frank.troch schreef:Ik heb me vorig jaar (samen met vele anderen) suf gezocht op die lettercodes. Dit jaar gooi ik het over een andere boeg, en ga ik meer kijken naar de grotere plaatjes. Misschien fout van mij, omdat de makers er dit jaar wel iets in steken ... maar ik vermoed toch dat, zeker nu de makers weten dat er mensen zijn die frame per frame alles nakijken, ze de hints daar niet gaan in verstoppen.Helemaal mee eens. Ik ben vorig seizoen ook nachten bezig geweest om verborgen hints te vinden. Toen achteraf bleek dat ik niet had moeten focussen op de details (idd, frame by frame analyses) was ik toch wel wat dissapointed met de verklaringsaflevering. Dat de makers zo schaars waren met hun hints zorgt ervoor dat ook ik dit seizoen veel minder gedetailleerd ga zoeken. De eerste aflevering vond ik persoonlijk wat aan de magere kant.
Ook vond ik de "verklaringsaflevering" vorig jaar nogal aan de magere kant. Dit gecombineerd met het artikel dat veel monteurs gewoon hun opdrachten uitvoeren en slechts een aantal mensen weten wie de mol is, dat ze de tips eerder op een breder level erin steken, en niet zozeer in codes of details in frames.
Maar iedereen die hier toch naar op zoek gaat, alvast heel veel succes gewenst (tip: verlies jezelf er niet in, ga op tijd op de rem staan!)
Herdim schreef:Check volgende link . Dit was de discussie over het mollenboekje toen, ook met codes.codes in molboekjeIk denk dat die codes niks betekenden, anders hadden de programmamakers daar achteraf wel een klein woordje uitleg over mogen geven. Is denk ik een marketing truc, doet verkopen, kassa kassa. Je moet dit spel eigenlijk kunnen "doorzien" gewoon door aandachtig te kijken. En vooral: genieten van het programma, want het is super.
Die codes zeggen wel degelijk iets... maar was.
Gisteren al suf gezocht op zuid-afrikaan alfabet, maar nog niets gevonden
Herdim schreef: Gisteren al suf gezocht op zuid-afrikaan alfabet, maar nog niets gevondenDe taal = Afrikaans