselecteerd door kennissen of iemand uit hun kringen.

vanaf de vernieuwde versie's op vier is het uit de selecties