Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Elisabet Haesevoets08 mar 2020, 13:18

De Mol  52  Uma
chicawah.janssen schreef:En waarschijnlijk ook zou kunnen zijn. Het is in ieder geval iemand die ik extra in het oog ga houden.
Als hij een goede mol kandidaat zou zijn dan was hij vorig jaar toch gewoon mee geweest. De mol werd toen daar pas gekozen dus hoe meer goede molkandidaten hoe beter?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2020, 13:31

 8153
😲 Inderdaad, daar zeg je zowat!
Al is er nog een waterkansje dat hij de mol is: misschien paste hij minder goed in de groep van vorig jaar en/of had hij teveel hetzelfde profiel van "jouw" Bruno.
Of misschien wilden ze gewoon geen 2 Bruno's meenemen. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Molympiad09 mar 2020, 00:14

 63  Sven
Je stelt je de vraag: hadden we Bruno ontdekt indien Gilles er niet naar refereerde?

Denk nu eens andersom:
Wat als we Bruno hadden ontdekt, zonder dat Gilles er naar refereerde?
--> Dan hadden we dàt extra verdacht gevonden.
Ik denk dat Gilles er dus over begon om de inslag van dit nieuws te temperen, en dus de verdachtheid weg te nemen.

Moest de productie Bruno namelijk al eerder kennen, dan is de communicatie al gemakkelijker. Deze manier kunnen ze hem sneller als Mol aanduiden. Die hadden ze ook snel nodig, want deze had al een taak voordat de andere 9 wisten dat ze meemochten!! Dat maakt van Bruno een "logische" molkeuze.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2020, 23:02

 8153
Jay-Lo schreef:We weten nu dat Bruno zich al eerder inschreef. Hij heeft een tactiek kunnen opstellen van hoe hij het spel gaat spelen en naar mijn idee is dat gewoon zichzelf verdacht maken. Waarom maakt hij zo'n opzichtige fouten anders? En hij biedt een heel hoog bedrag, en hij laat echt zijn eigen pictogram tot het laatste fout staan. Hij springt naast het kussen, en dat allemaal in 1 aflevering.
't Is inderdaad een beetje van het goede (veel) te veel. Of zoveel te veel dat iedereen denkt dat het teveel is om waar te zijn en erin trapt. Volgens mij het eerste, maar zoals je opmerkt (en ik even uit het oog verloren was) was Bruno vorig jaar al heel ver geraakt in de selectieprocedure en heeft hij zowel toen als nu veel stof tot nadenken gehad.
Ik vraag mij trouwens af of hij helemaal van nul is moeten herbeginnen. Stel dat ze vorig jaar vonden dat hij een perfecte kandidaat was maar niet in de groep van dat jaar paste, of meer nog: dat hij een perfecte mol zou zijn maar helaas gingen ze net dat jaar voor een start zonder mol maar wel 3 potentiële mollen... Zouden ze hem dan gewoon een jaar in de koelkast gestoken hebben en er nu weer uitgehaald?
En zou de rest van de groep weten dat hij vorig jaar al ei zo na had mogen meedoen?
Gebruikersavatar

elkemol12 mar 2020, 00:05

 654
Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij door al die voorbereidingen veel inzichten heeft in molstrategieën waardoor hij een prima winnaar zou kunnen zijn omdat hij de mol snel door zou kunnen hebben en tegelijk de verdenking op hem kan leggen.
Maar hij zou natuurlijk ook een hele goeie mol kunnen zijn.
Tussen haakjes...ook al Is Bart mijn hoofdverdachte, ik vind niet dat hij een 'goede' mol is. Maar ik vind hem gewoon super verdacht en vooral creepy (mag ik dat zeggen?)