Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Cedric14 apr 2018, 23:59

2834  Uma
Zou ik jammer vinden.. Nu, ik zou het in zijn geheel jammer vinden mocht CDM info spoilen..

In de tweede aflevering vond ik het bijvoorbeeld erg jammer om Kelly als gast te zien geïnterviewd worden. In alle vorige edities van 'De Mol' had de eerste afvaller een kans om terug te keren, maar door 'Café de Mol' (Kelly die zegt dat ze nog tot aan het vliegtuig hoopte toch te kunnen blijven maar dat bleek niet het geval te zijn) wisten we nu dat dit nu niet zo geweest was. Zoiets had ik nog niet willen weten, zeker niet met het mysterie rond de cliffhanger-envelop nog in het spel.

Als nu zou blijken dat de manier waarop de kandidaten werden voorgesteld, in groepen van afvallers en dus in een zekere volgorde, ook een hint zou zijn naar het spelverloop, dan zou dit voor mij toch echt wel de ganse ervaring wat verkloten (pardon my French).

Ik bekijk dit programma, maar eigenlijk ben ik er geen fan van. Wat extra theorieën en enkele vroegere kandidaten terugzien, ok, dat wel, maar verder heb ik er op zich geen boodschap aan. Ik ga ervan uit dat dit gewoon een tool is voor de mensen achter 'De Mol' om de verdenkingen van de kijker te weten en daarop te kunnen inspelen bij het editen van de volgende aflevering(en).
Maar als zou blijken dat het dus toch tips bevat heeft, dan zou dat een gi-gan-tische ontgoocheling zijn.

chicawah.janssen15 apr 2018, 00:37

8153
Cedric schreef:Zou ik jammer vinden.. Nu, ik zou het in zijn geheel jammer vinden mocht CDM info spoilen..

In de tweede aflevering vond ik het bijvoorbeeld erg jammer om Kelly als gast te zien geïnterviewd worden. In alle vorige edities van 'De Mol' had de eerste afvaller een kans om terug te keren, maar door 'Café de Mol' (Kelly die zegt dat ze nog tot aan het vliegtuig hoopte toch te kunnen blijven maar dat bleek niet het geval te zijn) wisten we nu dat dit nu niet zo geweest was. Zoiets had ik nog niet willen weten, zeker niet met het mysterie rond de cliffhanger-envelop nog in het spel.

Als nu zou blijken dat de manier waarop de kandidaten werden voorgesteld, in groepen van afvallers en dus in een zekere volgorde, ook een hint zou zijn naar het spelverloop, dan zou dit voor mij toch echt wel de ganse ervaring wat verkloten (pardon my French).

Ik bekijk dit programma, maar eigenlijk ben ik er geen fan van. Wat extra theorieën en enkele vroegere kandidaten terugzien, ok, dat wel, maar verder ...
Cedric, misschien waarde je al eerder rond op dit forum maar heb ik je (door mollenstreken?) vandaag (eigenlijk moet ik nu zeggen gisteren) pas "ontdekt": als ik jouw bijdragen lees, denk ik dat jij mijn gedachten leestl
🙂

Jansen15 apr 2018, 10:01

3423  Yens
Cedric schreef:Zou ik jammer vinden.. Nu, ik zou het in zijn geheel jammer vinden mocht CDM info spoilen..

Ik bekijk dit programma, maar eigenlijk ben ik er geen fan van. Wat extra theorieën en enkele vroegere kandidaten terugzien, ok, dat wel, maar verder ...
De believers van deze theorie zeggen dat het niet Café De Mol is die de indeling gedaan heeft maar GDC zelf en dat klopt ook. Anderzijds heb je volkomen gelijk dat het een afknapper van jewelste zou zijn als zou blijken dat die indeling effectief de volgorde van de afvallers zou aanduiden. Ik hoop het zelf ook niet want dan zouden we nu al weten wie de volgende drie weken afvallen... en ik hoop echt niet dat Pieter (maar vrees er voor), Pascale en Lloyd de volgende weken verdwijnen. Laat Steve er dan maar uit gaan 😉.

chicawah.janssen15 apr 2018, 10:12

8153
eveline.vanhemel schreef:De believers van deze theorie zeggen dat het niet Café De Mol is die de indeling gedaan heeft maar GDC zelf en dat klopt ook. Anderzijds heb je volkomen gelijk dat het een afknapper van jewelste zou zijn als zou blijken dat die indeling effectief de volgorde van de afvallers zou aanduiden. Ik hoop het zelf ook niet want dan zouden we nu al weten wie de volgende drie weken afvallen... en ik hoop echt niet dat Pieter (maar vrees er voor), Pascale en Lloyd de volgende weken verdwijnen. Laat Steve er dan maar uit gaan 😉.
Maar Eveline! Jij leest echt altijd mijn gedachten!

