Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric15 apr 2019, 13:07

 2834  Uma
Vermoljoen schreef:Nu vraag ik me wel af welke nummerplaat ze eigenlijk bedoelen.
Dat waren de nummerplaten van de brommertjes van Axel en Bruno, dacht ik.
Gebruikersavatar

BogersAsset15 apr 2019, 13:54

 65
Cedric schreef: Dat waren de nummerplaten van de brommertjes van Axel en Bruno, dacht ik.
Ik dacht van de auto's waarin ze altijd verdeeld zitten bij het rijden van/naar bestemmingen/opdrachten enzo?
Gebruikersavatar

Areyoukidding15 apr 2019, 14:01

 7
BeaVer schreef:de vragen gaan niet enkel over de opdrachten.
Wat komt er nog aan bod:
- in welke auto zat de mol (welk nr-plaat):
- met wie sliep de mol op hotel in dezelfde kamer
- Hoeveel kinderen heeft de mol
- Naast wie zat de mol tijdens het ontbijt
- welk beroep heeft de mol
etc...

Genoeg vragen dus die ervoor zorgen dat de antwoorden niet te veel overlappen met meerdere kandidaten.
Beetje off topic, maar mogen ze eigenlijk hun molboekje met nota's meenemen bij de eliminatie?
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 apr 2019, 14:05

 2354  Uma
Ik denk het niet
Gebruikersavatar

ex-molinator15 apr 2019, 14:51

 3483  Uma
Areyoukidding schreef:Beetje off topic, maar mogen ze eigenlijk hun molboekje met nota's meenemen bij de eliminatie?
Ik ben 100% zeker van niet.
Gebruikersavatar

Délégee15 apr 2019, 15:31

 99
Areyoukidding schreef:Beetje off topic, maar mogen ze eigenlijk hun molboekje met nota's meenemen bij de eliminatie?
Geen idee. Ze doen er in ieder geval voorlopig niets mee.
Vorige seizoenen kwam dit duidelijk in beeld en wist je : ze gaan daar nog iets mee doen.
Dit seizoen helemaal geen aandacht voor de boekjes tot nu toe.
Gebruikersavatar

mark.vandaele15 apr 2019, 15:56

 178
Areyoukidding schreef:Beetje off topic, maar mogen ze eigenlijk hun molboekje met nota's meenemen bij de eliminatie?
Heb uit vorige seizoenen en interviews afgeleid van niet, je moet echt blokken tegen je de test invult. Chapeau aan wie er in slaagt om de finale test met 50 vragen zo goed mogelijk in te vullen.

Dat de mol boekjes vorig jaar zo prominent in beeld waren gebracht is volgensmij omdat die nog nodig waren voor een hint, het telefoon nummer van de mol.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 apr 2019, 16:02

 2354  Uma
De laatste vragenlijst is een lijst met 30 vragen, 20 minder dus 😉
Gebruikersavatar

mark.vandaele15 apr 2019, 16:53

 178
Foutje, weer duidelijk dat ik getallen niet kan onthouden
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 apr 2019, 23:17

 1690  Sven
Ik weet niet waar ik dit moet posten, dus hier maar want hoort bij de eliminatie. Is het jullie ook opgevallen dat er een soort van gelijkgestemdheid is tussen Kaat en Joeri? Nadat Bruno weg gaat zoekt Kaat de blik van Joeri en volgt er een kort knikje. Is geen hint, viel me op dat die 2 iets willen zeggen.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2019, 23:25

 2834  Uma
Dat knikje viel me ook op, maar geen idee wat ik eruit moe(s)t concluderen...
Gebruikersavatar

FVBT18 apr 2019, 00:22

 3
Jay-Lo schreef:Ik weet niet waar ik dit moet posten, dus hier maar want hoort bij de eliminatie. Is het jullie ook opgevallen dat er een soort van gelijkgestemdheid is tussen Kaat en Joeri? Nadat Bruno weg gaat zoekt Kaat de blik van Joeri en volgt er een kort knikje. Is geen hint, viel me op dat die 2 iets willen zeggen.

Afbeelding
Ik denk dat ze beiden weten op wie Bruno gestemd heeft. Ik gok op Axel.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 20