Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 mei 2019, 22:23

 767  Yens
Wauw!! Fantastisch seizoen, fantastische kandidaten en een geweldige mol!! Ik ben ook heel blij dat ik er eindelijk eens 'boenk' op zat. De eerste aflevering was zo voor mij een klein beetje verdacht en in de tweede aflevering tot hoofdverdachte gebombardeerd. Bij de derde aflevering toch weer beginnen twijfelen en dan toch Kaat als hoofdverdachte gekozen totdat die het spel moest verlaten. Elisabet heeft het super goed gedaan, alleen al de manier waarop. Zeggen dat ze haar boekje wel wil verkopen voor €10 'omdat ze toch nooit zal winnen', tegen haar man letterlijk zeggen dat ze 'echt' de mol is, een paniekaanval veinzen in de tunnels. Zij moet gewoon actrice worden! Als ik ooit op de spoed in Antwerpen belandt, hoop ik dat zij mijn dokter is. 😉

Bedankt allemaal voor de super toffe zoektocht hier op het forum en bedankt aan iedereen die aan het programma meegewerkt heeft voor dit fantastische seizoen! Dit was voor mij het beste seizoen ooit! En nu maar uitkijken naar volgende week...
Gebruikersavatar

masterveecee05 mei 2019, 22:27

 3547  Sven
Hopelijk komt ze hier ook eens langs
Oh en Gilles DC ook. Altijd leuk als we nog wat meer info krijgen
Gebruikersavatar

MolWout05 mei 2019, 22:32

 348
Kunnen we geen topic maken met alle mogelijke verborgen hints en theorieën naar Elisabet samengevoegd om te zien of we er eentje juist hebben zondag!

Also: ik wil jullie bedanken voor de geweldige 9 weken. Het was mijn eerste jaar op dit forum, en het is gewoonweg fantastisch! 😃
Gebruikersavatar

Kletser05 mei 2019, 22:37

 13
Sinds aflevering 3 of 4 geloof ik, ben ik in de Elisabet-tunnel geraakt, dankzij de volgende proef: 'De Scheepsraadsels'.
De scheepsraadsels met als antwoord 118524, oftewel 11.85.24 -> de geboortedatum van Elisabet.
Vervolgens het woordje 'Polly' dat je kon terugvinden op de Pinterest pagina van Elisabet met daarboven een hoofdtelefoontje (dan weer een verwijzing naar de discoproef in die aflevering).

Wat een succes!

Ook bovendien een immens knappe prestatie van Elisabet. Dikke chapeau!
Gebruikersavatar

BeaVer05 mei 2019, 22:39

 1293  Uma
Maar dat is helemaal niet de geboortedatum van Elisabet en dat van haar Pinterest was ook geen hint. En dat heeft ze beiden zelf bevestigd.

Ook al dat roze was geen hint.
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 22:44

 2834  Uma
Kletser schreef:De scheepsraadsels met als antwoord 118524, oftewel 11.85.24 -> de geboortedatum van Elisabet.
Vervolgens het woordje 'Polly' dat je kon terugvinden op de Pinterest pagina van Elisabet met daarboven een hoofdtelefoontje (dan weer een verwijzing naar de discoproef in die aflevering).
Dude. Geen enkele van die dingen was een hint naar haar. Heeft ze intussen zelf bevestigd. En dat was niet haar geboortedatum dus.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 22:45

 2354  Uma
MolWout schreef:Kunnen we geen topic maken met alle mogelijke verborgen hints en theorieën naar Elisabet samengevoegd om te zien of we er eentje juist hebben zondag!
Daarvoor diende dit topic een beetje voor 🙂
Gebruikersavatar

anja.mathijs05 mei 2019, 22:45

 391  Uma
Ook ik wel iedereen bedanken voor de afgelopen weken op dit fijne forum, het was mijn eerste jaar, en zal zeker niet mijn laatste jaar worden.

Gelachen in de off topic, een traantje gelaten bij de eliminatie van Joeri,
Zoveel mooie momenten, dit is een top forum.
Bedankt voor de warme ontvangst !
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 22:47

 2354  Uma
Tot nu toe heb ik hier alleen maar zitten vloeken op mezelf, ondertussen weet iedereen waarom. Maar ik ben vergeten om proficiat te zeggen tegen iedereen die het juist had. PROFICIAT!!
Gebruikersavatar

astridm05 mei 2019, 22:50

 287
De laatste jaren blijkt mijn mol steeds de winnaar te zijn. 😃
Dit jaar twijfelde ik wel erg, maar Elisabet had ik toch niet gedacht. Goed gedaan hoor en ik ben heel benieuwd naar wat ze allemaal uitgespookt heeft.
Gebruikersavatar

BeaVer05 mei 2019, 22:58

 1293  Uma
Ik begin te geloven dat "recht in de ogen kijken" een hint was. Hoe Elisabet de laatste afleveringen precies iedereen recht in de ogen wou kijken. En dan in de finale ook weer die quote van GDC tegen Axel...
Ik wou nu screenshots zoeken, maar het hapert hier allemaal maar een beetje en ik heb geen zin om uren bezig te zijn 😛
Gebruikersavatar

geertn44405 mei 2019, 23:03

 236
Ik was weer verkeerd: ik had op Bas gestemd.
Maar ik ben heel dom geweest, ik had bij mijn eerste gedacht moeten blijven: in aflevering 2 al, had ik (precies) al gezien dat Elisabeth met opzet een torentje liet omvallen (door meermaals ertegen te duwen met dat stokje, heel opvallend en in beeld). Aflevering 2 zat ik juist, maar de volgende aflevering vond ik haar reactie "verdomme, die hebben al mogen kiezen" zo echt, dat ik begon te twijfelen. Ook bij het Vietnamees spreken vond ik dat Elisabeth echt zo teleurgesteld en kwaad was dat het niet lukte om juist uit te spreken: dat was echt niet mols om zoveel moeite te doen. Ook snap ik nie waarom ze bij de disco nog net op tijd wisselde en het juist was. Was dit een mislukte molpoging ?

Axel vermoedde ik niet meer na de kaartproef waar hij samen met Joeri het strafpaar uit het spel speelde (dat zou de mol ook nooit doen).