Cedric15 apr 2018, 12:29

2834  Uma
chicawah schreef:Cedric, misschien waarde je al eerder rond op dit forum maar heb ik je (door mollenstreken?) vandaag (eigenlijk moet ik nu zeggen gisteren) pas "ontdekt": als ik jouw bijdragen lees, denk ik dat jij mijn gedachten leestl
🙂
Hah, bedankt voor het compliment 🙂 Ik kende deze site wel al en volgde nu en dan wel al eens het forum - zei het absoluut niet fanatiek - maar ben pas over gegaan tot registreren toen ik merkte dat voor niet-geregistreerden niet het volledige forum toegankelijk was..
Altijd wel plezant om meningen te vergelijken, zowel als mensen akkoord gaan als wanneer mensen je mening onderuit halen. Erg leerrijk. En nog leuker aan een forum: men laat je uitspreken..
eveline.vanhemel schreef:De believers van deze theorie zeggen dat het niet Café De Mol is die de indeling gedaan heeft maar GDC zelf en dat klopt ook. Anderzijds heb je volkomen gelijk dat het een afknapper van jewelste zou zijn als zou blijken dat die indeling effectief de volgorde van de afvallers zou aanduiden. Ik hoop het zelf ook niet want dan zouden we nu al weten wie de volgende drie weken afvallen... en ik hoop echt niet dat Pieter (maar vrees er voor), Pascale en Lloyd de volgende weken verdwijnen. Laat Steve er dan maar uit gaan 😉.
Ik hoop ergens dat Pieter en Joke de finale halen, veruit mijn twee favoriete kandidaten.
Wat mij betreft mogen Steve, Katrien en Pascale afvallen.
En dan Baha of Lloyd als Mol..

Maar goed, dergelijke ideale scenario's hebben zich in mijn geval nog maar zelden voltrokken..

tom.bastijns15 apr 2018, 21:28

26
tom.bastijns schreef:Ik vind het hier niet onmiddellijk terug, maar mijn excuses moest iemand al een gelijkaardig idee geopperd hebben over Café De Mol.

In Café De Mol nodigen ze steeds een aantal gasten uit, ex-deelnemers, bekende personen ...

Annelies was diegene met een boon voor Jeffrey. Dat zei ze al van in het begin. Toen werd in Café De Mol bij haar interview ook gezegd dat Annelies nog terug zou keren in Café De Mol en meer bepaald in de aflevering van vorige zondag. Wie viel er zondag af? Jeffrey, haar favoriet.

Het was vooral de aankondiging van de volgende gast die me aan het denken zette: Thibaut Courtois. Toch niet meteen een naam die in het bijzonder gelinkt kan worden aan "De Mol". Thibaut Courtois is echter afkomstig uit Bilzen. En laat dat nu toevallig de woonplaats van Katrien zijn...

Het kan allemaal uiteraard puur toeval zijn, maar mij zou het niet verbazen moest Katrien zondag het spel verlaten en in Café De Mol opduiken.
Voila, zoals voorspeld! 😉

anseric.soete15 apr 2018, 22:15

10
Wie gaat er volgende week als gast naar Café de mol?

Fizmo15 apr 2018, 22:57

12
anseric.soete schreef:Wie gaat er volgende week als gast naar Café de mol?
James Cooke en Isabelle (kandidaat van vorig jaar).

Als iemand nu al iets verdacht begint te zoeken in de volgorde waarop kandidaten verschijnen in Café De Mol... komaan zeg. Doe es normaal.

ulrike.vandamme15 apr 2018, 23:36

6  Uma
Fizmo schreef:James Cooke en Isabelle (kandidaat van vorig jaar).

Als iemand nu al iets verdacht begint te zoeken in de volgorde waarop kandidaten verschijnen in Café De Mol... komaan zeg. Doe es normaal.
James Cooke dacht bij de voorstelling dat "den dokter", Steve dus, de mol was. Dus kans bestaat dat hij er dan volgende week uit ligt.

Fizmo15 apr 2018, 23:42

12
ulrike.vandamme schreef:James Cooke dacht bij de voorstelling dat "den dokter", Steve dus, de mol was. Dus kans bestaat dat hij er dan volgende week uit ligt.
Dat kan. Ik volg courtois & davy dat Baha de mol is. Lloyd zit op baha en ik denk joke ook.

Goeie kans dat steve en pieter/pascale er de volgende 2 afleveringen uit liggen dus zou wel es kunnen steve volgende week.

Meestal zijn de meest onderbelichte spelers diegene die het spel het vroegst verlaten. Het is zoals met een film waarbij de productie het meest op de hoofdpersonages (diegene die het langst er in zitten) gaat focussen. Lijkt mij daarom ook dat Lloyd bijna zeker in de finale zit (en baha vermits hij de mol is). Ik gok joke als derde finaliste maar dat is nu mss nog iets te vroeg.
Laatst gewijzigd door Fizmo op 15 apr 2018, 23:48, 5 keer totaal gewijzigd.

james.waker15 apr 2018, 23:44

417
ulrike.vandamme schreef:James Cooke dacht bij de voorstelling dat "den dokter", Steve dus, de mol was. Dus kans bestaat dat hij er dan volgende week uit ligt.
james is van gent, dus dan zou de volgende vertrekker baha zijn

pieter-jan.jorissen15 apr 2018, 23:58

182
Fizmo schreef:Dat kan. Ik volg courtois & davy dat Baha de mol is. Lloyd zit op baha en ik denk joke ook.

Goeie kans dat steve en pieter/pascale er de volgende 2 afleveringen uit liggen dus zou wel es kunnen steve volgende week.

Meestal zijn de meest onderbelichte spelers diegene die het spel het vroegst verlaten. Het is zoals met een film waarbij de productie het meest op de hoofdpersonages (diegene die het langst er in zitten) gaat focussen. Lijkt mij daarom ook dat Lloyd bijna zeker in de finale zit (en baha vermits hij de mol is). Ik gok joke als derde finaliste maar dat is nu mss nog iets te vroeg.
Ik zit ook op Baha, maar dat gevoel werd in de vierde aflevering niet versterkt. Ik vond Lloyd deze aflevering erg verdacht.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16