Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Taupe07718 apr 2019, 08:22

 767  Yens
Ik merk dat mijn tekst van gisteren, net als de reactie van iemand erop weg is.
Bij deze mijn excuses voor degene die zich eventueel aangevallen voelde, dat was zeker en vast NIET mijn bedoeling.
Ik zit al langer op het forum en heb nooit met iemand een probleem gehad en ook al ben ik het soms niet eens met iemand, ik respecteer hun mening.
Mijn enige punt was dat Martijn duidelijk van bij de selctie van de mol, geen mol was. Zoals Eva het lieflijk zie over "Martijntje". Lijkt me een supergast maar te overduidelijk geen mol en ik was (ben) dan ook gewoon verrast dat er iemand hem wel als mogelijke mol zag 😉

En nu om in te pikken wat hierboven staat...
ik heb net zoals ik Martijn, Ingrid etc. uitgesloten heb bij die selectie, Axel uitgesloten. De hint van gaan zeilen zou leuk zijn, mocht de mol vooraf gekozen zijn. Aangezien Axel vooraf dat gebruikt heeft voordat hij eventueel wist dat hij de mol ging zijn... kan dit geen hint zijn.
Tenzij Axel toch al de mol was vooraf en de rest geen belang heeft en hoewel ik dus Axel als mol zag vooraf en ik dacht dat wanneer ze zeiden dat de mol nog niet gekozen was dit niet waar zou blijken te zijn ... is het dus wel het geval.
Gebruikersavatar

sara.pantoja18 apr 2019, 13:27

 100
Je hebt gelijk idd. Ik dacht eerst nog ff dat het toch mogelijk was, dat GDC mss pas 'het roer omgooien' had gebruikt nadat ze de mol hadden gekozen, maar helaas, deze zin komt voordat er gekozen werd.