Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

masterveecee11 feb 2017, 11:46

3547  Sven
eveline.vanhemel schreef:Misschien eens verder zoeken op de namen die je vermeld in je eerste post? Kijken of we geen link vinden met de organisatoren? "decosterchristopheofficial" lijkt me alvast veelbelovend? Zelfde achternaam als onze presentator?
ik zal zien als ik tijd vind om nog eens verder te zoeken 😉

BertV11 feb 2017, 17:04

19
masterveecee schreef:Op instagram is effectief niks meer te vinden van dit.

Wat ik wel heb: https://www.instagram.com/p/BMoFg9BjjEd/
Heel interessante post op instagram...!
Vooral als ik overlaatst las dat ze de datum van opname toch wat geheim willen houden... Je ziet dat dit gepost is op 10 november. Niet zo heel geheim dus. Voor zover we nog niet doorhadden dat het ergens in november gefilmd moet zijn... en dat het van belang is...

annie.delen11 feb 2017, 17:11

238  Uma
Opname eind oktober. Begin november. En ik kan het weten.

masterveecee11 feb 2017, 17:56

3547  Sven
annie.delen schreef:Opname eind oktober. Begin november. En ik kan het weten.
omdat?

annie.delen11 feb 2017, 18:31

238  Uma
Omdat mijn petekind meedoet en zij na de begrafenis van mijn vader bijna direct op lange zakenreis moest.

Heb vandaag ook vernomen dat mijn schoonzoon voetbalt met een van de kandidaten. Dus ik heb er twee om voor te supporteren.

masterveecee12 feb 2017, 14:37

3547  Sven
Vlug nog eens gecheckt of er niks gecached is geweest (http://cachedview.com/), maar helaas.
Het laatste wat ik kan doen, is morgen eens op mijn andere pc kijken waar ik effectief die zaken heb gevonden

Bonanza12 feb 2017, 15:05

71
annie.delen schreef:Omdat mijn petekind meedoet en zij na de begrafenis van mijn vader bijna direct op lange zakenreis moest.

Heb vandaag ook vernomen dat mijn schoonzoon voetbalt met een van de kandidaten. Dus ik heb er twee om voor te supporteren.
Wie is je petekind?
En speelt je schoonzoon dan voetbal met Davey? (Bij de Strakke Rakkers?)

kim.baudart12 feb 2017, 20:22

138
Heb 'get driven' even opgezocht, is een bedrijf dat privéchauffeurs levert. Op dat Linkedin-profiel van die Christophe De Coster staat dat hij daarvoor rijdt. De chauffeurs waren dus (niet allemaal) gewoon de privé eigenaars van de auto's.

Op de site van Get Driven staat ook dat je via hen ook een auto kan vragen indien gewenst, en dat ze daarvoor samenwerken met Mercedes. Dus de auto's zullen niet via hen geregeld zijn (behalve als ze persé BMW wilden i.p.v. Mercedes...)

Mogelijkheid blijft wel dat de wagens gewoon privé-eigendommen zijn die ze hebben mogen lenen, en dat de chauffeurs door Get Driven zijn geleverd. Of dat niet alle eigenaars van de auto's zelf wilden rijden.

Nog opvallend: op de site staat ook dat de chauffeurs zeer discreet zijn. Wel straf dan dat ze foto's op instagram plaatsen van iets dat écht wel discreet behandeld zou moeten worden. Ofwel hebben we hier net een aantal chauffeurs hun job gekost, ofwel ligt er weer iemand over de grond te rollen van het lachen dat we er weer met al onze voeten ingetrapt zijn.

Side-note: ik ben nu boos op mezelf dat ik de laatste dagen het mollenjagen wat verwaarloosd heb. Ik heb geen van de verwijderde zaken kunnen bekijken... :(

MolSchip12 feb 2017, 20:44

50
annie.delen schreef:Omdat mijn petekind meedoet en zij na de begrafenis van mijn vader bijna direct op lange zakenreis moest.

Bedoel je dus dat je petekind bij de finalisten zit?

annie.delen12 feb 2017, 21:14

238  Uma
Neen. Ik bedoel dat ze lang weg moest eind oktober begin november.

MolSchip12 feb 2017, 21:18

50
Ah zo dus, maar jij weet dus toch ongeveer wanneer ze terug thuis is gekomen?
Dus hoelang ze in het spel bleef..