davy.staelens schreef:Sting ook, aangezien het nummer dat gespeeld werd een nummer van The Police is.
Er waren ook bands:
Coldplay (Martin)
U2 (Bono)
Foo Fighters (Grohl)
davy.staelens schreef:Sting ook, aangezien het nummer dat gespeeld werd een nummer van The Police is.
Er waren ook bands:
Coldplay (Martin)
U2 (Bono)
Foo Fighters (Grohl)
eveline.vanhemel schreef:Inderdaad, vond net hetzelfde... maar ik hou hem toch nog steeds in het oogGoe bezig, Eveline !.
Bakkieryer schreef:in de luchthaven was zijn stem doorslaggevend over hoe de verdeling ging zijnKan je even uitleggen hoe je dit ziet (want ik zie het niet)?
chicawah schreef:Kan je even uitleggen hoe je dit ziet (want ik zie het niet)?Omdat hij de tweede was die zei "nee" op de vraag om het antwoord te geven dacht ik dus zijn stem zorgde ervoor dat ze een andere oplossing moeten zoeken.
Taupe077 schreef: Toch heel dom van Jeffrey en Joke van Steve gewoon niet te laten kloppen want ondertussen weet je toch al iets over je medekandidaten en 1 ding is zeker hij kent niets van "moderne" muziek.Ik weet niet of het bij de uitleg die wij op tv hoorden zat, maar ik denk dat het de bedoeling was er een doorschuifsysteem was. Dit was zo in elke van de 3 mini-opdrachten
beate.verheyde schreef:Ik weet niet of het bij de uitleg die wij op tv hoorden zat, maar ik denk dat het de bedoeling was er een doorschuifsysteem was. Dit was zo in elke van de 3 mini-opdrachtenIk zie het ook zo.
Taupe077 schreef:...Ik kan me geen Bach herinneren, maar stel dat er wel een Bach was dan is dit misschien een hint naar Lloyd.
Die muziek was ZOOOO gemakkelijk, ik had ze allemaal behalve die klassieker (Beethoven - Bach).
chicawah schreef:Kan je even uitleggen hoe je dit ziet (want ik zie het niet)?Hij bedoeld voor het zeggen wat ze geantwoord hadden voor de vraag "Heeft de mol kinderen?". Baha wil het niet zeggen en nadat Steve zegt dat hij dat ook niet wil doen ze dit niet.
Klaartje schreef:En Steve dan: jawadde, een prestatie die in de huiskamer weer een "pffff" van jewelste opleverde. Steve, de grote kwiskampioen, een erudiet man met een brede kennis (anders speel je geen vijftig tafels weg in de Canvascrack) blijkt niks te weten over moderne muziek en weet dus ook niet hoe de zangers eruit zien. Ook dat staat weer haaks op zijn reputatie van straffe kwisser. Als hij de mol is, legt niet alleen hij het er dik op, maar doet de montage ook niks om de kijker op een verkeerd been te zetten.En dan zijn (wan)prestatie op de fiets!