Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mei 2018, 22:45

 8153
Lloyd en Baha hebben fantastisch gespeeld. Twee slimme, schrandere, sympathieke "jongens" die Pieter vrijwel meteen doorhadden en dus meer dan verdiend de finale gespeeld hebben.
Geniaal hoe Baha met de geldkoffers Pieter buitenspel gezet heeft. En even geniaal hoe Baha het spel altijd speelde: altijd wiebelend, wippend, ogenrollend, grappend, grollend en lachend alsof hij het allemaal niet te ernstig nam, maar intussen was hij zeer intelligent en gedreven met het spel bezig. Chapeau!
En Lloyd die eigenlijk al meteen op Pieter zat en als 21-jarige het spel wint: superknap!
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle20 mei 2018, 22:55

 263
Mateo schreef:Baha en Lloyd zijn slimme schatten. Van Pieter weet ik het zo net nog niet. 😉
Hij is op zijn minst geniaal. Maar misschien wel een beetje griezelig geniaal :twisted:
Gebruikersavatar

Jay-Lo20 mei 2018, 23:13

 1690  Sven
Wanneer Baha zegt dat Pieter bij die homerun eigenlijk niet wou lopen, maar hij moest, want die bal kwam maar niet terug. 😃
Maar wij kregen dat niet te zien, alleen flarden van die opdracht. :(
Gebruikersavatar

masterveecee22 mei 2018, 09:43

 3547  Sven
Lloyd zei ook als eerste van "het zou wel zotjes zijn als meneer pastoor de mol is". En wij maar denken van niet 😃

Idd, chapeau voor de mollenvangers
Gebruikersavatar

nite22 mei 2018, 11:00

 110
Groot respect voor de twee finalisten. Vooral Baha bij de geldkofferopdracht. Om het zo snel door te hebben wat Pieter aan het doen is, om daar dan zo zeker van te zijn dat ge de 0EUR koffer durft te pakken, dat was echt straf.

Als afsluiter ook zeker Pascale niet vergeten. Ook een sterke kandidate die ook snel op de mol zat en die ook snel doorhad hoe de proeven best opgelost konden worden.
Gebruikersavatar

billie.holiday23 mei 2018, 17:29

 462  Bert
Pascale was voor mij , ook een persoon die een finaleplaats waardig was. Chique madame, die het heel sportief opnam. Eigenlijk waren alle kandidaten superchique, maar van sommigen hebben we net iets te weinig gezien . Maar dit is het spel zeker.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mei 2018, 22:32

 8153
billie.holiday schreef:Pascale was voor mij , ook een persoon die een finaleplaats waardig was. Chique madame, die het heel sportief opnam. Eigenlijk waren alle kandidaten superchique, maar van sommigen hebben we net iets te weinig gezien . Maar dit is het spel zeker.
Pascale is inderdaad een straffe, sympathieke, intelligente supertopmadam. Ze verdiende zeker en vast ook een plaats in de finale. Op het moment dat ze nog met 4 waren, hadden ze wat mij betreft mogen zeggen: met 4 naar de finale en de pot wordt verdeeld over al wie juist zit met zijn mol. Maar zo werkt het niet natuurlijk.
Persoonlijk vond ik een finale met de 3 "jongens" de max, om verschillende redenen. Nooit eerder is er een finale geweest die uitsluitend uit mannen bestond, de gemiddelde leeftijd van de finalisten is waarschijnlijk nooit lager geweest dan nu, een finale met gasten die zo'n goede vrienden geworden waren hebben we waarschijnlijk ook nooit eerder meegemaakt en een finale met 2 finalisten die al vanaf aflevering 1 en 2 de mol op het spoor waren is ook een unicum. Komt bij hoe zowel de mol als die 2 finalisten het gespeeld hebben: ronduit subliem! En ze gaven ons zaaaaaaaalig heeeeeerlijke TV.
Wat mij betreft is editie 2018 nu al legendarisch!
Goh, wat zou ik de 3 jongens én topmadam Pascale graag eens live ontmoeten!
Gebruikersavatar

Jansen24 mei 2018, 06:53

 3423  Yens
chicawah schreef:Pascale is inderdaad een straffe, sympathieke, intelligente supertopmadam. Ze verdiende zeker en vast ook een plaats in de finale. Op het moment dat ze nog met 4 waren, hadden ze wat mij betreft mogen zeggen: met 4 naar de finale en de pot wordt verdeeld over al wie juist zit met zijn mol. Maar zo werkt het niet natuurlijk.
Persoonlijk vond ik een finale met de 3 "jongens" de max, om verschillende redenen. Nooit eerder is er een finale geweest die uitsluitend uit mannen bestond, de gemiddelde leeftijd van de finalisten is waarschijnlijk nooit lager geweest dan nu, een finale met gasten die zo'n goede vrienden geworden waren hebben we waarschijnlijk ook nooit eerder meegemaakt en een finale met 2 finalisten die al vanaf aflevering 1 en 2 de mol op het spoor waren is ook een unicum. Komt bij hoe zowel de mol als die 2 finalisten het gespeeld hebben: ronduit subliem! En ze gaven ons zaaaaaaaalig heeeeeerlijke TV.
Wat mij betreft is editie 2018 nu al legendarisch!
Goh, wat zo...
Zo waar 😃. Pascale was een echte straffe madam en met een naturel zoals je niet al te dikwijls tegenkomt. De andere kandidaten waren ook toppers, ook al hebben we waarschijnlijk te weinig kans gehad om ze goed te beoordelen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mei 2018, 07:35

 8153
eveline.vanhemel schreef:Zo waar 😃. Pascale was een echte straffe madam en met een naturel zoals je niet al te dikwijls tegenkomt. De andere kandidaten waren ook toppers, ook al hebben we waarschijnlijk te weinig kans gehad om ze goed te beoordelen.
De naturel van Pascale! Dat had ik niet vermeld, maar hoe waar is dat! "Ik kan alleen maar mezelf zijn, behalve als ik toneel moet spelen". Maar ze was niet de mol en moest dus geen toneel spelen en bijgevolg was wat wij zagen Pascale. "Ik zit er niet mee in mij belachelijk te maken". Het was lachen met haar YMCA, maar belachelijk heeft ze zich nooit gemaakt.
Haar gelukzalige, stralende glimlach toen ze in haar kist lag en luisterde naar GDC die vertelde dat de mol beslist had wie in welke kist zou liggen: prachtig!
De loopproef in aflevering 7 die ze volbracht puur op karakter: chapeau!
Pascale is een vrouw naar mijn hart, een vrouw die ik heel graag eens live zou ontmoeten. Ik hoop dat ze ooit leest welke goede en mooie dingen mensen op het forum over haar geschreven hebben.

Pascale: we love you!
Gebruikersavatar

Cedric24 mei 2018, 11:45

 2834  Uma
Kan ik enkel akkoord mee gaan. Had haar er graag bij gehad in de finale, maar wetende dat dat dan ten koste van Baha zou zijn geweest... Zou ook jammer geweest zijn.
Nu ja, er zijn er wel meerdere die in de finale hadden gemogen van mij bij deze editie 😃