Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

brecht.bossuyt09 apr 2018, 00:01

5
davy.staelens schreef:
Er waren ook bands:
Coldplay (Martin)
U2 (Bono)
Foo Fighters (Grohl)
Sting ook, aangezien het nummer dat gespeeld werd een nummer van The Police is.

Bakkieryer09 apr 2018, 00:11

183  Sven
eveline.vanhemel schreef:Inderdaad, vond net hetzelfde... maar ik hou hem toch nog steeds in het oog 😎 .
Goe bezig, Eveline !

Steve is vandaag, net als in de voorbije afleveringen, zeer actief in het ongemerkt verknoeien van de opdrachten. Bij het pinatakloppen kende hij niks van de moderne artiesten, neuriede zo pover dat niemand er iets van kon maken en verloor hij veel tijd bij het doorgeven van info maar deed dan weer overdreven bij Beethoven. Met een ( voor hem) "winst" van 1.250€ zal hij zeker tevreden geweest zijn...
Ook tijdens de race fietste hij zich zogezegd een halve hartaanval en in de luchthaven was zijn stem doorslaggevend over hoe de verdeling ging zijn ( en tekende daarmee uiteindelijk op dat moment de overlijdensakte van Jeffrey ) en natuurlijk kocht hij uiteraard nog eens 2 overbodige pasvragen. Het zijn geen dommeriken daar in Boutersem !

chicawah.janssen09 apr 2018, 07:20

8153
Bakkieryer schreef:in de luchthaven was zijn stem doorslaggevend over hoe de verdeling ging zijn
Kan je even uitleggen hoe je dit ziet (want ik zie het niet)?

Taupe07709 apr 2018, 09:46

767  Yens
chicawah schreef:Kan je even uitleggen hoe je dit ziet (want ik zie het niet)?
Omdat hij de tweede was die zei "nee" op de vraag om het antwoord te geven dacht ik dus zijn stem zorgde ervoor dat ze een andere oplossing moeten zoeken.

Die muziek was ZOOOO gemakkelijk, ik had ze allemaal behalve die klassieker (Beethoven - Bach). Toch heel dom van Jeffrey en Joke van Steve gewoon niet te laten kloppen want ondertussen weet je toch al iets over je medekandidaten en 1 ding is zeker hij kent niets van "moderne" muziek.
Hoop echt dat Steve NIET de mol is ...

BeaVer09 apr 2018, 12:41

1293  Uma
Taupe077 schreef: Toch heel dom van Jeffrey en Joke van Steve gewoon niet te laten kloppen want ondertussen weet je toch al iets over je medekandidaten en 1 ding is zeker hij kent niets van "moderne" muziek.
Ik weet niet of het bij de uitleg die wij op tv hoorden zat, maar ik denk dat het de bedoeling was er een doorschuifsysteem was. Dit was zo in elke van de 3 mini-opdrachten

chicawah.janssen09 apr 2018, 12:46

8153
beate.verheyde schreef:Ik weet niet of het bij de uitleg die wij op tv hoorden zat, maar ik denk dat het de bedoeling was er een doorschuifsysteem was. Dit was zo in elke van de 3 mini-opdrachten
Ik zie het ook zo.

ex-molinator09 apr 2018, 13:13

3483  Uma
Taupe077 schreef:...
Die muziek was ZOOOO gemakkelijk, ik had ze allemaal behalve die klassieker (Beethoven - Bach).
Ik kan me geen Bach herinneren, maar stel dat er wel een Bach was dan is dit misschien een hint naar Lloyd.

Taupe07709 apr 2018, 13:23

767  Yens
ex-molinator schreef:Ik kan me geen Bach herinneren, maar stel dat er wel een Bach was dan is dit misschien een hint naar Lloyd.
Zoals ik zei klassiek is me wereldvreemd en is dus Mozart en niet Bach. Mea culpa.

brecht.bossuyt09 apr 2018, 13:38

5
chicawah schreef:Kan je even uitleggen hoe je dit ziet (want ik zie het niet)?
Hij bedoeld voor het zeggen wat ze geantwoord hadden voor de vraag "Heeft de mol kinderen?". Baha wil het niet zeggen en nadat Steve zegt dat hij dat ook niet wil doen ze dit niet.

Lijkt mij niet verdacht voor Steve, aangezien hij enkel doorslaggevend was omdat ze hem als laatste vroegen of hij wilde antwoorden. Persoonlijk zou ik ook mijn antwoord niet willen zeggen.

Klaartje09 apr 2018, 15:49

2245  Uma
Opvallend in deze proef: Joke doet alleen maar dingen die de proef vooruithelpen. Ze herkent niet alleen de nummers die ze op haar koptelefoon hoort, ze beschrijft zelfs de uitvoerders. Als ze zelf op het balkon staat, dan komt ze nog met de juiste antwoorden, ondanks dat ze de muziek niet hoort. Ze doet bijna alles goed, maar het levert uiteindelijk maar 250 euro op.

Jeffrey maakte ook fouten en de montage benadrukte die fouten. Nu Jeffrey eruit ligt, zie je maar weer hoe de monteurs de kijker in een bepaalde richting willen sturen door bepaalde verdachte zaken te laten zien ( en andere niet verdachte zaken niet te laten zien).

En Steve dan: jawadde, een prestatie die in de huiskamer weer een "pffff" van jewelste opleverde. Steve, de grote kwiskampioen, een erudiet man met een brede kennis (anders speel je geen vijftig tafels weg in de Canvascrack) blijkt niks te weten over moderne muziek en weet dus ook niet hoe de zangers eruit zien. Ook dat staat weer haaks op zijn reputatie van straffe kwisser. Als hij de mol is, legt niet alleen hij het er dik op, maar doet de montage ook niks om de kijker op een verkeerd been te zetten.

chicawah.janssen09 apr 2018, 15:54

8153
Klaartje schreef:En Steve dan: jawadde, een prestatie die in de huiskamer weer een "pffff" van jewelste opleverde. Steve, de grote kwiskampioen, een erudiet man met een brede kennis (anders speel je geen vijftig tafels weg in de Canvascrack) blijkt niks te weten over moderne muziek en weet dus ook niet hoe de zangers eruit zien. Ook dat staat weer haaks op zijn reputatie van straffe kwisser. Als hij de mol is, legt niet alleen hij het er dik op, maar doet de montage ook niks om de kijker op een verkeerd been te zetten.
En dan zijn (wan)prestatie op de fiets! :mrgreen:
Het lag er allemaal een beetje heel dik op :roll:

astridm09 apr 2018, 17:20

287
Ik wil toch Steve even een beetje verdedigen hoor. 😉
Hoewel ik de popmuziek zeker wel volg en ook wel weet wie Chris Martin e.d. zijn, ben ik hopeloos in het samenbrengen van zanger en nummer. En dan ook nog vanalles doorelkaar, ik zou er echt niets van terechtbrengen. Maar bijv. Madonna aanzien voor Lady Gaga is wel heel raar, ook al verandert Gaga nogal eens van uiterlijk.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7