Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

diedier06 mei 2019, 14:08

 5  Uma
sophie.fastré schreef:Kunnen we opsommen waar Elisabet precies gemold heeft of toch geprobeerd heeft?
Dit is was ik denk, vul aan/verbeter waar het niet juist is 🙂


AFL 2 - OPDRACHT 1: VIETNAMESE KEUKEN
Probeerde Joeri zijn hoge toren steeds om te gooien door haar toren te laten vallen in zijn richting. Bij het eten een beetje te veel van saus er in gedaan
AFL 2 - OPDRACHT 2: VASTGEKETEND
Was samen met Ingrid aan het remmen bij het klimmen op de trappen. Dit komt niet in beeld maar hoor je wel in de eleminaties zeggen (door Bruno dacht ik) (Dit zette mij op het spoor van Elisabet omdat ze dat niet getoond hadden)

AFL 3 - OPDRACHT 1: ROEIBOOTJES / ONGEWENSTE KAMERGASTEN
In het begin traag proberen gaan zodat ze buiten de tijd waren. Nadien ingezien dat het niet veel uitmaakt omdat de anderen wel binnen de tijd zouden zijn.
Gaan voor het bed om zo geen extra geld te kunnen binnenhalen, rekende blijkbaar op Martijn om het niet heel de nacht vol te houden met de slang, dus hem extra bang proberen maken?
AFL 3 - OPDRACHT 2: SLEUTEL ONDER DE STEEN
niet van toepassing
AFL 3 - OPDRACHT 3: VOVINAMKRIJGERS
niet van toepassing

AFL 4 - OPDRACHT 1: DE VERFBOM
simpel: meegaan met de foute antwoorden die gegeven worden.
Afl 4 - Opdracht 2: Vissen vangen
niet van toepassing
Afl 4 - Opdracht 3: Silent disco
Hier geen idee, niet proberen mollen denk ik?
AFL 4 - OPDRACHT 4: SCHEEPSRAADSELS
proberen verkeerde antwoorden door te geven, die gecorrigeerd werden door Bruno. Tijd rekken?
Persoonlijk vond ik hier dat ze het super goed deed als kandidaat en had ik haar geschrapt als mol.

Afl 5 - Opdracht 1: Survivalproeven
geen idee, proberen sturen zodat hoogste bedragen gaan naar opdrachten die bijna onmogelijk te halen zijn?
Afl 5 - Opdracht 2: Eens goed gaan eten
gepoogd te gaan voor haar opdracht maar het net niet halen. Axel proberen aansporen om vanonder de tafel te komen door stokjes sneller te laten vinden?
Afl 5 - Opdracht 3: Bas bevrijden
Twijfel zaaien, tijd rekken door te beginnen debatteren over pasvragen, vrijstelling (die ze niet gezien kon hebben)
Er mee ingaan dat Bas terug wil, om zo tijd te rekken.

Afl 6 - Opdracht 1: Choose your avatar
Volgens mij hier niet gemold, ook als ze geen mol was, had ze het geld wel laten staan om haar man bij haar te hebben
Afl 6 - Opdracht 2: Social media foto's
Toilet gaan?
ze heeft alvast mooi getekend wat een beetje onmols was.
Afl 6 - Opdracht 3: Brommer rijexamen
niet van toepassing

Afl 7 - Opdracht 1: Vietnamees leren / De Kunstgalerij
Gaat mee met verkeerde keuze en geeft ook extra argument waarom het andere van de mol zou zijn (dat trouwens geen steek houdt)
Afl 7 - Opdracht 2: Dikke Bertha / De quiz
Ze geeft 2 maal verkeerde oplossing, 1 keer juist.
Afl 7 - Opdracht 3: Tunnels
bom geopend, tijd gerokken

Afl 8 - Opdracht 1: Varkentjes wassen
niet van toepassing
Afl 8 - Opdracht 2: Modeontwerpers
Geen idee.
Afl 8 - Opdracht 3: De Mol GSM onderscheppen
Als mol zou ik hier ook niet proberen de GSM te vinden als eerste, om zo onder de radar te blijven.
Afl 8 - Opdracht 4: Zwarte pieten
Wegens geen briefing niet veel kunnen mollen. Alle antwoorden dus per ongeluk juist, want ik vermoed dat ze de juiste antwoorden zelf niet wist. Hierdoor is de persoon die GSM vond wel onverdacht geworden als mol.

Afl 9 - Opdracht 1: Bond proef
hier niet veel gemold volgens mij. Waarschijnlijk omdat het te riskant werd. Kokertje kon toch wel onderweg per ongeluk gevallen zijn. Of hem net niet gevangen als Bas hem slingerde.
traag tussen de touwen?
Afl 9 - Opdracht 2: Karaoke
Aangezet tot hardere massage van Axel.
verkeerd liedje aangeven?
Gebruikersavatar

FlightWolf2394906 mei 2019, 14:24

 183
Bij de verfbom wil ik nog even toevoegen dat ze zich 'versproken' had door te zeggen dat 'vrouwen er vroeger uit liggen omdat ze zo redeneren' (ze is zelf een vrouw? 😉 ), en dat ze te lang twijfelde met 'M' te zeggen.

Edit; Niet gemold. Wel eventuele hints. Ik zit in het foute topic 😂
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 mei 2019, 16:26

 2354  Uma
Ik vraag me af hoe Elisabet het zou hebben gespeeld als ze wel was voorbereid...
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 mei 2019, 21:50

 2354  Uma
Een vraagje voor Elisabet:
Over welke kandidaat heb je Michaël een uur lang alles laten bestuderen, terwijl dat niet nodig was?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2019, 21:58

 8153
Haha, Vermoljoen!
Eigenlijk heb ik het mij ook al afgevraagd 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 mei 2019, 22:11

 1690  Sven
Vermoljoen schreef:Een vraagje voor Elisabet:
Over welke kandidaat heb je Michaël een uur lang alles laten bestuderen, terwijl dat niet nodig was?
Axel zou een rood scherm geven. Die zat in de andere groep bij de avatars en bij de brommertjes, of Bruno, die ook. Met Kaat, Bas en Joeri had ze zelf meegewerkt.
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 mei 2019, 22:13

 2354  Uma
Voor Elisabet was het wel beter geweest als Michaël een groen scherm kreeg.. Misschien iemand waarmee zel al vaak had samengewerkt op dat moment?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2019, 22:27

 8153
Voor Elisabet maakte het toch totaal niet uit welk scherm Michaël kreeg?
Gebruikersavatar

Vermoljoen06 mei 2019, 22:32

 2354  Uma
Als Michaël een groen scherm kreeg, is dat minder verdacht dan dat ze een rood scherm krijgt.
Opzicht is het geen ramp, maar bij een groen scherm ben je gewoon minder verdacht 🙂
Gebruikersavatar

Davy06 mei 2019, 23:33

Site Admin  1167  Uma
Elisabet vertelt in Gert Late Night hoe zwaar het was om de mol te zijn

Elisabet vertelt in Gert Late Night hoe moeilijk het was om het spel in De Mol te saboteren. "Je wilt soms een schouderklopje, maar dat gebeurt niet", vertelt ze.
Gebruikersavatar

Klaartje07 mei 2019, 00:05

 2245  Uma
Mijn respect voor de prestatie van deze dame is alleen nog maar toegenomen na het bekijken van dit interview bij Gert Late Night. Het is een harde job, Mol zijn. Ik zou dat niet kunnen. "Dees kan ik niet aan", dat zou ik al rap moeten zeggen, vrees ik.

Nogmaals hoedje af voor Elisabet!