Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen09 apr 2019, 14:21

 3423  Yens
Cedric schreef:Niet onbelangrijk: Mr & Mrs Hoàng waren NIET op de hoogte van die 7 opdrachten van de kandidaten, ze dachten dat iedereen oprecht gewoon zo voornaam mogelijk moest zijn...
Is dat echt zo? 😲 Ik vraag me dan wel af wat ze gedacht hebben als alle kandidaten een voor een naar het toilet moesten? De grote hoeveelheid cava die hen parten speelde? 😉
Gebruikersavatar

Cedric09 apr 2019, 14:39

 2834  Uma
Gilles zegt dat toch vrij letterlijk in die column:
"De verwondering van het personeel wordt alleen maar groter als ze verbaasd gadeslaan hoe de kandidaten zich gedragen tijdens het diner. Moppen tappen, liedjes zingen, onder tafel kruipen, en dat alles in het bijzijn van Mr. en Mrs. Hoàng? Je moet weten: dit was echt wel een chic restaurant, en we hadden mister Hoàng en het personeel enkel verteld dat de kandidaten zo beleefd mogelijk moesten zijn. Ik vraag me nog altijd af wat ze van die bende gestoorde Belgen moeten gedacht hebben."
Gebruikersavatar

Jansen09 apr 2019, 15:03

 3423  Yens
Cedric schreef:Gilles zegt dat toch vrij letterlijk in die column:
"De verwondering van het personeel wordt alleen maar groter als ze verbaasd gadeslaan hoe de kandidaten zich gedragen tijdens het diner. Moppen tappen, liedjes zingen, onder tafel kruipen, en dat alles in het bijzijn van Mr. en Mrs. Hoàng? Je moet weten: dit was echt wel een chic restaurant, en we hadden mister Hoàng en het personeel enkel verteld dat de kandidaten zo beleefd mogelijk moesten zijn. Ik vraag me nog altijd af wat ze van die bende gestoorde Belgen moeten gedacht hebben."
Dan snap ik het 😉. Ik heb het artikel nog niet gelezen. Maar ik kan me wel voorstellen wat die mensen gedacht moeten hebben... Die Belgen wat een vreemd volkje (en ze hebben nog gelijk ook).
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Mateo09 apr 2019, 15:06

 870
Dank je wel, Salb!
Gebruikersavatar

magali.dereu14 apr 2019, 20:04

 184  Sven
Uit een interview van maart:

Wat was je grootste troef tijdens het spel?

Kaat: “Ik denk dat ik iemand ben die je gemakkelijk vertrouwt. Ik ben jong en dat staat voor veel mensen synoniem aan ‘onschuldig’. Op reis werd ik weleens ‘Kaatje’ genoemd, iets wat ik thuis nooit meemaak.”
Gebruikersavatar

Davy14 apr 2019, 22:11

Site Admin  1167  Uma
Toen waren ze nog met vijf
Nieuwe afvaller verlaat het spel

➡️ https://www.wieisdemol.be/nieuws/93/toe ... g-met-vijf

Afbeelding

Geen bezoeker voor Bruno, de 54-jarige business manager uit Hoegaarden die aan het einde van aflevering 6 bovendien ook nog eens een rood scherm te zien. "Ik denk dat we het bezoek allemaal heel erg aan Elisabet gunden", zegt hij ons na zijn afscheid in De Mol

Meer lezen
Gebruikersavatar

Cedric16 apr 2019, 13:17

 2834  Uma
"Clakr Station - The World White Web" => Er zit geen tip in die 'Clakr' affiche, zoals verwacht.
Gebruikersavatar

Heinz16 apr 2019, 21:37

Forum veteraan  427  Uma
Ik zal weer een Humo kopen en scans maken.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 27