Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2019, 14:38

 8153
Die gsm werd al in het begin eens (2de dag als ik het mij goed herinner, alleszins nog voor het diner bij de Huangs) op het toilet verstopt. Toen zaten nog meerdere vrouwen in het spel.
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 mei 2019, 17:51

 2354  Uma
Chicawah heeft gelijk. Ze gebruikten die telefoon al sinds dag 2, dus waren er ook nog vrouwen in het spel.
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant03 mei 2019, 23:56

 45  Uma
Afbeelding
Is dit niet een vrouwentoilet? Ik zie geen urinoirs hangen...
Of hangen die achter het muurtje?
Ik weet dat dit nog steeds dag 2 was, maar toch...
Gebruikersavatar

mark.vandaele04 mei 2019, 00:01

 178
Is dat niet gewoon een shot dat is geschoten om ons een idee te geven hoe deze briefings in z'n gang gaan? Het zou redelijk opvallend zijn als er een cameraploeg, Gilles en daarna één kandidaat het toilet binnen gaan. Stel dat een andere kandidaat dat toevallig ziet....
Gebruikersavatar

Jay-Lo04 mei 2019, 00:03

 1690  Sven
Het was wel 23.45u, veel volk zal er dan niet meer aanwezig zijn op de wc's. Het andere uur is 07.35u.
Waarom brengen ze dat zo in beeld? Gaat Elisabet nog zeggen in afl 9 wanneer ze jarig is, nl 23/07? Dat was blijkbaar ergens gelekt, maar het zou geen hint zijn als het niet in de aflevering zit.
Gebruikersavatar

mark.vandaele04 mei 2019, 00:08

 178
Geen idee ik vind het gewoon maar een raar iets als ze de tijd al hebben om met iedereen in het toilet te duiken kunnen ze die telefoon ook achterwege laten vind ik. We zullen wel verduidelijking krijgen denk ik.
Gebruikersavatar

astridm04 mei 2019, 14:00

 287
zakke langs zijkant schreef:Afbeelding
Is dit niet een vrouwentoilet? Ik zie geen urinoirs hangen...
Of hangen die achter het muurtje?
Ik weet dat dit nog steeds dag 2 was, maar toch...
Misschien hebben ze in Vietnam wel helemaal geen urinoirs, de Aziaten die ik ken zijn nogal preuts.
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle04 mei 2019, 17:11

 263
Dit moet toch het eerste mannentoilet zijn dat ik zie met zoveel deuren en zoveel lavabo's...
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2019, 18:04

 2204
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Dit moet toch het eerste mannentoilet zijn dat ik zie met zoveel deuren en zoveel lavabo's...
Dan moet je dringend eens vaker naar een mannentoilet gaan. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2019, 19:10

 8153
astridm schreef:Misschien hebben ze in Vietnam wel helemaal geen urinoirs, de Aziaten die ik ken zijn nogal preuts.
In Vietnam en ook in China zitten ze soms met een aantal samen gezellig op een rij hoor 😉