Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

chicawah.janssen17 mar 2017, 09:54

8153
Mateo schreef:Precies.
Hij kwam vervolgens, na enig aandringen, onvervaard uit zijn kooitje, terwijl er vlakbij een naar zijn eigen zeggen 'snelste landdier ter wereld' leek te kwispelen.
:mrgreen:

De close encounter met de struisvogels bleef hem gelukkig bespaard 😉

westmol17 mar 2017, 10:03

6
Had er iemand (ik denk Annelies) ook niet gezegd een bepaalde geur te herkennen van de persoon in het donker? Niks zo herkenbaar als de geur van een roker... (Davey)

Mateo17 mar 2017, 10:09

870
westmol schreef:Had er iemand (ik denk Annelies) ook niet gezegd een bepaalde geur te herkennen van de persoon in het donker? Niks zo herkenbaar als de geur van een roker... (Davey)
Zou welke geur dan ook echt te ruiken zijn door het lichaamsbedekkende pak heen? Of liep de Mol op zijn sokken en waren die niet bedekt?

chicawah.janssen17 mar 2017, 10:19

8153
Mateo schreef:Zou welke geur dan ook echt te ruiken zijn door het lichaamsbedekkende pak heen? Of liep de Mol op zijn sokken en waren die niet bedekt?
😲
Dan rook de mol misschien wel naar zweetvoeten!

beagle17 mar 2017, 10:20

77
Mateo schreef:Precies.
Zo riep hij eerder ook dat hij bang was voor apen (wilde dieren). Hij kwam vervolgens, na enig aandringen, onvervaard uit zijn kooitje, terwijl er vlakbij een naar zijn eigen zeggen 'snelste landdier ter wereld' leek te kwispelen.
Als je toch al bang bent voor apen......

Robin doet wel erg zijn best om iedereen te laten geloven dat hij liegt, of op zijn minst maar wat roept.
En was hij ook totaal niet bezorgd om zijn comfort-bagage te verliezen en stoïcijns kalm bij de duikproef.... alweer geen angstige Robin.

chicawah.janssen17 mar 2017, 10:23

8153
westmol schreef:Had er iemand (ik denk Annelies) ook niet gezegd een bepaalde geur te herkennen van de persoon in het donker? Niks zo herkenbaar als de geur van een roker... (Davey)
Het was Eline die een geur meende waar te nemen.
Ze kan zich dat ingebeeld hebben, maar het kan ook echt waar zijn.
De geur van een roker is moeilijk te verbergen, maar ik vermoed dat het pak dat wel kon camoufleren. Maar misschien was dat pak (of een zakdoek waarmee de mol kon wuiven) wel besprenkeld met het parfum of eau de toilette van een van de dames of aftershave van een van de mannen?
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 17 mar 2017, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.

zwartemol17 mar 2017, 10:23

121
chicawah schreef::mrgreen:

De close encounter met de struisvogels bleef hem gelukkig bespaard 😉

Dat zou pas prachtige beelden opgeleverd hebben :mrgreen:

chicawah.janssen17 mar 2017, 10:26

8153
beagle schreef:En was hij ook totaal niet bezorgd om zijn comfort-bagage te verliezen en stoïcijns kalm bij de duikproef.... alweer geen angstige Robin.
Ik vond Sam en Davey ook kalm bij de duikproef, al had Davey wel schrik dat hij "gesjareld" zou zijn als Eline zijn "zak zou doorsnijden" :mrgreen:

Ik vraag mij eigenlijk wel af of de deelnemers door de makers echt een week zonder bagage gezet zouden zijn.

Mateo17 mar 2017, 10:39

870
chicawah schreef:Ik vond Sam en Davey ook kalm bij de duikproef, al had Davey wel schrik dat hij "gesjareld" zou zijn als Eline zijn "zak zou doorsnijden" :mrgreen:

Ik vraag mij eigenlijk wel af of de deelnemers door de makers echt een week zonder bagage gezet zouden zijn.
Ze zouden toch op zijn minst wat gezichtscrème van een bekend merk hebben achtergelaten en wat schone onderbroeken en sokken... 😉

chicawah.janssen17 mar 2017, 10:55

8153
Mateo schreef:Ze zouden toch op zijn minst wat gezichtscrème van een bekend merk hebben achtergelaten 😉
Misschien net niet :twisted:

Yvo17 mar 2017, 10:57

1111  Uma
chicawah schreef:Ik vond het eigenlijk nu al een saaie bedoening.
Ik ook. Ik vond de hele aflevering eigenlijk minder. Vorig jaar deden ze ook meer proeven met de hele groep. Ik vond het vorig jaar toch beter.
Dit jaar vind ik het ook goed, maar niet zó goed.

chicawah.janssen17 mar 2017, 11:02

8153
[quote="Yvo"Ik vond de hele aflevering eigenlijk minder.[/quote]

De caravanproef vond ik toch plezant, zeker op het einde toen Annelies en Eline helemaal door elkaar werden geschud doordat Sam van Robin zo woest moest rijden.
En de conversaties tussen Davey en Eline waren toch ook geweldige TV.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18