Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Mollenjager-DT01 feb 2017, 13:51

767  Yens
Ik heb op een andere molforum deze foto gevonden. Dit is de foto die ik bedoelde van op de reclameborden, maar dan (dezelfde) uit een boekje. Dit zijn ze dan, de 10 kandidaten van 'De Mol 2017'. Je kan er natuurlijk nog niet veel van maken, maar dan kunnen we ons toch al een beetje een beeld schetsen van de nieuwe kandidaten van 'De Mol'. Ik hoop dan ook dat ze snel voorgesteld gaan worden of dat er snel meer nieuws over het nieuwe seizoen bekendgemaakt wordt, maar als we andere mollenvangers hierboven mogen geloven, dan zal er vandaag misschien meer nieuws verschijnen. Ik hoop het in ieder geval van wel.

PS: Zoals jullie zien zijn er 11 silhouetten te zien op de foto. Volgens mij is de middelste Gilles De Coster, de presentator, dus. 😉

Afbeelding

Afbeelding

masterveecee01 feb 2017, 15:14

3547  Sven
ha! Jammer dat ze maar met 10 + 1 zijn, hadden het er 12 + 1 geweest dan moesten we proberen de Judas eruit te halen
(cfr. afbeelding laatste avondmaal 😉 )

Mollenjager-DT01 feb 2017, 16:24

767  Yens
Deze foto zag ik daarnet staan op Instagram. Er stond een bijschrift bij over een kleine samenwerking met VIER voor 'De Mol'.

Afbeelding

masterveecee01 feb 2017, 17:01

3547  Sven
Mollenjager-DT schreef:Deze foto zag ik daarnet staan op Instagram. Er stond een bijschrift bij over een kleine samenwerking met VIER voor 'De Mol'.

Afbeelding
Is door Colorfool gepost. Mss hiervoor:
http://www.colorfool.be/collections/sweater-weather
Dat ze speciale kleding hebben laten maken

Mollenjager-DT01 feb 2017, 17:35

767  Yens
MolSchip schreef:Ik heb een vermoeden dat de kandidaten morgen bekend zullen worden gemaakt.
Allezins als dat niet gebeurt komt er een nieuwe trailer online.
Blijkbaar klopte je vermoeden dan toch niet... Of het zou moeten zijn dat er toch nog iets online komt vandaag, maar dan later in de avond. Waarom dacht je eigenlijk dat er vandaag opnieuw iets ging verschijnen over het nieuwe seizoen van 'De Mol'.

MolSchip01 feb 2017, 17:57

50
Bron klopte niet jammer...

Mollenjager-DT01 feb 2017, 18:06

767  Yens
MolSchip schreef:Bron klopte niet jammer...
Maar je had dus wel een bron...? Misschien klopte die dan toch wel en komt het dan nog? Was die brons betrouwbaar, of...?

JeffVDM02 feb 2017, 13:35

4
Foto van affiche op twitter gevonden:
Afbeelding

Die nummer misschien is bellen 😃

Mollenjager-DT02 feb 2017, 17:51

767  Yens
JeffVDM schreef:Foto van affiche op twitter gevonden:
Afbeelding

Die nummer misschien is bellen 😃
Bedoel je de nummer onder de affiche? 😉

masterveecee03 feb 2017, 12:20

3547  Sven
hmmm, we zouden toch nog een detailfoto moeten hebben van die silhouetten...