Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

michaël.torfs08 mei 2019, 10:17

 1
Dag allerbeste mollenjagers 😉
Dit is Elisabet hier onder mijn man zijn naam. Ik heb vanaf dag 1 alles maar dan ook echt alles gelezen 🙂 het was smullen! Ik probeer straks (wat weet mijn fb wachtwoord niet meer) onder mijn eigen naam een bericht te schrijven, dus het komt er nog aan!!! Dus tot snel!!

Lieve Groetjes,

Elisabet
Ps: een fotoke da jullie echt zien dat ik het ben 😉

Afbeelding

Lap al een typfout erin.. haha
*want dus
Gebruikersavatar

The hunter08 mei 2019, 10:37

 282  Uma
Super dat je hier van je laat horen!

En geweldig gedaan om onvoorbereid en met zo'n sterke kandidaten zo'n fantastische prestatie neer te zetten! Je kan zo een carrière als actrice beginnen 😉 Het heeft er zelfs voor gezorgd dat ik mede op basis daarvan jou lang uitgesloten had als mol. Tot en met de tunnelopdracht eigenlijk. Toen pas zat ik op het juiste spoor, ook omdat Bas, Joeri en Axel vanaf dan voor mij onverdacht waren 🙂
Gebruikersavatar

Taupe07708 mei 2019, 10:39

 767  Yens
Proficiat met je prestatie Elisabet ... je had er velen onder ons liggen.
Ik dacht op een moment nochtans dat jij het was maar ben geswitcht naar the dark side en bij Bas gebleven.
Tijdens de laatste aflevering besefte ik mijn fout maar zou flauw geweest zijn dan nog te wisselen.

Beankt voor de leuke momenten die jij en de rest van de bende ons gegeven hebben!

PS: Grappig dat er bij Michaël staat AXEL als mol 😂
Laatst gewijzigd door Taupe077 op 08 mei 2019, 10:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2019, 10:39

 3547  Sven
Dag Elisabet!! Officieel welkom op het forum. Leuk dat je hier ook eens komt piepen.
Hopelijk hebben we hier niet al te veel rare dingen gezet :mrgreen: (vooral in het off-topic deel dan mss :? )

Nog eens proficiat met je nieuwe titel als 'Mol 2019'. 👍🏻
michaël.torfs schreef: Ik probeer straks (wat weet mijn fb wachtwoord niet meer) onder mijn eigen naam een bericht te schrijven, dus het komt er nog aan!!! Dus tot snel!!
Ha! Is dat omdat je de hele tijd niet op Facebook mocht zitten na je deelname? 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2019, 10:42

 8153
Oh Elisabet, FANTASTISCH dat je langskomt!
Je hebt het echt ongelooflijk super gedaan! Ik hield van jou van het eerste moment dat ik je zag, al heb je mij met je gestampvoet in het bootje stevig van de wijs gebracht. Meesterlijk geacteerd was dat.
Ik heb jou nooit een bitch gevonden, wel een zeer gedreven kandidate en uiteindelijk... de mol. Toch ben ik op het allerlaatste moment overgestapt naar Bas. Ik kon ergens toch niet geloven dat die intelligente, schrandere, knappe, charmante verschijning de mol was. Ja, je hebt mij goed bedonderd, chapeau!
Net als Axel vroeg ik mij af waarom uitgerekend jij in de kajuit zat. Alleen Elisabet zou Elisabet daar zetten toch? Maar nee, jij kon de mol toch echt niet zijn 😉
En dan je paniek in de tunnels! Je zag er niet op je knapst uit (niemand trouwens, Axel had daar zelfs een echte mollensnuit), maar het was zó echt!
Je bent een fantastische vrouw, je was een fantastische mol en dankzij de mooie schrijfsels van ons Klaartje hebben we nog meer van jou genoten.
Dank je wel Elisabet!
Gebruikersavatar

Jansen08 mei 2019, 10:44

 3423  Yens
Beste Elisabet, je hebt dat schitterend gedaan... je was voor mij een groot deel van het seizoen een twijfelgeval maar ik bleef me blind staren op een aantal dingen, zoals het slapen met de slang, om je nooit echt te verdenken. Proficiat, je bent een vrouw van vele talenten en zoals "mijn collega" hierboven aanhaalde: je had net zo goed actrice kunnen worden, zoals je dat hebt gespeeld. Verder er nog aan toevoegen dat je schilderkunsten ook zeker de moeite waard zijn, net zo zeer als je zangtalent!
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2019, 10:44

 3547  Sven
4x "Elisabet" in je bericht, chicawah, is dat om nog maar eens aan te tonen dat het zonder H is? :mrgreen: 😉
Gebruikersavatar

Klaartje08 mei 2019, 11:04

 2245  Uma
Fantastisch! Wat fijn om te vernemen dat je echt alles gelezen hebt. Mijn dag kan niet meer stuk!

Elisabet, je hebt heel veel mensen gelukkig gemaakt met je prestatie als Mol 2019. Ik was en ben nu nog meer één en al bewondering.

