Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy14 mar 2019, 20:01

Site Admin  1167  Uma
De Mol opereert het liefst 'onder de radar'.
Zijn/haar sabotages blijven liefst zo onopgemerkt mogelijk voor de deelnemers en kijkers.

Ook dit jaar houden we weer wekelijks een overzicht bij van de poll resultaten op de homepage:
➡️ http://www.wieisdemol.be/theorie/onderderadar.php


We krijgen zo een zicht op hoe verdacht elke kandidaat zich maakt doorheen de afleveringen.
Gebruikersavatar

Andreas14 mar 2019, 20:07

Molerator  113
Net zoals vorig jaar worden er hier na elke aflevering de resultaten meegegeven. Dan kunnen we de vergelijking maken hoe Vlaanderen denkt tegenover de echte super Molfans 😉
Ik zal dit elke zondag pas doen zodat jullie tijd genoeg hebben om je mol te kiezen voor de week!

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee.

Resultaten Aflevering 1
Afbeelding
Resultaten Aflevering 2
Afbeelding
Resultaten Aflevering 3
Afbeelding
Resultaten Aflevering 4
Afbeelding
Resultaten Aflevering 5
Afbeelding
Resultaten Aflevering 6
Afbeelding
Resultaten Aflevering 7
Afbeelding
Resultaten Aflevering 8
Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 mar 2019, 20:28

 2354  Uma
Dit is ook heel interessant om te volgen! Meestal is de hoofdverdachte van heel Vlaanderen niet de Mol. Maar ik zal dat nooit als reden gebruiken om iemand uit te sluiten als Mol.
Gebruikersavatar

Yvo14 mar 2019, 20:30

 1111  Uma
Andreas schreef:Dan kunnen we de vergelijking maken hoe Vlaanderen denkt tegenover de echte super Molfans 😉
Café De Mol is toch niet representatief voor Vlaanderen?
Gebruikersavatar

Cedric14 mar 2019, 20:40

 2834  Uma
Andreas schreef:Net zoals vorig jaar worden er hier na elke aflevering de resultaten meegegeven. Dan kunnen we de vergelijking maken hoe Vlaanderen denkt tegenover de echte super Molfans 😉
Ik zal dit elke donderdag pas doen zodat jullie tijd genoeg hebben om je mol te kiezen voor de week!

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee.

Resultaten Aflevering 1
Afbeelding
Dat zou dus moeten betekenen dat Axel of Eva de Mol is...

Yvo schreef:Café De Mol is toch niet representatief voor Vlaanderen?
Bwa, toch wel hoor. Als je ziet dat verkiezingspolls en andere steekproeven en enquêtes al als "representatief" worden beschouwd vanaf 1000 mensen uit de doelgroep die ze invullen of beantwoorden, dan zeker wel. De VIER-website zal ook wel veel meer stemmers hebben dan er hier mensen gestemd hebben. Dus zelfs als je het niet als representatief beschouwd, dan toch minstens wel representatiever.
Gebruikersavatar

Yvo14 mar 2019, 21:04

 1111  Uma
Cédric schreef:Als je ziet dat verkiezingspolls en andere steekproeven en enquêtes al als "representatief" worden beschouwd vanaf 1000 mensen uit de doelgroep die ze invullen of beantwoorden, dan zeker wel.
Maar er zitten toch veel minder dan duizend mensen in Café De Mol. Toch nooit meer dan vijftig.
Dus hoe kan dan een poll van de mensen in Café De Mol representatief zijn voor Vlaanderen? Heb ik iets gemist, want dit begrijp ik niet?
Gebruikersavatar

Cedric14 mar 2019, 21:11

 2834  Uma
Ah, mogelijk heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat de percentages kwamen van de mensen die op de VIER-site gestemd hadden (en dus de Vlaamse kijkers).
Als het gaat om de mensen die daar in Café De Mol aanwezig waren, dan heb je gelijk uiteraard.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 mar 2019, 21:13

 2354  Uma
Zijn dit niet gewoon de percentages van op de website (www.vier.be/de-mol)?
Gebruikersavatar

Yvo14 mar 2019, 22:05

 1111  Uma
Cedric schreef:Ik dacht dat de percentages kwamen van de mensen die op de VIER-site gestemd hadden (en dus de Vlaamse kijkers).
Dan houdt het natuurlijk wel steek. Maar dan is het verwarrend dat er in de titel van het topic en in de tabel aan het begin van dit topic staat 'Café De Mol'.
Dat doet me denken dat ze de poll van de mensen van Café De Mol bedoelen en niet degenen die op de website van VIER hebben gestemd.
Gebruikersavatar

Andreas14 mar 2019, 22:49

Molerator  113
@Yvo Ik zal het voor de volgende aflevering wijzigen. Er zijn wel degelijk 2 verschillende Polls die van Café de Mol en die van de vier website. Ook al lijken ze op elkaar, ze zijn een beetje anders. ik zal vanaf aflavering 2 de resultaten van de vier website halen aangezien daar meer dan 15.000 mensen op gereageerd hebben zal die wel iets meer representatief zijn. Bedankt allemaal voor de feedback!

edit: Waaom wachten tot volgende aflevering. Toch net iets anders gedaan, hoe meer statistieken hoe beter toch? 😃
Gebruikersavatar

Yvo14 mar 2019, 23:11

 1111  Uma
Andreas schreef:edit: Waaom wachten tot volgende aflevering. Toch net iets anders gedaan, hoe meer statistieken hoe beter toch? 😃
Bedankt Andreas!
Gebruikersavatar

masterveecee15 mar 2019, 08:38

 3547  Sven
De resultaten van Café de mol zijn een moment opname net na de aflevering