Omdat ze het er zo dik proberen op te leggen.
mijn vriendin die ook dokter is, zat naast mij en die wist ook helft van de vragen niet
Het feit dat je dokter bent, is totaal irrelevant voor de vragen die ze kregen.
chicawah schreef:Als arts en hoog opgeleide niet weten hoeveel tanden een kindergebit heeft, de munteenheid van Rusland niet kennen, niet weten dat een mannelijke bij een dar is enz. De bedoeling zich verdacht te maken bij Channy? Het was er zo ver over dat die er natuurlijk niet intrapt. Wat dan weer wel een goede mollenstreek is, genre de oostkantons en ik-kan-niet-goed-fietsen-en-ik-ben-pompaf-dus-ik-stap-af van Eline.Steve is dokter in een bejaardentehuis (afl 1), veel tanden zal hij daar wel niet meer zien
mollig18 schreef:deze proef sluit Steve bijna uit voor mij als mol.Het gaat hier niet per sé om het feit of hij dokter is of niet. Anderen hebben opzoekwerk gedaan en gevonden dat Steve heeft meegedaan aan de digitale Canvascrack (quizprogramma) in 2006. Hij behaalde daar 50 tafels (een monsterscore). Iemand dat héél goed is in quizzen weet deze zaken 100% zeker, dus het is uitgesloten dat hij deze zaken niet echt wist, hij speelde een spel. Dan rest enkel de vraag of hij het spelletje als een kandidaat speelde om anderen op het verkeerde been te zetten, of als mol.
Omdat ze het er zo dik proberen op te leggen.
mijn vriendin die ook dokter is, zat naast mij en die wist ook helft van de vragen niet
Het feit dat je dokter bent, is totaal irrelevant voor de vragen die ze kregen.
david.willems schreef:Het gaat hier niet per sé om het feit of hij dokter is of niet. Anderen hebben opzoekwerk gedaan en gevonden dat Steve heeft meegedaan aan de digitale Canvascrack (quizprogramma) in 2006. Hij behaalde daar 50 tafels (een monsterscore). Iemand dat héél goed is in quizzen weet deze zaken 100% zeker, dus het is uitgesloten dat hij deze zaken niet echt wist, hij speelde een spel. Dan rest enkel de vraag of hij het spelletje als een kandidaat speelde om anderen op het verkeerde been te zetten, of als mol.Ik verkies het spel als kandidate met als argument dat Channy hem als mol zag, risico nam en veel op hem zette, maar met alle gevolge van dien.
Kobe schreef:Ik verkies het spel als kandidate met als argument dat Channy hem als mol zag, risico nam en veel op hem zette, maar met alle gevolge van dien.Dat zou inderdaad kunnen, daar spreek ik me (nog) niet over uit
Kobe schreef:Ik verkies het spel als kandidate met als argument dat Channy hem als mol zag, risico nam en veel op hem zette, maar met alle gevolge van dien.Ik weet het niet. Zou Channy zo naïef geweest zijn? Of zou ze gedacht hebben "Steve wil er mij inluizen, maar ik trap er niet in?".
Kobe schreef:Ik verkies het spel als kandidate met als argument dat Channy hem als mol zag, risico nam en veel op hem zette, maar met alle gevolge van dien.Ik denk van niet... Voor de eliminatieronde zei ze nog iets in de stijl van dat ze aan alles begon te twijfelen en dat ze de rem erop moest zetten omdat ze niet 9 verdachten kon hebben.
andy.vandevelde schreef:Maar wat mij ook opviel is dat Gilles De Coster, na de twee mislukte pogingen van Lloyd, direct 'ja' antwoordt op de vraag van Steve of ze nu drie vragen krijgen. Op dat moment moet Lloyd nog slaan, maar GDC is dus blijkbaar vrij zeker dat Lloyd deze keer wel raak zal slaan. Terwijl we toch zien dat de meeste deelnemers ofwel erg matig slaan, ofwel missen. Dit zorgt bij elke slag dat er veel getwijfeld wordt of er al dan niet moet worden gelopen. Er gaat tijdens deze proef zoveel verkeerd, dat je toch niet kan zeggen dat bijvoorbeeld één van de vrouwen wel eens zeker een homerun zal lopen? Hoe weet Gilles dan, na amper twee slagen, dat Lloyd deze keer wel goed zal slaan? Weet GDC dat Lloyd geoefend heeft?Leuke theorie, waar ik toch wat bedenkingen bij heb.
andy.vandevelde schreef:Bij het beeld van Lloyd aan de ballenbak zie ik in één oogopslag, 5 rode ballen, gegroepeerd liggen, bovenop de andere ballen...Vóór Lloyd was er al flink gerommeld in het ballenbad (door Baha, Pieter en Joke); het vinden van rode ballen lijkt mij dan ook moeilijker dan het (op TV) lijkt. Als Lloyd de mol zou zijn dan zou hij toch als eerste slaan, zodat hij als eerste bij de ballenbak is en dan rode ballen kan 'verstoppen'?
Bij de volgende lopers zien we die ballen daar niet meer liggen, heeft Lloyd ze ondertussen weer gemengd onder de andere?
billie.holiday schreef:Die vraag over dat kindergebit was voor mij ook niet duidelijk. Ik ging ook 28 geantwoord hebben. Na je 14 de 15 de en zelfs veel later krijg je je wijsheidstanden. Hoelang ben je kind, er zijn mannen die altijd kind blijvenMet een kindergebit bedoelen ze toch het eerste gebit dat kinderen krijgen en dat rond 6 à 7 jaar uitvalt? Wij noemen dat hier een "melkgebit".