Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2019, 17:35

 3483  Uma
Nadat Liesbeth, Bas en Yourie de zin ontdekt hebben, komen de andere deelnemers aangelopen vanuit de linkerkant (rechterkant van het beeldscherm).
Eens aan het plakkaat hoor je iemand zeggen "aah Dees is nie grappig zen".
Er was me gisteren iets opgevallen dat ik wou controleren, nl. dat de gesproken tekst leek te komen van Kaat die op het moment dat dit gezegd werd, vanuit die hoek het bord eigenlijk nog niet kon lezen.
Ik heb dit net herbekeken (op 27:30) en volgens mijn observatie kon Kaat die tekst op dat moment nog niet gelezen hebben, echter de mondbeweging van Kaat komt niet helemaal overeen met het geluid van de woorden (volgens mij wel uitgesproken door Kaat)

Kunnen een paar andere mensen (leden van dit forum is ook goed 😉 ) dit even herbekijken en nagaan of dit klopt, aub?
Mijn gedownloade versie blijft af en toe een fractie van een seconde haperen en misschien ligt het daaraan, indien niet dan klopt er iets niet.
Gebruikersavatar

Frolva11 mar 2019, 17:42

 2204
Het is inderdaad (mijn mening :mrgreen: ) Kaat die het zegt op een ogenblik dat ze het bord nog niet kan lezen.

Kaat zegt: "Aaah, dees is ni grappig, ze"

Maar 'dees' kan van alles zijn, zo ook het feite dat het niet grappig is dat drie kandidaten al weten wat de verassing is en zij nog niet.
Gebruikersavatar

pieter.grauwels11 mar 2019, 17:45

 69
Was mij ook al opgevallen, maar had er niet meteen iets achter gezocht.

In combinate met misschien geplakte audio, vind ik het ook een rare reactie op zich op het feit dat er geen mol zou zijn. Weet niet wat daar "niet grappig" aan zou zijn?
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2019, 17:46

 3483  Uma
Frolva schreef:...
Maar 'dees' kan van alles zijn, zo ook het feite dat het niet grappig is dat drie kandidaten al weten wat de verassing is en zij nog niet.
hmm... dat lijkt me een logische en aanvaardbare verklaring: ... en dat ik daar zelf niet kon opkomen :roll:
thx...
Gebruikersavatar

Frolva11 mar 2019, 18:16

 2204
pieter.grauwels schreef:vind ik het ook een rare reactie op zich op het feit dat er geen mol zou zijn. Weet niet wat daar "niet grappig" aan zou zijn?
Ik peis da gah iet te vaer van 't Stad woênd oem da te begrijpe. 😉


Als een Antwerpenaar - of iemand uit Zoersel - een situatie niet prettig vindt, zal die dat uiten door te zeggen: "dees is ni grappig".
Gebruikersavatar

Vermoljoen11 mar 2019, 18:48

 2354  Uma
Het zou ook kunnen dat ze de situatie niet vond om mee te lachen, zij stonden daar heel serieus te kijken naar de overige kandidaten en vandaar misschien die reactie?
Gebruikersavatar

WalkingDead11 mar 2019, 19:12

 73
Goed gespot! Natuurlijk maakt het verder niet veel uit, als Kaat de mol is geworden wist ze zelf nog niets op dat moment.
Tenzij we nu 2 kampen hebben, de believers en de non-believers die denken dat de mol al lang gekozen was en aflevering 1 voor de show gedaan is :smurf: .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2019, 19:28

 8153
ex-molinator schreef:Nadat Liesbeth, Bas en Yourie de zin ontdekt hebben, komen de andere deelnemers aangelopen vanuit de linkerkant (rechterkant van het beeldscherm).
Eens aan het plakkaat hoor je iemand zeggen "aah Dees is nie grappig zen".
Er was me gisteren iets opgevallen dat ik wou controleren, nl. dat de gesproken tekst leek te komen van Kaat die op het moment dat dit gezegd werd, vanuit die hoek het bord eigenlijk nog niet kon lezen.
Ik heb dit net herbekeken (op 27:30) en volgens mijn observatie kon Kaat die tekst op dat moment nog niet gelezen hebben, echter de mondbeweging van Kaat komt niet helemaal overeen met het geluid van de woorden (volgens mij wel uitgesproken door Kaat)

Kunnen een paar andere mensen (leden van dit forum is ook goed 😉 ) dit even herbekijken en nagaan of dit klopt, aub?
Mijn gedownloade versie blijft af en toe een fractie van een seconde haperen en misschien ligt het daaraan, indien niet dan klopt er iets niet.
Doet er nu ook al een Yourie mee? Dit jaar een wit konijn ipv een mol? :albino: 😛
Gebruikersavatar

Mateo11 mar 2019, 19:33

 870
😂

Maar even serieus: zijn er meer mensen die denken dat Liesbeth niet zo bijster verbaasd was, bij de ontdekking van de tekst? Zij leek me , vooral in het selectiefilmpje, juist een vrij direct en spontaan reagerend iemand.
Ik vond haar wat lauwe reactie: 'Ja, dat is toch wel raar', op een of andere manier niet helemaal kloppen met de situatie.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2019, 19:37

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Doet er nu ook al een Yourie mee? Dit jaar een wit konijn ipv een mol? :albino: 😛
Oeps, gewoonte van toendertijd ik nog met Gorbatsjev op de chat zat. 😉
Joeri dus