Je bent echt een heel fijn mens, een topvrouw, top-Mol en top-mama! Proficiat!
Gebruikersavatar

Vermoljoen08 mei 2019, 11:10

 2354  Uma
Dag Elisabet!
Supertof dat je hier ook eens komt piepen! Ik ben het volmondig met alle voorafgaande reacties eens en ik moet daar eigenlijk nog maar 1 ding aan toe te voegen:
In het off-topic gedeelte, dat je kan lezen als je een account hebt, staan een paar hele grappige topics. Onder andere:
- Het onderschriften topic: Hier laten we kandidaten met elkaar praten aan de hand van de ondertiteling of we bedenken iets grappig bij een fragment.
- De Totaal Nutteloze Verborgen Hints (TNVH): Hier bedenken we allemaal nutteloze verborgen hints. Klaartje heeft hier ook hele mooie en hilarische nutteloze hints over jou geschreven!

Deze topics zijn zeker de moeite waard om eens door te lezen! Verder ben ik heel benieuwd naar de laatste aflevering en kan ik alleen maar hopen dat je hier af en toe nog eens komt kijken in de aankomende seizoenen!

Bedankt voor alles!
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2019, 11:41

 2834  Uma
Hey Elisabet!

Super dat je hier langskomt en een berichtje nalaat! Ik ga volmondig akkoord met wat andere molloten hier al schreven, maar wil er nog één iets aan toevoegen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je nu met de andere kandidaten helemaal jezelf kan zijn en dat er fantastische vriendschappen ontstaan. Net zoals de voorbije jaren dus. Het zou een enorme opluchting zijn voor jou waarschijnlijk, wetende dat je in Vietnam een rolletje speelde. Enfin, ik twijfel er niet aan. Het waren 10 sterke karakters bijeen, maar de 'casting directors' van De Mol zorgen altijd wel voor een goeie match tussen mensen van ogenschijnlijk erg verschillende achtergronden. Ik zou zeggen, geniet van wat komt! Je hebt lang genoeg moeten wachten om jezelf te kunnen zijn 🙂

Mocht je eigenlijk na afloop van het avontuur contact hebben met je medefinalisten? Dat het met de anderen niet mocht, dat snap ik, om niets te verraden, maar met de andere finalisten zou geen probleem mogen zijn denk ik? Hopelijk mocht dit en heeft dat er toch al voor gezorgd dat je je Molrol intussen helemaal hebt kunnen laten vallen.

Wees trots op je prestatie in Vietnam! Met de weinige info/briefing die je had heb je het verdomd knap gedaan!
Gebruikersavatar

marc.roose08 mei 2019, 14:00

 193  Sven
Hoi Elisabet,

Eerst en vooral van harte gefeliciteerd met je prachtige prestatie als "De Mol".
Je bent maar 3 maal op mijn radar verschenen gedurende alle afleveringen.
Eerste maal bij de "misschien " schermen ; had ik het gevoel dat jij misschien wel zulk scherm gekregen had.
Tweede maal bij de bootopdracht , dacht ik "alleen Elisabet zou Elisabet op de boot plaatsen"
Maar vooral toen je tegen je man zei : "Ik ben de mol .... ik ben echt de mol" . Toen dacht ik : "... maar die meent dat precies echt".
Maar voor de rest was je voor mij een gedreven kandidaat die dat spelletje wou winnen.
Fantastisch acteertalent .
Vriendelijke groeten ,
Marc
Gebruikersavatar

marc.koenen08 mei 2019, 15:07

 122
Fantastisch gedaan Elisabet.Onvoorbereid 66 % van de kijkers misleiden is een hele prestatie.Voor mij ben je nooit verdacht geweest.Mijn mollen hadden het "Kaat syndroom" :ze vlogen er één voor één uit,Ingrid daarna Bruno.Nadien ben ik gaan twijfelen en zat ik op Axel,terwijl mijn 2 zonen jou in het vizier hadden.
Geniet nog even van de media aandacht en daarna met je gezin weer in de luwte van het dagelijkse leven.succes met alles wat je verder onderneemt.