Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

ex-molinator11 feb 2017, 10:39

3483  Uma
Mateo schreef:...
Van de drie nummers die bij Robin zijn verdwenen, komt m.i. alleen Haus am See in aanmerking als enigszins verdacht, maar dan omdat de zanger Peter Fox heet...
Ik zou dan denken aan een vos die wel eens een mol vangt - en dan zou Robin de winnaar zijn.
Maar enkel de mol is gekend bij het begin van de reis, niet de winnaar en de tweede. En een playlist achteraf wijzigen om een hint te geven (of te verdoezelen) lijkt me ver gezocht (want je weet nooit op voorhand of die optie er wel zal zijn).

Davy11 feb 2017, 10:54

Site Admin  1167  Uma
Mateo schreef:Wanneer je de playlists van de kandidaten bekijkt, zie je bij iedereen 20 nummers.
Als je per kandidaat doorklikt naar de Spotify lijsten, kun je zien dat er bij Bouba 19 liedjes staan, bij Jolien ook 19 en bij Robin 17.

Zou dit met opzet zo zijn gedaan? Aan die indruk kan ik me niet onttrekken. Misschien een hint dat er toch ook dit jaar iets 'moet' met de afspeellijsten?
Misschien zijn die specifieke nummers niet beschikbaar op Spotify? Niet alle muziek kan je streamen...
iets om eens na te kijken 🙂

Mateo11 feb 2017, 11:51

870
Davy schreef:Misschien zijn die specifieke nummers niet beschikbaar op Spotify? Niet alle muziek kan je streamen...
iets om eens na te kijken 🙂
Ik heb net gekeken: 'Shake it off' (verdwenen op lijst Bouba) was in 2014 'removed' door Spotify, maar staat er nu weer op.

'Good grief' (verdwenen op lijst Jolien) is ook gewoon te vinden bij Spotify.

En dat geldt eveneens voor 'Haus am See'/Peter Fox/ Robin .

mroloux11 feb 2017, 14:09

2
Wat mij opviel is dat zowel Annelies, Bertrand als Jolien Chan Chan van Buena Vista Social Club in hun playlist hebben staan. Op zich wel een bekend liedje, maar toch opvallend dat 3 kandidaten dat in hun top-20 hebben staan. Zeker omdat het absoluut geen recent nummer is.

Verder hebben Annelies en Jolien geen song van hun favoriete artiest in hun playlist (Bruce Springsteen en Arsenal). Heeft Bertrand gemold met hun lijstjes?

Bonanza13 feb 2017, 14:51

71
mroloux schreef: Verder hebben Annelies en Jolien geen song van hun favoriete artiest in hun playlist (Bruce Springsteen en Arsenal). Heeft Bertrand gemold met hun lijstjes?
Waarom zou Bertrand met die lijstjes mollen? Heb ik iets gemist?

Jansen13 feb 2017, 14:54

3423  Yens
Ik begrijp die laatste zin ook niet. Wat heeft Bertrand hiermee te maken? En hoe zou hij invloed kunnen hebben op de playlist van andere kandidaten?

mroloux13 feb 2017, 16:48

2
Wat ik bedoel is dat de playlists die nu online staan misschien niet de playlists waren op het moment van de opnames. Dus het zou een hint kunnen zijn van de makers naar de 3 finalisten en de mol.

Misschien ook niet he 😉

Persephone13 feb 2017, 18:13

42
Zou iemand die wel Spotify heeft me even kunnen zeggen welke 3 liedjes ontbreken bij Robin plz? Merci!