annelies-a.-a..vanbelle schreef:Katrien of Joke, overduidelijk.Als het overduidelijk is, moet je toch kunnen zeggen wie van de twee het is?
Frolva schreef:Als het overduidelijk is, moet je toch kunnen zeggen wie van de twee het is?![]()
Kunnen natuurlijk ook kinder-/jeugdfoto's zijn.
Volgens mij is het Jeffrey, overduidelijk.
eveline.vanhemel schreef:Je kan hier toch moeilijk over oordelen wie het is. Alle vrouwen komen in aanmerking: Katrien is donkerkleurig van haar, Joke, Kelly en Pascale zijn blond maar kunnen perfect donker van nature zijn. Zelfs Channy - minder waarschijnlijk - maar haar haren kunnen "uitgeblazen" zijn. Op zo'n wazige foto kan je moeilijk iemand herkennen vind ik.Door het lange haar denkt iedereen aan een vrouw. Mannen kunnen toch ook lang haar hebben? Davey van vorig jaar heeft nu wel een kort kopje, maar vorig jaar had hij toch lang haar he...
chicawah schreef:Door het lange haar denkt iedereen aan een vrouw. Mannen kunnen toch ook lang haar hebben? Davey van vorig jaar heeft nu wel een kort kopje, maar vorig jaar had hij toch lang haar he...Ja hoor, kan zeker, dan zou ik eerder aan Pieter denken, dat lijkt me wel het type om vroeger langer haar gehad te hebben. Steve kan misschien ook, Jeffrey heb ik het moeilijker mee, puur buikgevoel, lijkt het me niet het type om vroeger lang haar gehad te hebben.
Volgens mij zijn het geen recente foto's, dus kan de persoon op de foto gerust Steve, Pieter of Jeffrey zijn. Bahador en Lloyd zou ik uitsluiten omwille van hun leeftijd.
eveline.vanhemel schreef:Ja hoor, kan zeker, dan zou ik eerder aan Pieter denken, dat lijkt me wel het type om vroeger langer haar gehad te hebben. Steve kan misschien ook, Jeffrey heb ik het moeilijker mee, puur buikgevoel, lijkt het me niet het type om vroeger lang haar gehad te hebben.Mijn gedacht, maar ik wilde Jeffrey toch vermelden.
chicawah schreef:Bovendien is het toch de bedoeling de mol te ontmaskeren en niet ook nog te voorspellen wie de finale zal spelen.Wat de bedoeling is weet ik niet. Ik heb nog steeds geen handleiding bij het programma gevonden.