Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT09 apr 2019, 23:07

 767  Yens
Ik vind Bruno in het algemeen nogal passief overkomen tijdens de opdrachten. Hij lijkt er precies niet altijd helemaal bij te zijn. Zo vind ik het ook heel raar dat hij tijdens de paintball-opdracht plots van het mooie uitzicht wilt genieten en de rest hierin probeert mee te trekken. Het is zo'n opzichtige en klungelige molactie, dat het toch weer geloofwaardig wordt. Ik kan maar moeilijk hoogte van hem krijgen.
Gebruikersavatar

Cedric09 apr 2019, 23:08

 2834  Uma
Vind ik ook. Hij is een beetje de Annelies van deze editie, zoals iemand hier een tijdje terug al aanhaalde. Alweer een reden waarom ik hem helemaal niet verdenk.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT09 apr 2019, 23:11

 767  Yens
Het zal de 'oudste van de groep'-ziekte zijn zeker? 😉 Ook Katrien was niet altijd even actief vorig jaar, al viel dat nogal mee tegenover Bruno en Annelies, meen ik mij te herinneren.
Gebruikersavatar

marjan.bert10 apr 2019, 11:43

 25
Bruno lijkt me een symphatieke kandidaat die graag wil dat het spelletje gespeeld wordt en dat er een vriendschappelijke sfeer in de groep hangt. Volgens mij dacht hij in het heetst van de strijd niet na over de gevolgen van zijn actie. Noch als mol, noch als kandidaat had zijn actie een positief gevolg kunnen opleveren. Het enige wat deze opbrengt is het feit dat het spelletje kan doorgaan en dat iedereen (behalve de mol) daar blij mee is. Maar als Bruno dan toch de mol blijkt te zijn, heeft hij misschien op voorhand instructies gekregen om het spel zolang als mogelijk te rekken zodat het niet voortijdig zou eindigen zoals bij 'rabbit joke' vorig jaar.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2019, 13:58

 8153
Mollenjager-DT schreef:Het zal de 'oudste van de groep'-ziekte zijn zeker? 😉 Ook Katrien was niet altijd even actief vorig jaar, al viel dat nogal mee tegenover Bruno en Annelies, meen ik mij te herinneren.
Zeg hela! Ik ben ietskes ouder dan Bruno maar ik denk niet dat iemand mij een oud mens vindt zenne! Als ik zou meedoen zou ik zeker niet passief zijn en het laatste dat ik zou willen is het moederke van de groep zijn. Ik krijg al koude rillingen bij de gedachte alleen :evil:

Ik zie in Bruno geen mol, wel een kandidaat die soms niet al te veel uitspookt in de hoop dat de rest hem zal verdenken. Hij is niet goed in liegen, dus beter niet liegen maar hier en daar een steekje laten vallen of niet al te actief deelnemen aan een proef.
Gebruikersavatar

MolWout10 apr 2019, 14:08

 348
Ik ging tijdens het bekijken van deze scène echt kapot van het lachen en kon niet meer stoppen. Die heroïsche muziek tijdens zijn opoffering (waarom hij dat deed, geen idee !?) en dan Bruno met zijn aangedampte helm, “Ik zie niks!” 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

marc.roose11 apr 2019, 14:54

 193  Sven
Ik denk niet dat Bruno zich opoffert ... dat is hetgeen ze ons willen doen geloven door de muziek en de voice-over.
Bruno is het beu dat ze daar al hun tijd verliezen zonder dat ze vooruit komen ,hij probeert daar een move die verkeerd afloopt.
Dan proberen de makers nog van Kaat een heldin te maken door te zeggen dat ze in de tegenaanval gaat ...
maar Kaat weet dat éénmaal de sluipschutter een speler afschiet deze niet meer op de rest schiet .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2019, 14:58

 8153
Maar het blijft een feit dat het toch een beetje een domme actie was van Bruno. Had hij nu nog geschoten, zelfs al zag hij zo goed als niets, maar nee.
Gebruikersavatar

BeaVer11 apr 2019, 15:13

 1293  Uma
chicawah.janssen schreef:Zeg hela! Ik ben ietskes ouder dan Bruno maar ik denk niet dat iemand mij een oud mens vindt zenne! Als ik zou meedoen zou ik zeker niet passief zijn en het laatste dat ik zou willen is het moederke van de groep zijn. Ik krijg al koude rillingen bij de gedachte alleen :evil:
Moest er niet staan dat je een Gentenaar bent die momenteel zijn tijd vertoeft in de vlaamse ardennen, ik zou zweren (aan de manier waarop je soms antwoordt) dat ik zou denken dat jij mijn moeder bent :mrgreen:

En ik weet niet of je dat als compliment kunt opnemen