Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 aug 2018, 14:01

 2354  Uma
Beste forumleden,

We zijn er nogal vroeg bij voor volgend seizoen, maar dit is toch wel al een grote hint.
In de krant staat dit:
(Klik op de foto voor groter beeld)
Afbeelding
Beste molkandidaten, jullie ontmoeting vindt plaats aan de centrum-station interparking Brugge
Nu komen er veel vragen in mijn hoofd:
Is dit bericht een grap, of is dit echt voor het nieuwe seizoen?
Zal het nieuwe seizoen vroeger op tv zijn, omdat ze al zijn vertrokken?
Waarom zijn ze vroeger vertrokken?

Is er iemand die iets heeft gezien??
Gebruikersavatar

Cedric25 aug 2018, 15:37

 2834  Uma
What the.. :?:
Gebruikersavatar

Cedric25 aug 2018, 16:06

 2834  Uma
Cedric schreef:What the.. :?:
Dju, kan niet meer editten.. Anyway, erg opvallend inderdaad. Misschien is het een flauwe grap of deel van pakweg een vrijgezellenfeest dat niets met de echte De Mol te maken heeft, misschien is er meer aan de hand.

Nu, ik denk dat we er dus in elk geval al mogen vanuit gaan dat de 10 kandidaten voor het volgende seizoen reeds geselecteerd werden en bekend zijn.

Als dit betekent dat ze een dezer dagen vanuit Brugge al vertrekken (via luchthaven Oostende dan?), dan betekent dat volgens mij ook dat men al vroeger start met de opnames? Ik dacht dat dat pas in oktober/november was normaal...
Al staat er wel geen datum bij natuurlijk, dus misschien is het gewoon een soort van teaser en is het effectief pas voor binnen een tweetal maanden of zo..

Damn, ik ben al weer razendbenieuwd 😃
Gebruikersavatar

tom.vanratingen25 aug 2018, 16:17

 50
robbe.vermesen schreef:Beste forumleden,
...
Wow, scherp gezien! 😉 Persoonlijk denk ik eerder dat het gaat om een flauwe grappenmaker. Waarom zou de productie het risico nemen om dit openbaar te plaatsen, terwijl ze een bijna panische angst hebben dat de kandidaten of de bestemming ontdekt zouden worden?

Nu, don't shoot me if I'm wrong 😉
Gebruikersavatar

marc.koenen03 dec 2018, 16:44

 122
Ik denk dat de opnames volop aan de gang zijn.Gilles is al enkele weken niet meer te zien bij Sport Late night.Zin in om iedere week terug te kijken en uitzoeken wie de mol is
Gebruikersavatar

MolSchip03 dec 2018, 17:00

 50
marc.koenen schreef:Ik denk dat de opnames volop aan de gang zijn.Gilles is al enkele weken niet meer te zien bij Sport Late night.Zin in om iedere week terug te kijken en uitzoeken wie de mol is
Zouden ze niet al bijna terugzijn?
Gebruikersavatar

yevo03 dec 2018, 20:07

 281  Uma
MolSchip schreef:Zouden ze niet al bijna terugzijn?
Normaal gezien wel. Als ik het goed opheb gebeuren de opnames meestal eind oktober - midden november. Natuurlijk kan het zijn dat de productie alsmaar later gaat omdat het moeilijk is om in een paar maanden een volledig seizoen te maken.
Gebruikersavatar

masterveecee18 dec 2018, 21:22

 3547  Sven
niemand die geweest is? 😛
Gebruikersavatar

junior.tavares06 jan 2019, 16:33

 1
Als je kijk onder de foto van GDC op instagram zie je een naam vaak terug komen... Mogelijk een kandidaat

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 jan 2019, 18:04

 2354  Uma
junior.tavares schreef:Als je kijk onder de foto van GDC op instagram zie je een naam vaak terug komen... Mogelijk een kandidaat

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik denk dat hij dit eerder als een grapje bedoelde :mrgreen:
Gebruikersavatar

noella.vanduren04 feb 2019, 19:10

 6
robbe.vermesen schreef:Ik denk dat hij dit eerder als een grapje bedoelde :mrgreen:

Ik hoop het voor hem, productie zal er anders niet mee kunnen lachen en zijn zwijgcontract ook niet :roll:.
Zou het ook maar triest vinden als een kandidaat dat zo open op sociale media zou delen...