Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

jens.janssen11 mar 2019, 20:21

 19
Tijdens de "selectieproef" van Martijn ligt nadrukkelijk een blad papier in beeld met hierop een wat rare afbeelding. Wat het is kan ik niet onmiddellijk opmaken, maar het lijkt een boot / vlot te zijn... Misschien dat dit linkt naar een opdracht later in het spel vandaar dat ik het toch even wou delen.

Dit zou ook de zin van GDC kunnen verklaren: "...één van hen zal het roer helemaal moeten omgooien en voortaan het spel proberen te saboteren in plaats van het te winnen"

Afbeelding
Gebruikersavatar

veerle.demolder11 mar 2019, 20:25

 24  Uma
Ik had dit ook gezien en meteen aan Vietnam gedacht. Dus dat ze gebriefd werden over een mogelijke proef in het land van deze editie. Te bewaren en in het oog te houden als er een bootopdracht in de reeks komt
Gebruikersavatar

jens.janssen11 mar 2019, 20:28

 19
Even de afbeelding wat groter gemaakt en het lijkt effectief iets op het water te zijn.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva11 mar 2019, 20:43

 2204
Martijn heeft hetzelfde hemd aan als toen hij in de zetel zat.

Afbeelding

Zou het de brief zijn die onder het kussen van de zetel lag?
Hier zie je Elisabet die de brief weg steekt.

Afbeelding
Gebruikersavatar

jens.janssen11 mar 2019, 20:46

 19
Dat dacht ik in het begin ook, maar de afbeelding lijkt mij niet te matchen.

Afbeelding
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2019, 21:29

 3483  Uma
Frolva schreef:Martijn heeft hetzelfde hemd aan als toen hij in de zetel zat.

Afbeelding
Hé ja, en ook dezelfde bril 😎
Gebruikersavatar

NEAN11 mar 2019, 22:22

 38
Volgens mij is dit een 'optimist', een soort zeilboot voor 1 persoon. Wordt gebruikt om kinderen te leren zeilen (is nogal klein).
Misschien kan hij zeilen en heeft hij die afbeelding meegebracht naar een selectiegesprek?


Afbeelding
Afbeelding

Edit: Dit topic bestaat elders ook al. @moderators: best samenvoegen?
Gebruikersavatar

NEAN12 mar 2019, 10:29

 38
Een opdracht met een boot (Vietnamese jonk = zeilboot) komt er wel nog aan vermoed ik, aangezien dit een van de activiteiten is die vermeld wordt bij het wedstrijdreglement van rodenbach.

Afbeelding

Afbeelding

Ik hou dan zeker Martijn extra in de gaten!
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2019, 18:26

 2204
ex-molinator schreef:Hé ja, en ook dezelfde bril 😎
Even verduidelijken (naïef als ik ben ga ik er van uit dat jouw post ernstig bedoeld is).

De 10 kandidaten krijgen allen een brief (de ze van onder het kussen van de zetel moeten nemen) en gaan nadien op gesprek.
Niet enkel Martijn heeft hetzelfde hemd aan (en dezelfde bril op :smurf: ), alle kandidaten hebben dezelfde kleren aan in de zetel als bij het gesprek. Daaruit meen ik te mogen afleiden dat het gesprek onmiddellijk volgt op het wachten in de zetel.
Wanneer Martijn in de zetel zit ligt daar ook zijn portefeuille en een balpen. Bij het gesprek met Martijn liggen op tafel: zijn portefeuille, een balpen en een blad papier.

Is de kans dan niet groot dat het blad papier op de tafel bij het gesprek de brief van onder het kussen is? :albino:
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mar 2019, 18:36

 3483  Uma
Frolva schreef:...
Even verduidelijken (naïef als ik ben ga ik er van uit dat jouw post ernstig bedoeld is).
....
Is de kans dan niet groot dat het blad papier op de tafel bij het gesprek de brief van onder het kussen is? :albino:
Mijn bericht was zowel ernstig bedoeld in de zin dat ik de observatie (en verdere redenering) als correct beschouw, maar terzelfdertijd een poging om "den dommen" te spelen (en af en toe heb ik de indruk dat dat vrij aardig lukt 😉 ).
Gebruikersavatar

jens.janssen12 mar 2019, 20:52

 19
De beelden komen uit de eerste aflevering die je opnieuw kan bekijken via de website van VIER.