Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

ex-molinator23 feb 2017, 23:13

3483  Uma
JonathanVG schreef:Een regel van de mol is ook: grote bedragen doen saboteren en proeven met kleine bedragen winnen voor het vertrouwen.
Davey zat met Sam in de 500 euro-groep en vond het ding zeer vlot.
Veel te rechtlijnig.
De mol moet zorgen dat het totaal bedrag zo laag mogelijk is, maar wel op dusdanige manier dat hij niet door de mand valt (nogal wiedes want eens men hem door heeft dan zullen de anderen zorgen dat hij niet kan saboteren). De mol kan dus in een positie zitten waarin hij wel een groot bedrag moet binnen halen, omdat hij anders verder geblokkeerd zou worden (bvb de opdracht met dieren, de loop opdracht), maar kan dan in andere opdrachten kleine bedragen verliezen (cfr het ouw-Gensch gezegde: vele kleintjes moaken nen gruute).

matthias.bouquet24 feb 2017, 23:34

171
Sam en Davey waren duidelijk dronken, probeerden dat niet te verbergen, kregen zo de minste verantwoordelijkheid, en verspeelden die ondanks het perfecte excuus toch niet. Opmerkelijk onverdacht, nee?

marilyn.meeuwissen25 feb 2017, 05:49

6
Even iets anders, (indien ik beter een nieuw topic open, zeg het dan), maar zou de naam van het café ook iets betekenen?

Er is een shot waar duidelijk in te zien is: "restaurant & cocktailbar MYNT"
Ik was al eventueel aan het denken aan het labyrinth van volgende aflevering?

michaël.ameloot25 feb 2017, 13:08

29
JonathanVG schreef:Een regel van de mol is ook: grote bedragen doen saboteren en proeven met kleine bedragen winnen voor het vertrouwen.
Davey zat met Sam in de 500 euro-groep en vond het ding zeer vlot.
Hebben er nochtans voor de makkelijkste proef er wel 34m over gedaan om die steen te gaan halen. Waar de andere 2(los van de niet geslaagde opdracht van Bertrand en Eline) ongeveer een 17m in beslag namen en deze toch moeilijker waren.

Vermoljoen25 feb 2017, 14:00

2354  Uma
marilyn.meeuwissen schreef:Even iets anders, (indien ik beter een nieuw topic open, zeg het dan), maar zou de naam van het café ook iets betekenen?

Er is een shot waar duidelijk in te zien is: "restaurant & cocktailbar MYNT"
Ik was al eventueel aan het denken aan het labyrinth van volgende aflevering?

Daar zou ik niet teveel opletten, dat betekend denk ik niks. Dat is denk ik een beetje te ver gezocht.