Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jansen17 mei 2018, 12:53

 3423  Yens
Cedric schreef:Ik kan het dus echt nooit laten om zo'n spoiler open te klikken hΓ©... Bon, dat boek moet ik dus ook niet meer lezen nu :-/ πŸ˜ƒ
Maar goed dan dat de andere opvallende link niet in de spoiler staat πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› .
En dat de echte clue van het boek, NIETS te maken heeft met de spoiler πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› .
Gebruikersavatar

Cedric17 mei 2018, 12:56

 2834  Uma
chicawah schreef:Tja, je was gewaarschuwd hΓ© πŸ˜›
I know ze. Het is sterker dan mezelf.. Ik weet zo bijvoorbeeld ook al vrijwel alles wat gebeurde in Game of Thrones, ook al heb ik nog maar 1 seizoen gezien daarvan. Al de rest te weten gekomen door sociale media en zo'n spoilers open te klikken... Och ja, niks aan te doen πŸ˜ƒ
eveline.vanhemel schreef:Maar goed dan dat de andere opvallende link niet in de spoiler staat πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› .
En dat de echte clue van het boek, NIETS te maken heeft met de spoiler πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› .
Aha! Ok, dan trek ik mijn eerdere woorden terug. Toch maar lezen dan πŸ˜›
Vind je het een goed boek eigenlijk?
Gebruikersavatar

Jansen17 mei 2018, 15:24

 3423  Yens
Cedric schreef:Vind je het een goed boek eigenlijk?
Best goed, spannend genoeg, geen wereldliteratuur maar ik heb hem in een dag uitgelezen πŸ™‚.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mei 2018, 15:56

 8153
Ik ga het E-book kopen. Dan kan ik het lezen op reis πŸ™‚
Gebruikersavatar

commisaris Witse17 mei 2018, 17:56

 260
chicawah schreef:Ik ga het E-book kopen. Dan kan ik het lezen op reis πŸ™‚
Ik heb Sudoku van Debaut gelezen en vond dat maar matig, eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar

sara.pantoja22 mei 2018, 17:26

 100
Ik ben hem nu aan het lezen. Kwestie van het 'De Mol' gevoel nog niet willen/kunnen loslaten πŸ™‚ Mss dat ik daarna nog maar eens opnieuw begin met alle vorige seizoenen te herbekijken. Tegen dan zitten we weer een beetje dichter tegen De Mol 2019 ! πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman22 mei 2018, 20:04

 48
moest er iemand het e book hebben en willen delen πŸ™‚
mag me gerust mailen dan

thx
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 jun 2018, 18:54

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ik zou graag een vraag stellen aan mensen die het boek al gelezen hebben πŸ™‚. Het probleem is dat ik niet graag het plezier wil bederven van mensen die het boek nog niet gelezen hebben. Hoe leg ik dit best aan boord? Zet ik de vraag in een spoiler met de expliciete melding erbij dat mijn vraag een belangrijke clue van het boek prijsgeeft? Of doe ik dit best via een privΓ©-bericht? Wie helpt me?
Ik kwam vandaag speciaal nog eens naar het forum omdat ik het boek aan het lezen ben en me jouw bericht herinner. Aangezien ik nog maar halfweg ben, heb ik je spoiler nog steeds niet opengeklikt.
Tot nu toe vind ik het boek niet echt goed en lees ik alleen verder omdat het "ergens" te maken heeft met De Mol. Spannend? Pfff... Absoluut geen pageturner -ik lees alleen een beetje door omdat het morgen terug naar de bib moet (gisterenavond ontleend - mag het nog 3 weken houden maar ik vertrek woensdagochtend vroeg op reis en aangezien de kleine bib in onze gemeente alleen geopend is op woensdagmiddag, donderdagmiddag, vrijdagmiddag en zaterdagochtend, moet het morgenvroeg dus terug). Ik ben gisteren om 20 u begonnen en was het echt super geweest, dan was het enkele uren geleden al uit. Maar ik vind het dus niet super. Spannend? Nee, want je weet eigenlijk al bijna meteen of de mol een man of een vrouw is en je kan al zo goed als meteen 1 man en 1 vrouw uitsluiten, zelfs voor de eerste eliminatie.
Dan komt er eenen proef die niet alleen niet klopt, maar waarbij je, zelfs als onervaren molloot, meteen ook weet wie de mol is. Pffffffffff....
En mocht het nog goed geschreven zijn! Maar ook dat niet... In het 1ste middelbaar (zelfs in de 5de en 6de klas van de lagere school) zijn leerlingen die stilistisch stukken beter schrijven...
Enfin, ik probeer mij straks na het avondeten door de 2dehelft te worstelen en hoop dat het beter wordt. Waarmee ik spannend bedoel, want stilistisch zal het niet veranderen, de mol is bekend... Ik kan alleen maar hopen dat de 2de helft beter is dan de 1ste...
Gebruikersavatar

Cedric01 jun 2018, 19:15

 2834  Uma
Wow, ok, ik zal me dus de moeite besparen om het te lezen. Dat klinkt echt als een enorm slecht boek eigenlijk πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 jun 2018, 21:18

 8153
Cedric schreef:Wow, ok, ik zal me dus de moeite besparen om het te lezen. Dat klinkt echt als een enorm slecht boek eigenlijk πŸ˜ƒ
Goh, enorm slecht... Eerder gewoon niet goed - tot nu toe. Tot nu toe is nog steeds ergens halfweg. Ik moet echt dringend verder lezen, want morgen uiterlijk om 12 u moet het boek ingeleverd zijn in de bib.
Bij deze: ik lees NU verder en breng later verslag uit*

* Vreemde plaats om een recensie te schrijven. Behalve de sporadische molloten die toevallig nog eens hun kop boven de aarde uitsteken, komt geen mol hier nog kijken...
Gebruikersavatar

Jansen02 jun 2018, 07:21

 3423  Yens
chicawah schreef:Goh, enorm slecht...
Ik vond het ook geen wereldliteratuur... maar enorm slecht vond ik het ook weer niet. Smaken verschillen...
Alvast een fijne reis toegewenst πŸ™‚ .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 jun 2018, 12:49

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ik vond het ook geen wereldliteratuur... maar enorm slecht vond ik het ook weer niet. Smaken verschillen...
Alvast een fijne reis toegewenst πŸ™‚ .
Merci merci!
Het boek is uit. Gelukkig is de 2de helft beter en valt het uiteindelijk nog mee.