Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

LadyPinkLow26 apr 2019, 09:18

 10
Omdat ik hevig verslaafd ben aan De Mol en enkele aflevering een paar keer heb bekeken, viel mij iets op bij Joeri

Hij benoemt bij aflevering 2,3 en 6 iets met een dier.
(Wellicht ook aflevering 4, 5 en 7 maar die moet ik nog even goed herbekijken)

Aflevering 2: zweten lijk een beer, ik ben een beer! (Tijdens het bouwen van de 8e toren met Elisabet)
Aflevering 3: Eye of the tiger. (Bij meneer van het vechten aan tafel wanneer ze aan het eten zijn)
Aflevering 6: Joeri zegt, you have to duck. (bij het maken van de Instagram foto)

Van het weekend ga ik aflevering 4, 5 en 7 nog goed bekijken. Of misschien dat iemand anders Joeri een dier heeft horen benoemen.

Wie weet is het niks, maar vond het te opvallend om niet te delen hier.
Gebruikersavatar

Taupe07726 apr 2019, 09:35

 767  Yens
euh .. ok en wat is de tip?
Mocht hij nu iedere aflevering iets gezegd hebben over een konijn zou ik zeggen ok maar dit??
Gebruikersavatar

LadyPinkLow26 apr 2019, 10:14

 10
Ik vond het opvallend, daar dit seizoen toch wel erg om dieren draait.

Maar als jullie mede molloten er geen tip in zien dan kan ik het loslaten en andere theorieën verder uitzoeken. 😃
Gebruikersavatar

Taupe07726 apr 2019, 10:17

 767  Yens
Hoeft niet, ik zie er niks in maar misschien iemand anders wel vandaar mijn vraag.
Gebruikersavatar

Frolva26 apr 2019, 10:18

 2204
Je kan het ook wat verder uitwerken en zien welk dier Joeri vermeldt in afleveringen 4, 5 en 7.

Als je dan tot een rijtje dieren komt waar op een bepaald moment 'mol' wel het volgend moet zijn, dan ben je er. 😉
Gebruikersavatar

Jansen26 apr 2019, 10:30

 3423  Yens
Voila, wou net hetzelfde zeggen: ik zie er voorlopig ook nog geen hint in maar als je het rijtje kan vervolledigen met de andere afleveringen, dan kan er best iets inzitten. En ik ga zeker akkoord met je stelling dat in deze reeks er veel dieren aanwezig zijn: zeker veel konijnen 😉.
Gebruikersavatar

Mateo26 apr 2019, 12:01

 870
In De Mol zijn toch ieder jaar wel opdrachten met dieren?
Ik kan me zo uit het blote hoofd bankroetlama's, draagganzen en terrorstruisvogels herinneren.
Gebruikersavatar

Frolva26 apr 2019, 13:51

 2204
En in Zuid-Afrika: geitjes melken, leeuw, ...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2019, 20:47

 8153
Volgende aflevering komen er varkentjes!
Gebruikersavatar

Klaartje26 apr 2019, 22:16

 2245  Uma
Nou, ik herinner me zo uit het blote hoofd dat Bas tijdens de geketende wandeltocht nog opmerkte: "ik ben aan het zweten als een rund. Ik weet niet of jullie al ooit een rund hebben zien zweten, maar dat is heftig!"

Niks bijzonders aan een uitspraak waarin dieren voorkomen.

Bovendien heet het programma ook gewoon De Mol en dat is letterlijk toch ook een dier! 🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo26 apr 2019, 22:32

 1690  Sven
Ik denk trouwens dat Elisabet het meest aantal keer 'de mol' heeft gezegd in de geschiedenis van de mol. 😃