BeaVer schreef:Maar... om het met de wijze woorden van Cathy te zeggen: De mol is er meestal bij als er weinig te verdienen valtIn Cdm was Cathy er wel fel van uit dat Elisabet niet de mol is haha.
BeaVer schreef:Maar... om het met de wijze woorden van Cathy te zeggen: De mol is er meestal bij als er weinig te verdienen valtIn Cdm was Cathy er wel fel van uit dat Elisabet niet de mol is haha.
masterveecee schreef:Hier ook zeAchteraf gezien: de eerste 3 stukken zou ik misschien nog gedaan hebben. De rest... pfffff... Niet zozeer door de vleermuizen, maar doordat het gewoon echt smal leek. Anderzijds: het lukte voor Axel wel, dus ja.
BeaVer schreef:En net daarom staat Elisabet nu met stipt op 1. Goed getimed, nu net voor de halve finale.Als ze het is dan zou dat voor mij heel teleurstellend zijn... Als mol ga je toch voor een hoger bedrag, dan verlies je het hogere bedrag, gaat terug voor een koker (zoals Axel) en hoopt dat die ontploft zodat ze het einde niet halen (zoals terecht aangegeven hier boven).
Klaartje schreef:Elisabet zegt eerst: "Ik wil hier uit." De horror is van haar gezicht af te lezen, ze "hyperventileert" precies.Mja. Maar lag die laatste koker niet dicht bij de exit? Als je weet wat er komt (omdat je er dus al geweest bent) is het waarschijnlijk minder beangstigend.
Dan geraakt ze eruit bij de exit, vindt dat dilemma en gaat dan terug voor een pasvraag???? Als ze het echt te benauwd had en er absoluut uit wou, gaat ze toch in geen honderd jaar terug. Vergelijk met Kaat: die deed ook figuurlijk in haar broek, maar dacht er niet aan om terug te gaan voor een pasvraag.
Om het met haar eigen woorden te zeggen:"Ik stel mij vragen..."
Jansen schreef:Als ze het is dan zou dat voor mij heel teleurstellend zijn... Als mol ga je toch voor een hoger bedrag, dan verlies je het hogere bedrag, gaat terug voor een koker (zoals Axel) en hoopt dat die ontploft zodat ze het einde niet halen (zoals terecht aangegeven hier boven).Dit is ook de inschatting die ik bij Axel maakte, maar wel een klein verschil: Axel was zeker van dat zijn koker een pasvraag was. Dit komt doordat hij het dilemma op exit 1 heeft kunnen lezen. Hier stond namelijk dat 1 van de 3 vorige kokers een pasvraag had. (1 had geld en was open, 1 had een valstrik en was open, dus de enige overgebleven koker was de pasvraag). Hij had onderweg beter nog eens geprobeerd om zo een 2e pasvraag te halen (of toch alles te verliezen).
Axel doet voor mij hier hetgeen wat ik zou denken de beste molactie is, alleen... bleek de koker die hij opendeed een pasvraag te bevatten.
Social schreef:Wat is Axel toch lang in die tunnel gebleven! Wat was het juist, 24 minuten?Ik zag het in café demol ook. Maar Axel moest ongeveer de dubbele afstand van Bas doen en deeddaar ongeveer ook dubbel zo lang over. Bovendien moest hij nog dieper en nauwere tunnels in. Zijn tijd lijkt alleen gigantisch omdat Joeri daar weer een ‘walk in the park’ van gemaakt heeft na hem.
Social schreef:Wat is Axel toch lang in die tunnel gebleven! Wat was het juist, 24 minuten?Heel lang, maar hij heeft ook behoorlijk wat meters afgelegd, want hij is nog terug geweest voor die pasvraag. Dat kost ook tijd. Ik denk dat wemisschien een ander beeld zouden krijgen als je gaat berekenen hoeveel meter ze per minuut hebben afgelegd. Ze hebben dat in CDM laten zien, maar ik weet de juiste afgelegde afstanden niet meer. Als je 96 meter hebt gekropen op 28 minuten, dan ben je eigenlijk "sneller" dan iemand die 14 minuten heeft gespendeerd over een afstand van pakweg 30 meter.