Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Killda21 apr 2019, 23:15

 26  Bert
Mijn buikgevoel zei me dat het fragment waarop Joeri driemaal niest, iets wat totaal geen meerwaarde heeft voor het programma, ergens een subtiele hint bevatte. Ook omdat de derde maal me ietwat fake leek en hij dan wel heel hard de nadruk legde op die drie maal.

We zitten namelijk in de Goede Week, waarin Petrus de woorden van Jezus krijgt: 'Nog voor de haan zal kraaien zult gij mij driemaal verloochenen'. En zo geschiedde.

Misschien helemaal niets, maar ik wou het toch even delen, wie weet!
Gebruikersavatar

Klaartje21 apr 2019, 23:18

 2245  Uma
Misschien is er een verband met de 3 die in een 2 was veranderd (zie topic over Zoeken naar fouten)?
Gebruikersavatar

Frolva21 apr 2019, 23:21

 2204
Leuke link die hier wordt gelegd, maar ik zoek er niets achter.

Of zou aan Joeri zijn gevraagd: 'als je eens twee keer moet niezen doe er dan een derde nies bij, dan kunnen we daar een leuke hint van maken.'?
Gebruikersavatar

Social21 apr 2019, 23:22

 353  Uma
Dat fragment zat er in, omdat het grappig was, niets meer volgens mij.
Gebruikersavatar

Klaartje21 apr 2019, 23:25

 2245  Uma
Het aroma van die chips die Kaat aan het eten was, kriebelde in zijn neus precies.
Gebruikersavatar

Cedric21 apr 2019, 23:27

 2834  Uma
De link met Pasen is misschien geen toeval?

Vergeet niet dat de reeks op VIER begon op 10 maart.
De week ervoor, op 3 maart was er een herhaling van Control Pedro en iets van Geubels of zo.
De week daarvoor waren de voorlopig laatste afleveringen van Navy NCIS.

Ik herinner me nog dat ik meermaals hier de vraag heb gesteld waarom ze dan niet gewoon op 3 maart begonnen met de reeks? Vooral ook omdat op 3 maart op Eén het nieuwe seizoen van Twee tot de Zesde Macht begon en ze als tv-zender waarschijnlijk de zondagavond willen inpalmen. Vorig jaar lukte dat, maar nu zijn ze misschien wel wat rechtstreekse kijkers kwijt aan TTDZM die ze anders wel zouden hebben gehad als ze in dezelfde week of nog een week vroeger waren begonnen.

Dus waarom op 3 maart die nutteloze herhalingen in plaats van het nieuwe seizoen van De Mol te starten?

Zou het kunnen zijn om ervoor te zorgen dat de 3 niezen op Pasen vallen?
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 apr 2019, 23:28

 2354  Uma
Ik zou hier echt niet te veel achter zoeken.. Een mens moet nu eenmaal niezen, soms 1 of 2 keer, andere keren misschien 3 keer (of zelfs meer).
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2019, 07:23

 3423  Yens
Klaartje schreef:Het aroma van die chips die Kaat aan het eten was, kriebelde in zijn neus precies.
Kan kloppen, ik krijg altijd een niesaanval als ik peper ruik, Joeri kan ook zo'n soort reactie hebben van de chips die Kaat aan het eten was.
Gebruikersavatar

anja.mathijs22 apr 2019, 14:08

 391  Uma
Klaartje schreef:Misschien is er een verband met de 3 die in een 2 was veranderd (zie topic over Zoeken naar fouten)?
Bas gaat als 3 de de tunnels in, normaal exit 3 voor Bas.
Doordat Elisabet exit 1 niet haalt, komt Bas bij exit 2 uit !

Dat zou het woord PIJL ipv PEIL van GDC ook uitleggen ( ondertiteling) !