Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

marc.koenen21 feb 2019, 16:05

122
robbe.vermesen schreef:Heel veel respect voor deze trailer! Hier moet zeker veel werk in hebben gezeten.
Ik kijk er naar uit!!!
In ieder geval spannend gehouden maar hoe gaan we hier de mol zoeken?Als die zelf niets weet,hoe gaan wij het dan weten?
Laatst gewijzigd door marc.koenen op 21 feb 2019, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.

chicawah.janssen21 feb 2019, 16:06

8153
Huh???

Heinz21 feb 2019, 16:07

Forum veteraan  427  Uma
Prachtige trailer! 😃

In de 9e serie van de Nederlandse "Wie is de Mol?" (2009) werd ook gestart zonder Mol en werd deze door ex-mollen uit de kandidatengroep geselecteerd. Ik ben benieuwd of dit ook zoiets zal zijn.

yevo21 feb 2019, 16:09

281  Uma
Heinz schreef:Prachtige trailer! 😃

In de 9e serie van de Nederlandse "Wie is de Mol?" (2009) werd ook gestart zonder Mol en werd deze door ex-mollen uit de kandidatengroep geselecteerd. Ik ben benieuwd of dit ook zoiets zal zijn.
Hey... Misschien daarom dat de ex-mollen hier ook worden bij betrokken...

masterveecee21 feb 2019, 16:09

3547  Sven
marc.koenen schreef:Zouden ze de mol foute opdrachten geven?Zodat zelfs de mol er in stinkt?Maar wat als die er in de eerste ronde al uit ligt.Wordt in ieder geval spannend,want ik weet niets
ze zullen wel gezorgd hebben van niet, anders hadden ze geen programma 😉

masterveecee21 feb 2019, 16:09

3547  Sven
yevo schreef:Hey... Misschien daarom dat de ex-mollen hier ook worden bij betrokken...
ja, dacht ik ook niet. zij weten effectief van niks.
Maar, waarom waren er dan inschrijvingen?

ruben.vandersmissen21 feb 2019, 16:13

1
Nieuw filmpje te zien op vier.be en jeweetniets.be DE MOL WEET OOK NIETS 😲 😲 😲

Cedric21 feb 2019, 16:13

2834  Uma
Nog wat bedenkingen:

"Vietnam, 3 maanden geleden"
=> Op 13 december had koen.willen in het topic van de mogelijke locaties dit gepost:
koen.willen schreef:Ik zie dat Gilles De Coster terug is op tv.. Dat betekend dat De Mol officieel is opgenomen!
Locatie achter een week bekend?
Ik heb er nu niet meteen op gelet hoe vaak en wanneer GDC gepresenteerd heeft op de sportzenders van Telenet, maar de algemene consensus was toch dat hij op 13 december "terug" was. 3 maanden geleden is 21 december... Moest hij dan nog vertrekken dus? Hebben ze met de kandidaten de overgang van 2018 naar 2019 gevierd en is daar dan die avond de Mol bepaald of zo? Of zoek ik het te ver?

"Vanaf 10 maart op Vier"
=> Maar een eventuele inleidende Café De Mol op 3 maart?

chicawah.janssen21 feb 2019, 16:14

8153

Zou best kunnen, maar in dat geval kan de mol zich niet voorbereiden en zal er veel improviseren bij te pas moeten komen. Met daardoor misschien de kans dat de mol snel ontmaskerd wordt.

Cedric21 feb 2019, 16:14

2834  Uma

Zou kunnen, maar dan zou Gilles De Coster volgens mij niet zeggen "voor het eerst in de geschiedenis", want de Hollanders waren ons voor... Dus ik vermoed dat het op een andere manier zal gebeuren.

Vermoljoen21 feb 2019, 16:18

2354  Uma
mattias.boel schreef:Joeri is de mol!
Want die barcode komt na het logo van de mol!
Is het risico niet te groot om zelf voor het begin al zo een grote hint te verstoppen?

Jay-Lo21 feb 2019, 16:19

1690  Sven
Cedric schreef:Nog wat bedenkingen:

"Vietnam, 3 maanden geleden"
=> Op 13 december had koen.willen in het topic van de mogelijke locaties dit gepost: Ik heb er nu niet meteen op gelet hoe vaak en wanneer GDC gepresenteerd heeft op de sportzenders van Telenet, maar de algemene consensus was toch dat hij op 13 december "terug" was. 3 maanden geleden is 21 december... Moest hij dan nog vertrekken dus? Hebben ze met de kandidaten de overgang van 2018 naar 2019 gevierd en is daar dan die avond de Mol bepaald of zo? Of zoek ik het te ver?

"Vanaf 10 maart op Vier"
=> Maar een eventuele inleidende Café De Mol op 3 maart?
3Maanden geleden was het toch 21 november?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10