Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy08 apr 2019, 20:02

Site Admin  1167  Uma
“Keep your friends close, and your enemies closer" zegt men wel eens, en dat geldt ook in De Mol.

Kandidaten willen De Mol zo goed mogelijk in de gaten houden, en kiezen bij opdrachten dan ook vaak een positie dicht bij hun verdachten. We houden een overzicht bij van de groepsverdeling tijdens de opdrachten, en hoe vaak kandidaten daarbij met elkaar hebben 'samengewerkt'.

Overzicht op deze pagina:
➡️ https://www.wieisdemol.be/theorie/mollaboratie.php

Benieuwd naar jullie interpretaties en aanvullingen ... je kan ze hieronder kwijt 🙂


Thanks jos.jansen en Klaartje
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 apr 2019, 09:16

 2354  Uma
Axel en Bruno, Joeri en Elisabet: ze hebben alweer samengewerkt!
Gebruikersavatar

Gillesisdemol15 apr 2019, 14:24

 373
Bruno had het minst samengewerkt met Kaat en Bas, toen hij afviel :|
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 apr 2019, 15:11

 2354  Uma
Dus Kaat of Bas de Mol?
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 apr 2019, 15:50

 1690  Sven
Gillesisdemol schreef:Bruno had het minst samengewerkt met Kaat en Bas, toen hij afviel :|
Bruno zei dat zijn 2 verdachten Eva en Joeri waren. Hij heeft gegokt op 1 persoon, dus denk ik dat dat Joeri was. En daar zijn we geen meter mee vooruit, want die verdenken we niet.
Alleen heeft Joeri samen met Elisabet de opdracht gedaan, en in het avatar spel met Axel en Bruno.
Gebruikersavatar

eva.timmermans17 apr 2019, 21:00

 21
Joeri of Elisabet.
De ene zit de andere op de hielen...en dit sinds de kookproef waar ze als laatste koken, en er net voor de verkeerde toren goed bouwen. Nadien hebben ze opvallend vaak 'samengewerkt' .
Gebruikersavatar

Ben Jones17 apr 2019, 21:31

 44
Net zoals men hier vorig seizoen dacht dat ofwel Baha ofwel Lloyd de mol moest zijn omdat ze vaak samenwerkten...
Gebruikersavatar

masterveecee18 apr 2019, 09:56

 3547  Sven
Jay-Lo schreef:Bruno zei dat zijn 2 verdachten Eva en Joeri waren. Hij heeft gegokt op 1 persoon, dus denk ik dat dat Joeri was. En daar zijn we geen meter mee vooruit, want die verdenken we niet.
Alleen heeft Joeri samen met Elisabet de opdracht gedaan, en in het avatar spel met Axel en Bruno.
Of die is nu voor Axel gegaan. ik denk dat de boot proberen mee te pakken bij de scooter opdracht een test was om te kijken wat Axel zou doen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen20 apr 2019, 20:15

 2354  Uma
Eigenlijk hebben Joeri en Axel nooit samengewerkt als er aparte groepen moesten worden gevormd? Is toch iets om over na te denken.
Gebruikersavatar

Jay-Lo20 apr 2019, 20:29

 1690  Sven
Axel wilde Joeri erbij met de brommertjes, maar die vond dat te gevaarlijk. Of die speelde liever Sociale media met Elisabet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2019, 22:51

 8153
Blijkbaar is het feit dat iets met een motor bestuurd moet worden voor de groep genoeg om Axel aan te duiden. Dat het ding rijdt en niet vliegt doet er blijkbaar niet toe. Axel werd dus meteen aangeduid voor brommertje 1.
Volgens mij wilde Joeri gerust met zo'n brommertje rijden, maar stond hij dat met veel sympathie af aan Bruno voor wie dit een "kinderdroom" was. Ik ben blij voor Bruno dat de groep hem dat gunde. Zijn geluk kon niet op en hij zorgde voor schitterende TV.