Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2019, 12:09

 8153
Die gebaren intrigeren mij ook, maar geen idee wat er nog allemaal mee mogelijk is.
Het zou bv. kunnen dat er later in een of andere aflevering iets voorkomt of gebeurt dat we eraan kunnen linken.
Gebruikersavatar

annie.delen04 mei 2019, 22:21

 238  Uma
[quote="MolWout"]Even terugkomend op de gebarentaal waar uiteindelijk niks is van kunnen maken. Ik heb wat gevonden.
Als je elke beweging na elkaar zet, deze optelt en een beetje puzzelt, kom je een coördinaat uit.
= 106 15 (geen volledig coördinaat) -> maar Google Earth en zo zetten dit vanzelf om naar: 10 48 54 N 106 40 19 E
Dat is, let op, een coördinaat dat naar Vietnam leidt, maar wel naar een zeer specifieke plaats. Het is een coördinaat dat leidt naar een wolkenkrabber / appartement / in Vietnam, dat te koop staat of iets dergelijks, met name 2 Đặng Văn Sâm, Phường 2, Tân Bình, Hồ Chí Minh, Vietnam .
Wat als dit een tip is en we meer informatie vinden op die site / over dit hotel/appartement/wolkenkrabber/...? Ikzelf ben niet zo goed als jullie in dit te vinden, maar de eerste stap is gezet.

OMG. DE HINT zit waarschijnlijk in de afbeelding van het café/hotel. MOLWOUT vond de link al op 22 februari.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2019, 14:11

 8153
En wat is de hint?
Een hint naar Axel omdat die voor zijn beroep wolken krabt? :blackeye:
Gebruikersavatar

Frolva05 mei 2019, 17:02

 2204
Hoe MolWout bij de coördinaten komt is mij niet duidelijk.

Als ik die coördinaten ingeef in Google Maps kom ik inderdaad bij een gebouw uit, en daar staat wel iets interessants op de gevel.

Afbeelding

Zou je met de letters van ABLEREX de naam van de mol kunnen maken? :mrgreen:
Maar nogmaals, hoe kom je bij die coördinaten terecht? :?
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 17:17

 2354  Uma
Was dat niet een hint in de trailer of zoiets die hij achteraf nog had gevonden?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2019, 18:09

 8153
Frolva schreef:Als ik die coördinaten ingeef in Google Maps kom ik inderdaad bij een gebouw uit, en daar staat wel iets interessants op de gevel.

Afbeelding

Zou je met de letters van ABLEREX de naam van de mol kunnen maken?
En wat doe je met BER?
Misschien B(as), E(lisabet) R(aden)* AXEL?

*
Reveleren
Ruïneren
Ranselen
Reutelen
Rollen
Ringeloren
Rippen
Roven
Ringen
...
Gebruikersavatar

Frolva05 mei 2019, 19:27

 2204
chicawah.janssen schreef:En wat doe je met BER?
Als je er de juiste QR-code overheen legt, vallen die letters weg. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 mei 2019, 19:51

 1690  Sven
Frolva schreef:Hoe MolWout bij de coördinaten komt is mij niet duidelijk.

Als ik die coördinaten ingeef in Google Maps kom ik inderdaad bij een gebouw uit, en daar staat wel iets interessants op de gevel.

Afbeelding

Zou je met de letters van ABLEREX de naam van de mol kunnen maken? :mrgreen:
Maar nogmaals, hoe kom je bij die coördinaten terecht? :?
😲 En het logo is blauw-rood-witte letters 😲 😂