Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen03 feb 2019, 18:59

 187  Uma
Cedric schreef:Zouden ze het niet op zondag houden zoals vorig seizoen?
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Maar vorig jaar hebben ze ons verrast met naar zondag te verhuizen (& ook weer niet in mijn geval).
Daarom is het interessant om alle opties te bekijken.
Gebruikersavatar

koen.willen05 feb 2019, 21:00

 187  Uma
koen.willen schreef:Vorig jaar had ik de mogelijke datum met een week fout omdat ik het aantal afleveringen van Taboe fout had 🙂
Zodra ik weet welk programma hoelang gaat duren en hoelang het bij de concurrentie gaat duren kan ik een gok wagen.
Ik had al nagedacht over donderdag 21 februari, want 14de is laatste De Dag. Maar waarschijnlijk start Temptation op vijf.. en ze gaan nooit De Mol programmeren daar tegenover. Dus ik doe een poging achter een aantal weken
Donderdag 21 februari kan geschrapt worden als mogelijke datum. Control Pedro gaat dan van start op VIER. Vermoedelijk Trafiek Axel ook.

We kunnen voor 99% met zekerheid zeggen dat het weer op een zondag is.
  • Maandag heeft vaste programama's
  • Dinsdag ook vaste programma's en af en toe voetbal
  • Woensdag heeft vaste programma's
  • Donderdag heeft nu ook vaste programma's
  • Vrijdag is Temptation Island op VIJF, gaan ze nooit De Mol tegenover zetten
  • Zaterdag is meestal blockbuster + De Mol is dan ook in NL op dat moment.
  • Zondag is enigste mogelijkheid nog.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 feb 2019, 21:14

 2354  Uma
koen.willen schreef:Donderdag 21 februari kan geschrapt worden als mogelijke datum. Control Pedro gaat dan van start op VIER. Vermoedelijk Trafiek Axel ook.

We kunnen voor 99% met zekerheid zeggen dat het weer op een zondag is.
  • Maandag heeft vaste programama's
  • Dinsdag ook vaste programma's en af en toe voetbal
  • Woensdag heeft vaste programma's
  • Donderdag heeft nu ook vaste programma's
  • Vrijdag is Temptation Island op VIJF, gaan ze nooit De Mol tegenover zetten
  • Zaterdag is meestal blockbuster + De Mol is dan ook in NL op dat moment.
  • Zondag is enigste mogelijkheid nog.
Spijtig, ik ha de Mol graag op donderdag gezien, maar voor iedere molloot moet iedere dag goed zijn!
Bedankt voor het speurwerk, Koen!
Gebruikersavatar

mark.vandaele05 feb 2019, 23:03

 178
koen.willen schreef:Donderdag 21 februari kan geschrapt worden als mogelijke datum. Control Pedro gaat dan van start op VIER. Vermoedelijk Trafiek Axel ook.

We kunnen voor 99% met zekerheid zeggen dat het weer op een zondag is.
  • Maandag heeft vaste programama's
  • Dinsdag ook vaste programma's en af en toe voetbal
  • Woensdag heeft vaste programma's
  • Donderdag heeft nu ook vaste programma's
  • Vrijdag is Temptation Island op VIJF, gaan ze nooit De Mol tegenover zetten
  • Zaterdag is meestal blockbuster + De Mol is dan ook in NL op dat moment.
  • Zondag is enigste mogelijkheid nog.

Ik denk ook dat ze met de zondag gewoon de perfecte formule hebben gevonden voor het programma + dan nog café de mol daarna, ik zou er sowieso rekening mee houden dat het programma pas start nadat de trailer ongeveer 3 weken uit is. ik denk eerder dat de trailer rond eind Februari zal verschijnen en dan eind Maart de start van het nieuwe seizoen!
Gebruikersavatar

Vermoljoen07 feb 2019, 16:30

 2354  Uma
koen.willen schreef:
Donderdag 21 februari kan geschrapt worden als mogelijke datum. Control Pedro gaat dan van start op VIER. Vermoedelijk Trafiek Axel ook.

