Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

james.waker17 apr 2018, 04:30

417
dit moet toch iets zijn.... het gebouw zelf komt ook een paar keer in beeld.. ik zou eens willen kijken of er evt op het 27ste verdiep iets te zien is, maar is nogal lastig te bepalen waar het 27ste juist gesitueerd is omdat we telkens maar een deel vh gebouw te zien krijgen, zoals bijvoorbeeld op onderstaande foto
Afbeelding
in het zesde raam zie ik daar precies wel een persoon staan, maar geen idee welk verdiep dat is

james.waker17 apr 2018, 13:00

417
na lang zoeken denk ik dat ik iets gevonden heb op verdiep 33

en 3+3 = 6 :!:

SPOILER

Cedric17 apr 2018, 14:56

2834  Uma
Wat worden we geacht te zien in dat aangeduide venster?
Je kan het interpreteren als een rode vingerafdruk (ik neem aan dat jullie dat bedoelen?), maar voor hetzelfde geld is het gewoon een wat wazige foto en staat daar een kast of een persoon of zo...

Frolva17 apr 2018, 15:07

2204
Cedric schreef:maar voor hetzelfde geld is het gewoon een wat wazige foto en staat daar een kast of een persoon of zo...
Volgens mij kan je daar - inderdaad voor hetzelfde geld :mrgreen: - een persoon in zien.
Je eigen persoonlijke hoofdverdachte bijvoorbeeld.
Of Pascale. :?:

Héél knap gevonden, maar mij doet het wat denken aan jezus in een pannenkoek. :mrgreen:

chicawah.janssen17 apr 2018, 15:40

8153
Frolva schreef:Volgens mij kan je daar - inderdaad voor hetzelfde geld :mrgreen: - een persoon in zien.
Je eigen persoonlijke hoofdverdachte bijvoorbeeld.
Of Pascale. :?:

Héél knap gevonden, maar mij doet het wat denken aan jezus in een pannenkoek. :mrgreen:
Het is toch veel duidelijker dan Jezus in een pannenkoek hoor 😃

karel.poucke17 apr 2018, 16:13

23
commisaris Witse schreef:Afbeelding
Iets met morsecode?

james.waker17 apr 2018, 18:03

417
ben redelijk verbaasd dat de meesten hier niet niet wat ik zie 😲

Cedric17 apr 2018, 18:04

2834  Uma
james.waker schreef:ben redelijk verbaasd dat de meesten hier niet niet wat ik zie 😲
Laat ons niet in spanning!

wim.geuens17 apr 2018, 18:08

57  Uma
Voor zover ik kon zien hebben ze 1x de hele toren in één shot gedaan (met een drone of zo) dus lijkt het mij niet dat ze meedere malen op en neer zijn gegaan om een aantal dingen aan te passen.

Klaartje17 apr 2018, 18:15

2245  Uma
james.waker schreef:ben redelijk verbaasd dat de meesten hier niet niet wat ik zie 😲
En wat zie jij dan?

Wat je daar ziet is heel vaag. En dan begint het fantaseren...

Toen ik er een minuut naar gestaard had, zie ik er een silhouet in van een persoon (vrouw?) die in de buurt van het vensterraam zit, met ontblote benen (benen gekruist?) en iets wit aan. Waarschijnlijk de bewoonster van dat appartement die bij het raam in haar zetel de Mexicaanse Dag Allemaal aan het lezen is. 😃

Taupe07717 apr 2018, 19:56

767  Yens
Heb me voor mijn verjaardag een 65" TV gekocht. Beeld stilgezet en gekeken zo en dan ingezoomd en is toch iets anders dan hier. Hier kan je inderdaad een vrouw herkennen die meedoet aan de Mol maar even goed iets anders. Bij mij thuis niks!
Als dit dus het juiste is top van Mr. waker!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11