Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

jo.verjans31 dec 2018, 10:43

 2
zoek eens met gebarentaal voor slechthorende, in het laatste stukje met 2x nul bv wil zeggen " detail" een volle hand is " 5, etc, je kan het woordenboek voor slechthorende raadplegen
Gebruikersavatar

niki.devos31 dec 2018, 20:15

 6
of het kan ook morse code zijn?
Gebruikersavatar

Cedric31 dec 2018, 22:20

 2834  Uma
jo.verjans schreef:zoek eens met gebarentaal voor slechthorende, in het laatste stukje met 2x nul bv wil zeggen " detail" een volle hand is " 5, etc, je kan het woordenboek voor slechthorende raadplegen
Afbeelding
F D 5 D F

EDIT/ Of puur cijfermatig: 91519.

Maar geen idee wat het zou kunnen betekenen. Het is wel opvallend, maar of we er iets moeten achter zoeken...
Gebruikersavatar

masterveecee03 jan 2019, 12:18

 3547  Sven
Even gecheckt bij iemand die ik ken: is geen gebarentaal 😉
Dus zijn cijfers, als ie er iets mee wil zeggen
Gebruikersavatar

MolSchip03 jan 2019, 17:33

 50
Volgens mij zit er toch een boodschap verstopt in die handgebaren, ze zien er niet echt spontaan uit.
Gebruikersavatar

rucogo03 jan 2019, 20:13

 57
hij moest natuurlijk de ".be" aanduiden he. maar voor de rest is er niet echt iets duidelijk lijkt me
Gebruikersavatar

koen.willen17 jan 2019, 20:54

 187  Uma
Tien onbekende Vlamingen, Gilles De Coster en met hen ook maar liefst een miljoen trouwe mollenvangers, maken zich op voor een nieuwe De Mol. Van Zuid-Afrika over Mexico graaft De Mol zich voor dit nieuwe seizoen een weg naar het oosten: De Mol Vietnam. Dwars doorheen dit prachtige land en in vele Vlaamse huiskamers start de spannendste zoektocht van het voorjaar. Onderweg moeten de kandidaten slagen in zoveel mogelijk opdrachten, want alleen zo kunnen ze geld verdienen. Maar ze moeten elkaar zoveel mogelijk in de gaten houden, want in hun midden huist een sluwe saboteur. De mol. En die doet niets liever dan de groepen tegenwerken.

Café De Mol
Ook Café De Mol keert terug om de mollenjacht in Vlaanderen officieel te openen en wekelijks op zoek te gaan naar de man of vrouw die iedereen weet te misleiden. Gilles Van Bouwel en Elodie Ouedraogo gaan wekelijks op zoek naar de man of vrouw die iedereen weet te misleiden.
BRON
Gebruikersavatar

ex-molinator21 jan 2019, 07:22

 3483  Uma
robbe.vermesen schreef:... Hopelijk zal het dit jaar ook weer een mooie overgang van Nederland naar België zijn zoals vorig jaar, want nu is het nog maar een voorsmaakje, laat ons zeggen dat we nu ons voorgerecht krijgen en binnen een paar maanden ons dessert :mrgreen:
Dat voorgerecht smaakt vooralsnog niet. Tot nog toe vind ik het de slechtste WIDM die ik ooit gezien heb. Er zijn nochtans wel kandidaten die leuk (zouden) kunnen zijn maar het komt er niet uit, en de opdrachten zijn inspiratieloos ... allez ff wasgoed in 3 kleuren ophangen - echt spannende en onderhoudende televisie :roll: .
Vorig jaar was de start van WIDM heel goed (eigenlijk vond ik die start in 5 verschillende landen een pareltje) en heb ik er in het geheel wel een goed gevoel bij gehad, maar 2019 is tot nog toe inspiratieloos.
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 jan 2019, 11:25

 2354  Uma
ex-molinator schreef:Dat voorgerecht smaakt vooralsnog niet. Tot nog toe vind ik het de slechtste WIDM die ik ooit gezien heb. Er zijn nochtans wel kandidaten die leuk (zouden) kunnen zijn maar het komt er niet uit, en de opdrachten zijn inspiratieloos ... allez ff wasgoed in 3 kleuren ophangen - echt spannende en onderhoudende televisie :roll: .
Vorig jaar was de start van WIDM heel goed (eigenlijk vond ik die start in 5 verschillende landen een pareltje) en heb ik er in het geheel wel een goed gevoel bij gehad, maar 2019 is tot nog toe inspiratieloos.
Inderdaad. Het is daar niet spannend genoeg vind ik... Vorig jaar was een voed seizoen naar mijn gevoel, maar de Mol in ons land vind ik persoonlijk veel mysterieuzer en spannender!
Gebruikersavatar

Molly Robby13 feb 2019, 15:43

 19
Voor de rest is er volgens mijn géén enkele informatie uit dat filmpje te halen.
Enkel de maker van het filmpje kon ik nog achterhalen 🙂
GDPR-notproof zou ik zeggen 🙂
Jeff Bronder, maar hij zal er wel niets mee te maken hebben 🙂
Afbeelding
Gebruikersavatar

Molly Robby13 feb 2019, 15:57

 19
Molly Robby schreef:Voor de rest is er volgens mijn géén enkele informatie uit dat filmpje te halen.
Enkel de maker van het filmpje kon ik nog achterhalen 🙂
GDPR-notproof zou ik zeggen 🙂
Jeff Bronder, maar hij zal er wel niets mee te maken hebben 🙂
Afbeelding
Hoewel ik me toch afvraag of deze foto (zijn omslagfoto) niet in Vietnam is genomen.

Afbeelding