Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mei 2018, 11:35

 8153
eveline.vanhemel schreef:Toch erg he... het feit dat het in Brugge vlotter ging, zal waarschijnlijk ook wel te maken hebben dat het pedofilieschandaal daar begonnen is en ze er niet meer op durven reageren. Ontdopen heb ik niet gedaan, voornamelijk omdat ik mijn ouders niet voor het hoofd wil(de) stoten.
Dat ontdopen is al lang geleden hoor. Van schandalen was toen nog geen sprake.
Gebruikersavatar

Jansen24 mei 2018, 11:43

 3423  Yens
chicawah schreef:Dat ontdopen is al lang geleden hoor. Van schandalen was toen nog geen sprake.
Ah OK, ik had er vroeger zelfs nog nooit van gehoord voordat die schandalen waren losgebarsten.
Gebruikersavatar

Cedric25 mei 2018, 12:18

 2834  Uma
Heinz schreef:Uit Dag Allemaal:

1-2-3-4
Gilles De Coster: "Het eerste criterium om een goede kandidaat te selecteren is: 'Wil je met hem of haar op reis gaan, of zelfs gewoon maar op café belanden?' "

Met andere woorden, aan iedereen die zich inschrijft maar niet op gesprek mag: GE ZIJT SAAIE MENSEN DIE NIEMAND WIL KENNEN! :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mola Lisa29 mei 2018, 10:13

 328  Uma
Dit postte Pascale op facebook :

Lieve Mollenjagers,
Met heel veel plezier las ik wekelijks jullie berichtjes, verdachtmakingen, tips en grapjes... Vaak had ik echt zin om mee te doen maar dat zal voor volgend jaar zijn... Ik hou aan dit avontuur alleen maar prachtige herinneringen over. Dus, mocht je twijfelen, schrijf je vooral in! Dan kan ik hier volgend jaar posten hoe verdacht ik je wel niet vind Liefs, Pascale X
Gebruikersavatar

marc.koenen29 mei 2018, 20:32

 122
Ik zag zojuist op Ter Zake Pascale aan het werk. 😃 😃 😃 Het was een reportage over de marine ontmijningsdienst in de Baltische zee
Gebruikersavatar

Cedric30 mei 2018, 15:10

 2834  Uma
eveline.vanhemel schreef:Ik kwam hier net hetzelfde zetten 😉 . Voor de liefhebbers, op deze link kan je Terzake herbekijken (het is wel het tweede item):

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/Journaal-W ... k-terzake/
Voor de geïnteresseerden: de korte reportage begint om 24:09.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13