Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

anja.mathijs30 apr 2019, 10:42

 391  Uma
Neen, ben er ook quasi zeker van dat Joeri als eerst naar WC moest gaan!
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2019, 10:53

 2204
wouter.vandecasteele schreef:nee, joerie werd als eerste gevraagd om een opdracht te lezen, daarna hebben de makers tegen hem gezegd dat hij tegen E moest zeggen dat ze naar het toilet moest.. duidelijk toch. 🙂 😃
Op zich heel duidelijk. Maar ook aan Joeri werd gevraagd om naar de toilet te gaan. 😉
Afbeelding
Gebruikersavatar

Taupe07730 apr 2019, 10:56

 767  Yens
Jansen schreef:Neen, iemand van het personeel is hem komen halen, vermits hij als eerste aan de deur zat waar die persoon uitkwam.
Allemaal vrij normaal denk ik.
ok dan. Ga eens herbekijken. Ik dacht dat Joeri zich excuseerde om naar wc te gaan toen iemand hem komen halen is.
En dat ze die boodschap van naar wc gaan gewoon doorgaven aan de volgende.
Gebruikersavatar

Jay-Lo30 apr 2019, 11:28

 1690  Sven
wouter.vandecasteele schreef:tijdens het etentje moest Joerie om de eerste opdracht, toen hij terug binnenkwam zei hij tegen Elisabet dat ze naar het toilet moest. Op die manier zat ze zeker als eerste in dat toilet voor de gsm..

voila. Elisabet is de mol.
Ik denk echt niet dat Elisabet daar de gsm ging halen hoor. Joeri ging eerst, kiest een enveloppe en Gilles zegt: je mag Elisabet sturen. Zo komt zij als 2de in de toiletten en mag ze uitkiezen welke ze wil laten mislukken. Ze kiest de speech en stuurt de volgende naar het toilet.
Gebruikersavatar

Taupe07730 apr 2019, 11:49

 767  Yens
Frolva schreef:Op zich heel duidelijk. Maar ook aan Joeri werd gevraagd om naar de toilet te gaan. 😉
Afbeelding
Bedankt hiervoor ... dus had ik toch gelijk en was Joeri de eerste die moest gaan en dus de stelling klopte ook :twisted:
Gebruikersavatar

Cedric30 apr 2019, 11:52

 2834  Uma
Volgens het filmpje werd die gsm in de toiletten verstopt op dag 2 dacht ik. Dus lang voor dit dinner.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2019, 17:32

 8153
Misschien hebben de makers daarom opzettelijk Elisabets WC-momenten, die van later dateerden, getoond.

Wat de smartphone in de WC betreft: was dat niet riskant? Stel dat een van de andere kandidaten hem vond? Die kandidaat kon de briefing niet lezen, maar misschien had de smartphone wel een figuurlijk belletje kunnen laten rinkelen: "Tiens, hier hangt een smartphone op de muur geplakt. Zou dat iets te maken hebben met de mol?". Als de vinder een vrouw is, kan ze meteen de mannen uitsluiten, is de vinder een man dan kan die de vrouwen uitsluiten.
Gebruikersavatar

Jim30 apr 2019, 19:06

 2
Hmmm.. Ik wil ook helemaal niet zeggen dat ze op die bewuste momenten de smartphone op de wc gaat halen. Wat ik wél wil zeggen is dat het raar is dat er meerdere keren getoond wordt hoe Elisabet naar de WC moet/gaat (De scène bij het diner was ik al vergeten, maar ook hier wordt de nadruk gelegd op het feit dat Elisabet naar de WC gaat omdat ze er een probleem van maakt). Dat is toch helemaal niet normaal in reality-reeksen?

Het feit dat de makers niet konden weten dat ze een woordenwisseling met Bas zou hebben, doet volgens mij niets terzake, ik verkies eerder te denken dat de makers er een paar scènes wouden insteken waarin Elisabet gelinkt werd met de wc, en misschien was die scène met Bas bij de meest geschikte scènes.

Nu ik er bij nadenk, is Elisabet tijdens het diner ook de eerste van de vrouwen die naar de WC moet gaan, wat ervoor zorgt dat zij de eerste zou zijn op de vrouwentoiletten, waar de smartphone dus zou liggen als de mol een vrouw is. Als ik het mij goed herinner wordt er tegen niemand anders expliciet gezegd dat hij/zij als volgende naar de wc moet gaan (buiten dan tegen Joeri, maar ook dat wordt niet luidop uitgesproken). Ook hier: bekijk het niet letterlijk, alsof de smartphone daar op dat moment moet liggen, maar bekijk het symbolisch.
Gebruikersavatar

marc.roose30 apr 2019, 19:19

 193  Sven
ook Elisabet zegt tegen Axel : "ik denk dat het uw beurt is om naar het toilet te gaan"
Gebruikersavatar

magali.dereu02 mei 2019, 11:10

 184  Sven
De makers zullen de gsm wel in het vrouwentoilet hebben verstopt, zeker?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 12:07

 8153
magali.dereu schreef:De makers zullen de gsm wel in het vrouwentoilet hebben verstopt, zeker?
Waarom?
Gebruikersavatar

magali.dereu02 mei 2019, 14:32

 184  Sven
Omdat zij de mol is, en de rest enkel mannen zijn en de telefoon dus zeker niet kunnen vinden.