Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric27 jul 2019, 14:25

 2834  Uma
Niet echt een nieuwtje uit de pers, maar wel een nieuwtje dat met "persen" te maken heeft en mogelijk door de pers zal worden opgepikt...

Joke is in blijde verwachting!

https://www.instagram.com/p/B0asilJIMux/

38 weken ver, dus ze zal wel afgezien hebben met de hitte de voorbije dagen... :-/
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 jul 2019, 22:44

 1690  Sven
Cedric schreef:Niet echt een nieuwtje uit de pers, maar wel een nieuwtje dat met "persen" te maken heeft en mogelijk door de pers zal worden opgepikt...

Joke is in blijde verwachting!

https://www.instagram.com/p/B0asilJIMux/

38 weken ver, dus ze zal wel afgezien hebben met de hitte de voorbije dagen... :-/
Heb het ook net gezien. Proficiat Joke!
Ik kom hier even kijken en zie dat er toch nog gepost wordt. Zot hè, de mollenjagers geven het niet op. 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee27 jul 2019, 23:26

 3547  Sven
Net ook gezien!
Proficiat Joke!!
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 jul 2019, 18:46

 2354  Uma
Dikke Proficiat, Joke!
Gebruikersavatar

Cedric04 aug 2019, 10:49

 2834  Uma
Joke is mama geworden van een dochter genaamd Suze!
Gebruikersavatar

Jansen05 aug 2019, 09:21

 3423  Yens
Proficiat Joke! Als je nog tijd hebt om hier een kijkje te komen nemen 😉.
Gebruikersavatar

Mola Lisa10 aug 2019, 07:19

 328  Uma
De aanbiedingen blijven komen voor Elisabet uit ‘De Mol’: “Iemand wou zelfs close-ups van mijn tenen”
door
Tom de Leur
De aanbiedingen blijven komen voor Elisabet uit ‘De Mol’: “Iemand wou zelfs close-ups van mijn tenen”
Elisabet met haar kinderen op een evenement van Kipling.

EDEGEM - Deelnemen aan De Mol heeft zijn voordelen. Drie maanden nadat spoedarts Elisabet Haesevoets (33) uit Edegem haar identiteit als mol prijsgaf, wordt ze nog altijd bestookt met uitnodigingen en vragen, vaak om producten te promoten via Instagram. “Ik zeg op heel veel dingen nee, ik ben tenslotte arts.”
Ik hou wel van een beetje glamour, maar tegen veel fotoshoots zeg ik nee

ELISABET HAESEVOETS
Samen met haar zoontjes Oscar (2) en Nathan (1) was Elisabet Haesevoets donderdag te gast op een evenement van Kipling, dat bekende mama’s en hun kroost uitnodigde om hun verkeersveilige boekentassen te promoten. Haesevoets krijgt sinds haar deelname aan De Mol dit voorjaar een pak uitnodigingen voor evenementen en premières en vragen om producten te promoten. Daar zegt ze vaker “nee” dan “ja” op: “Ik ben arts, het moet een beetje verenigbaar zijn met wat ik doe. Als ik iets promoot, wil ik er ook achter staan. Ik bespreek dat meestal ook met mijn man.”

Veel mensen willen hun wagentje aan dat van “Elisabet van De Mol” haken: ze is bekend, ook op Instagram. Voor haar deelname had ze tweehonderd volgers, nu 28.200. “Ik zeg niet dat ik nooit een foto op Instagram zet waarop ik een product promoot, maar ik doe het zelden. Bovendien kruipt er best wat tijd in zo’n foto, want de foto moet dan wel goed zijn. Actes de présence doe ik niet. Ik ga niet ergens in een dancing staan, wat zou ik daar dan moeten doen?”

De aanbiedingen blijven komen voor Elisabet uit ‘De Mol’: “Iemand wou zelfs close-ups van mijn tenen”
Elisabet op een dancefestival. “Ik ken de organisator, en ik vind het sowieso leuk.”
“Ik ben op uitnodiging naar het festival Dance D-Vision in Zottegem geweest en heb daar een foto of twee van gepost, maar dat is omdat ik een van de organisatoren ken. Bovendien vind ik dat echt leuk. Ik kreeg ook nogal wat vragen voor fotoshoots, maar daar bedank ik meestal voor. Ik hou wel van een beetje glamour, maar zoals ik al zei: ik wil er wel achter staan. Eén keer kreeg ik de vraag of ik mijn voeten en tenen in close-up wou laten fotograferen. Dat vond ik toch een beetje vreemd”. (lacht)

Vier uur lang selfies

Elisabet Haesevoets geeft toe dat ze de aandacht rond haar persoon een beetje heeft onderschat: “Ik heb op de vertoning van de finale van De Mol vier uur aan een stuk selfies gemaakt. Vreemd dat al die mensen mij leken te kennen, maar ze waren wel allemaal vriendelijk. Dat vind ik dan weer niet erg, zeker als kindjes mij iets vragen. Ik heb ook heel veel interviews gegeven, maar dat is nu voorbij. Al sta ik binnenkort wel in de Feeling, maar dat gaat over de combinatie van werk en gezin. En ik lees het blad zelf. Het moet gewoon leuk blijven. Ik heb een job en een gezin, dat vraagt ook tijd. Ik heb ook een vraag gekregen om opnieuw bij een coverband te gaan zingen, maar ook daar moet ik kijken of het haalbaar is. Of ik een gratis vakantie met het hele gezin zou afslaan? Dat hangt ervan af.” (lacht)

Afbeelding
Afbeelding

Het Nieuwsblad
Gebruikersavatar

Mola Lisa11 aug 2019, 16:59

 328  Uma
Mola Lisa schreef:
Voor wie zijn nieren niet wil afstaan of geen muur wil afbreken 😉 :

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric11 aug 2019, 19:03

 2834  Uma
Interessant interview vind ik. Veel zaken waar ik nooit mee rekening hield toen ik me inschreef. Zot hoeveel invloed zo'n deelname aan een tv-programma kan hebben. Nu, Davey is ook wel een pak cooler dan ik, dus misschien zou ik er minder last van hebben 😛
Gebruikersavatar

Klaartje11 aug 2019, 21:28

 2245  Uma
Ik onthoud twee dingen:
1. Bekend zijn is soms helemaal niet fijn. Al hangt het van je persoonlijkheid af, denk ik. Ik vermoed dat er anderen zijn die ooit deelgenomen hebben aan De Mol en die bekendheid wel fijn vinden en helemaal niet vervelend.
2. Brasschaat-haar: kende de term niet, dus iets bijgeleerd vandaag. Al vind ik het maar niks eigenlijk, zo'n kapsel. Voor mij is het eerder een "zeg-manneke-ga-eens-naar -de-kapper"-haar of "is-uwe-coiffeur-dood"-haar. Lijkt me echt niks om trots op te zijn, zo'n coupe, maar als ze dat in Brasschaat leuk vinden, tja, ze doen maar. Eigenlijk een reden om gelukkig te zijn dat je niet in Brasschaat woont tussen al die mannen met zulk haar. 🙂
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27