Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

DeMolGeneBrol09 apr 2019, 19:34

 2
Als we het woord regenpijp als een hint zouden beschouwen, moet ik bij dat woord spontaan aan Mario denken die in een groene afvoerpijp verdwijnt. Is dit zelfs door te trekken naar de konijnen die blijven terugkomen in de afleveringen en die zich ook onder de grond terugtrekken in hun konijnenpijp?

Alleszins, wanneer we het woord Mario combineren met de namen van de kandidaten valt het op dat er een historisch persoon geweest is die Mario Bruno heette en die leider was van het Rode Kruis in Amerika. Rood kruis, vizier…? Zou dit de uitleg van "de mol in het vizier" mss hebben ook kunnen verduidelijken? Plausibel, of wat ver gezocht, wat denken jullie? 🙂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT09 apr 2019, 19:35

 767  Yens
Hahah, het lijkt mij een heel mooie, maar vergezochte theorie. Maar ga zeker zo door zou ik zeggen! 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2019, 19:50

 8153
Who the f*ck is Mario?
Gebruikersavatar

ex-molinator09 apr 2019, 19:53

 3483  Uma
Eén van de Bros
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2019, 19:59

 348
Mario (Japans: マリオ) is een videospel-personage, ontwikkeld door de Japanse gamedesigner Shigeru Miyamoto, en wordt gezien als de mascotte van Nintendo. Mario heeft al in meer dan 200 videospellen een rol gespeeld sinds hij werd ontwikkeld en hoewel hij eigenlijk alleen in platformspellen verscheen, verschijnt hij tegenwoordig in allerlei soorten spellen, zoals racegames, puzzelspellen, role-playing games, vechtgames, sportgames en vele anderen soorten spellen.

Mario is een kleine, aardige, mollige, Italiaanse loodgieter, die woont in het Mushroom Kingdom. Mario staat er om bekend dat hij Bowsers plannen dwarsboomt aangezien Bowser Princess Peach wil kidnappen om zo over het het Mushroom Kingdom te kunnen heersen. Mario heeft naast Bowser ook nog andere vijanden en rivalen, zoals Donkey Kong (met wie hij later bevriend raakte) en Wario (zijn aartsrivaal).

Aangezien Mario de mascotte van Nintendo is, is hij het bekendste personage uit een videospel.[1] Alle Mario-spellen samen zijn al meer dan 285 miljoen keer verkocht, waarmee de Marioserie de bestverkopende videospelserie aller tijden is.[2] Naast de platformspellen waarin hij vaak verschijnt, is Mario ook te vinden in videospellen in andere genres zoals de Mario Kart-raceserie, maar ook de Nintendo-arcadesportspellen (zoals de Mario Tennis-serie en de Mario Golf-serie) en Nintendo's Mario-RPG's. Naast de spellen, televisieprogramma's, film en strips, bestaan er nog vele andere producten met Mario.

Thanks wikipedia
Gebruikersavatar

Mollejoenk09 apr 2019, 20:57

 10
MolWout schreef:Mario (Japans: マリオ) is een videospel-personage, ontwikkeld door de Japanse gamedesigner Shigeru Miyamoto, en wordt gezien als de mascotte van Nintendo. Mario heeft al in meer dan 200 videospellen een rol gespeeld sinds hij werd ontwikkeld en hoewel hij eigenlijk alleen in platformspellen verscheen, verschijnt hij tegenwoordig in allerlei soorten spellen, zoals racegames, puzzelspellen, role-playing games, vechtgames, sportgames en vele anderen soorten spellen.

Mario is een kleine, aardige, mollige, Italiaanse loodgieter, die woont in het Mushroom Kingdom. Mario staat er om bekend dat hij Bowsers plannen dwarsboomt aangezien Bowser Princess Peach wil kidnappen om zo over het het Mushroom Kingdom te kunnen heersen. Mario heeft naast Bowser ook nog andere vijanden en rivalen, zoals Donkey Kong (met wie hij later bevriend raakte) en Wario (zijn aartsrivaal).

Aangezien Mario de mascotte van Nintendo is, is hij het bekendste personage uit een videospel.[1] Alle Mario-spellen samen zijn al meer dan 285 miljoen keer verkocht, waarmee de Marioserie de bestverkopende videospelserie aller tijden is.[2] Naast de platformspellen waarin hij vaak verschijnt, is Mario ook te vinden in videospellen in andere genres zoals de Mario Kart-raceserie, maar ook de Nintendo-arcadesportspellen (zoals de Mario Tennis-serie en de Mario Golf-serie) en Nintendo's Mario-RPG's. Naast de spellen, televisieprogramma's, film en strips, bestaan er nog vele andere producten met Mario.

Thanks wikipedia
Werd in de derde ronde van de silent disco ook niet volgend nummer afgespeeld?

Arcade Mammoth - Dimitri Vega & Like Mike & W&W & Moguai

(Heb ik in een post van iemand anders over de nummers tijdens deze proef gevonden)

Ik denk eigenlijk ook wel dat het vergezocht is...
Gebruikersavatar

Social10 apr 2019, 00:32

 353  Uma
bij Mario is het wel een sewer pipe, rioolpijp en geen regenpijp.
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 apr 2019, 00:39

 1690  Sven
Social schreef:bij Mario is het wel een sewer pipe, rioolpijp en geen regenpijp.
En krijg je nooit verkocht aan de gewone kijker.
Gebruikersavatar

annie.delen10 apr 2019, 11:12

 238  Uma
Afbeelding


Kaat en een regenpijp?
Gebruikersavatar

Taupe07710 apr 2019, 11:15

 767  Yens
Had je al elders vermeld dacht ik, is dit niet gewoon een paal?
Anderzijds wel raar dat ze die tonen...
Gebruikersavatar

ex-molinator10 apr 2019, 11:18

 3483  Uma
Taupe077 schreef:Had je al elders vermeld dacht ik, is dit niet gewoon een paal?.
Laten we het maar een regenpijp noemen. Anders voorzie ik gespoilerde inzendingen in het onderschriften-topic. 😉