We kunnen voor 99% met zekerheid zeggen dat het weer op een zondag is.
  • Maandag heeft vaste programama's
  • Dinsdag ook vaste programma's en af en toe voetbal
  • Woensdag heeft vaste programma's
  • Donderdag heeft nu ook vaste programma's
  • Vrijdag is Temptation Island op VIJF, gaan ze nooit De Mol tegenover zetten
  • Zaterdag is meestal blockbuster + De Mol is dan ook in NL op dat moment.
  • Zondag is enigste mogelijkheid nog.
Wanneer zou het dan vermoedelijk beginnen? Wat is er op dit moment bezig op zondag en hoe lang duurt dat nog?
Gebruikersavatar

mysticia07 feb 2019, 16:49

 5
Nu is er een dubbele aflevering van NCIS.
Nu zondag aflevering 7 en 8.
Als ze dubbele afleveringen blijven geven, zou 14 april een slot van 2u vrij komen.
Echter is dat niet mogelijk, want dan lopen we voor op Amerika :p
Ik gok dus dat t in de plaats van topdokters en de 1e van de 2 NCSI afleveringen komt. Afhankelijk of t eerste 8 of 9 weken duurt, zou de mol dan 31 maart of 7 april starten...

Mijn gok: 24 maart eerste molcafe, week erna de mol...

Al klopt timing nog niet helemaal met ncsi dan
Gebruikersavatar

mark.vandaele08 feb 2019, 20:37

 178
mysticia schreef:, zou de mol dan 31 maart of 7 april starten...

Mijn gok: 24 maart eerste molcafe, week erna de mol...

Al klopt timing nog niet helemaal met ncsi dan
Dan moeten we binnen 2-3 weken een trailer verwachten, ben benieuwd.
Gebruikersavatar

koen.willen10 feb 2019, 19:46

 187  Uma
robbe.vermesen schreef:Wanneer zou het dan vermoedelijk beginnen? Wat is er op dit moment bezig op zondag en hoe lang duurt dat nog?
Wel momenteel zijn Reizen Waes & Over Water bezig op één. Vanaf 24 februari starten Undercover & 2de tot de 6de macht. Het had dan een perfect moment geweest. Maar ik denk dat we deze datum nu wel kunnen uitsluiten.
Vorig jaar was het geen toeval dat De Mol op 25 maart begon, mits Salamander en Taboe de zondag ervoor gingen stoppen.

Als ze het in de lijn van vorig jaar houden is het 24 maart weer De Mol. En dan 17 maart kandidaten voorstelling.
Maar ze kunnen het ook een week verschuiven dat 24 maart kandidaten voorstelling is en 31 maart De Mol start, want vorig jaar was dat ook op de datum dat zomertijd inging.

Andere zondag zijn ook mogelijk, maar ik zie meteen een link met andere programma's op tv en dergelijke.
Gebruikersavatar

Dontor15 feb 2019, 10:55

 64
Kans is groot dat de uitzendingen Topdokters zal opvolgen op maandag denk ik.

edit: Als er opnieuw 9 afleveringen zijn van topdokters zou de eerste uitzending vallen op 1 april :|
Gebruikersavatar

Cedric15 feb 2019, 13:01

 2834  Uma
Ze zouden toch dom zijn om het niet op zondag te houden? Vorig jaar heeft Vier een beetje een coup gepleegd door de zondagavond in te plannen, maar dat was slim bekeken. De zondagavond is traditioneel in handen van Eén geweest, maar door Bart De Pauw zijn sms'jes en het cancellen van die quiz, was er een opportuniteit voor Vier om de zondag te veroveren, wat een belangrijke avond is in het tv-landschap. Ze zijn er dan ook nog in geslaagd, dus waarom niet opnieuw? Waarschijnlijk dat ze nog even afwachten, om te zien wat andere zenders op zondagavond zullen uitzenden, maar als de kans er is zullen ze het niet laten om opnieuw de zondag in te palmen.
Gebruikersavatar

yevo18 feb 2019, 00:24

 281  Uma
In de nieuwe teaser op jijweetniets.be komt het logo van De mol omgekeerd in beeld:
SPOILER
Dit is voor zover ik weet niet gebeurd vorige jaren. Maar mij lijkt dit heel hard op een 10.

10 Maart? Is een zondag, ongeveer 3 weken na de eerste trailer, is ook 10de week van 2019 (10 W).

Misschien vergezocht, maar vond het nog opvallen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 feb 2019, 19:08

 8153
koen.willen schreef:De kans is groter geworden dat De Mol wel eens op een donderdag wordt uitgezonden, want blijkbaar gaat Tempation Island nu op een vrijdag worden uitgezonden. Dus noteer maar donderdag 21 februari als mogelijke datum! Het kan perfect omdat er 2 uur aan programmering weg valt als De Dag stopt, 1.5 uur voor De Mol en half uur voor Café De Mol!
😲 Neeeeeeeeee!!!! Op donderdagavond heb ik Spaanse les!