[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
ex-molinator schreef:Het is wel wreed opvallend hoeveel geld ze kwijtgespeeld/verloren heeft. Ik had Eline al geschrapt als kandidaat mol en de aflevering van vandaag zou daar eigenlijk niets aan veranderen, echter ik haal haar terug uit die niet-mollen tunnel.Persoonlijk vind ik het té duidelijk... er klopt iets niet naar mijn gevoel. Gilles is vorig jaar nooit zo extreem duidelijk geweest vanaf het begin qua geldverlies (behalve die weenproef). Volgens mij gaan ze ons allemaal weer goed liggen hebben
molleman68 schreef:Eline verdenk ik toch minder dan Davey aangezien zij meer uit de pot had kunnen houden met de dierenproef.Eline? Dierenproef? Eline zat niet eens in de dierenproef maar in de koorproef...
eveline.vanhemel schreef:Eline? Dierenproef? Eline zat niet eens in de dierenproef maar in de koorproef...Ik denk dat hier bedoeld wordt dat de mol ('Eline') zou kiezen voor de dierenproef omdat daar meer geld te verdienen valt... dus ook meer te verliezen. Doordat ze voor het koor gekozen heeft, zou dat haar volgens die redenering minder verdacht maken.
eveline.vanhemel schreef:Eline? Dierenproef? Eline zat niet eens in de dierenproef maar in de koorproef...Dat bedoelde ik net. Eline heeft de koorproef gedaan met slechts een inzet van 500 euro. Ze had bij de dierenproef meer schade kunnen aanrichten.