Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 21:35

 1293  Uma
Heeft iemand er op gelet hoeveel keer GDC een toets indrukte? Leek mij 4 of 5 keer. Eerder nijg ik naar 4.
Mogelijke echte afvaller:
- Kaat
- Axel

- Joeri
- Bruno
Gebruikersavatar

yevo24 mar 2019, 21:39

 281  Uma
Was me ook direct opgevallen. Het lijkt mij inderdaad sowieso een lange naam. Dus Bas & Kaat zou ik al uitsluiten.

Lijkt ook alsof hij veel met zijn rechterhand typt. Maar er wordt vaak van beeld veranderd spijtig genoeg. Dus zekerheid is er niet.

Zeker 1 letter met rechterhand waarvan de laatste zeker niet. Dus Axel niet? Goh eigenlijk ben ik toch maar aan het gokken ^^.
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 21:45

 1293  Uma
Ik heb meteen al eens dat laatste stukje 1x herbekeken en 1x enkel geluisterd en ik hoorde maar 4 toetsen, ook al bewoog hij zijn handen soms nogal raar.
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt24 mar 2019, 21:46

 84  Sven
Van eerdere interviews van Gilles weten we dat de computer zelf de naam aanvult als er maar 1 mogelijkheid is (ongeacht de ingedrukte toetsen, dit zodat er geen tikfouten gemaakt worden tijdens de opnames), dus hij kan tokkelen wat hij wil.
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 21:48

 1293  Uma
Met als verschil dat we dit jaar niet zien wat hij tikt, terwijl dit alle andere jaren wel zo was. Nu weten we ook waarom ze dit jaar voor een nieuw systeem hebben gekozen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 mar 2019, 22:09

 2354  Uma
Hij kan evengoed gewoon 'afvaller' hebben ingegeven...
hannes.bossuyt schreef:Van eerdere interviews van Gilles weten we dat de computer zelf de naam aanvult als er maar 1 mogelijkheid is (ongeacht de ingedrukte toetsen, dit zodat er geen tikfouten gemaakt worden tijdens de opnames), dus hij kan tokkelen wat hij wil.
Dit klopt. Als er een tikfout is, dan herkent hij wel nog de juiste kandidaat. Dus hij kan inderdaad typen wat hij wil...
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle24 mar 2019, 22:13

 263
Voor mij is Eva sinds vanavond de mol. Ideaal moment voor de productie om haar eens goed te briefen, want er zijn de voorbije dagen niet zoveel mogelijkheden geweest. Ik zou het ook zo doen, als programmamaker. Moet volgende week deze dame nog een beetje verder in het oog houden, maar het zal in elk geval met argusogen zijn!
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 mar 2019, 22:15

 2354  Uma
Ik denk eerlijk gezegd dat ze het eerlijk hebben laten verlopen...
Gebruikersavatar

jos.jansen24 mar 2019, 22:20

 328  Uma
Het is zeker een optie. In het verleden hebben we wel eens iets gehoord over of de mol de test nog moet invullen (maar ik herinner me niet meer wat dit exact was).

Het probleem dat ik hier dan mee heb is als de mol de test niet moet invullen dan hebben we 2 leugens van Gilles, namelijk Eva is de afvaller en de snelste krijgt een belangrijke rol voor volgende week. (wat dan ook ineens voor een 3de leugen zorgt aangezien hij vertelde dat er maar 1 ging zijn)
Als de mol de test wel moet invullen dan kan er nog altijd iemand sneller geweest zijn (tenzij de mol gewoon alles willekeurig invult en zo een snelle tijd garandeert, maar dan zou dit ook nog gecommuniceerd moeten zijn, terwijl deze tijd eigenlijk elke keer gebruikt kan worden als briefing.)
Gebruikersavatar

ABBEEIJLKM24 mar 2019, 22:27

 27
Om volgende week in het oog te houden.
In de veronderstelling dat Eva een echte kandidaat is, heeft ze er alle belang bij dat de echte afvaller alsnog afvalt.
Gebruikersavatar

KevinL24 mar 2019, 22:38

 87
BeaVer schreef:Ik denk dat je hier de mol niet in die positie wilt steken, maar in het groepsgedeelte van de opdracht.
Pieter werd vorig seizoen ook eens “op kant gelaten” bij de opdracht aan de buitencinema.
We weten ook niet wat de rol van Eva gaat zijn bij de opdracht.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17