Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

Vermoljoen29 mar 2020, 22:13

2354  Uma
Wauw. Wauw. WAUW! Dit was een geweldige opdracht! Bart heeft dit spel heel slim gespeeld en juist daarom vind ik hem een geweldige kandidaat. Ik vond deze opdracht zo goed dat ik gewoon niet weet wat te zeggen 🙂
Mijn complimenten voor de productie. Echt waar, ze verdienen het! Hoe ze iedere week opnieuw weer geweldige, en heel belangrijk, GELAAGDE opdrachten kunnen bedenken: dat is gewoon fantastisch!

chicawah.janssen29 mar 2020, 22:14

8153
sdz1992 schreef:Een detail opgemerkt door Kaat in Café de Mol. Een detail dat alles verandert.

Gilles vermeldt bij het buitengaan uit de loods duidelijk het woord "ZOPAS". Een manier om de mol te briefen dat voor pasvragen gekozen is. Dit draait voor mij alles om en is voor mij nu 100% het teken dat de Mol toch bij de vijf kandidaten buiten zat.
Waarvan we er 1 kunnen uitsluiten. En wat mij bij Alina brengt.

Vermoljoen schreef:Wauw. Wauw. WAUW! Dit was een geweldige opdracht! Bart heeft dit spel heel slim gespeeld en juist daarom vind ik hem een geweldige kandidaat. Ik vond deze opdracht zo goed dat ik gewoon niet weet wat te zeggen 🙂
Mijn complimenten voor de productie. Echt waar, ze verdienen het! Hoe ze iedere week opnieuw weer geweldige, en heel belangrijk, GELAAGDE opdrachten kunnen bedenken: dat is gewoon fantastisch!
Was inderdaad een fantastische opdracht!
Ik vond het een schitterende aflevering.

Jansen29 mar 2020, 22:23

3423  Yens
ex-molinator schreef:Idem, idem, idem

Een Pareltje van een opdracht: een psychologisch spelletje waar De Mol een patent op heeft (zoals ook de geldkoffertjes in de vertrekhal met Pieter).
Ik ben zo bij dat ik net op tijd thuis was.
Dit gaf me weer de spanning en de rillingen die ik in de vorige aflevering gemist heb.

Dat jaar wachten was niet tevergeefs. Wow!
Vond het ook een geweldige opdracht 🙂.
Net op tijd thuis? Ga je nog buiten op een zondagavond... Ik ben al meer dan 14 dagen mijn deur niet meer buiten geweest 😲 .

elkemol29 mar 2020, 22:24

654
Vermoljoen schreef: Bart heeft dit spel heel slim gespeeld
Bart heeft dat idd heel goed gespeeld. Maar ik vind dat Salim en Dorien het ook super goed hebben gespeeld. Ik vond ook dat je Salim af en toe kon zien genieten van de zetten die ze deden. Uiteindelijk hebben zij ook helemaal gekregen wat ze wilden, net als Bart.
Wat ik wel heel gek vind is dat Bart een toegeving lijkt te doen aan Dorien en Salim: Zij willen hem 3 passvragen geven, hij zegt dat 2 voldoende is.

Vermoljoen29 mar 2020, 22:25

2354  Uma
Dit is zeker een aflevering dat in mijn top 10 of misschien zelfs top 5 komt! Ik moet nog altijd bekomen. Wauw!

IkBenDeMol29 mar 2020, 22:30

287
elkemol schreef:Bart heeft dat idd heel goed gespeeld. Maar ik vind dat Salim en Dorien het ook super goed hebben gespeeld. Ik vond ook dat je Salim af en toe kon zien genieten van de zetten die ze deden. Uiteindelijk hebben zij ook helemaal gekregen wat ze wilden, net als Bart.
Wat ik wel heel gek vind is dat Bart een toegeving lijkt te doen aan Dorien en Salim: Zij willen hem 3 passvragen geven, hij zegt dat 2 voldoende is.
Ik denk dat Bart nu al 99% zeker is dat hij op de juiste Mol zit. Of hij is het zelf natuurlijk 😂

chicawah.janssen29 mar 2020, 22:30

8153
elkemol schreef:Bart heeft dat idd heel goed gespeeld. Maar ik vind dat Salim en Dorien het ook super goed hebben gespeeld. Ik vond ook dat je Salim af en toe kon zien genieten van de zetten die ze deden. Uiteindelijk hebben zij ook helemaal gekregen wat ze wilden, net als Bart.
Ik denk dat Bart al heel zeker is van zijn mol.

EDIT
Tegelijk 😃

Vermoljoen29 mar 2020, 22:33

2354  Uma
Hopelijk wint Bart dit spel, want ik heb echt veel bewondering voor hoe hij dit spel speelt. Ik heb een beetje het gevoel dat hij één van de enigen is die snapt hoe dit spel werkt! "Dit is niet Vlaanderen vakantieland" 😂

Jay-Lo29 mar 2020, 22:37

1690  Sven
Bart heeft hier snel de conclusie getrokken dat iedereen hetzelfde voorstel kreeg, 3 pasvragen. Hij heeft dan voor zichzelf gekozen en minder geboden, hij heeft er 2, en minder volk om mee te delen.

Vermoljoen29 mar 2020, 22:37

2354  Uma
Zooooooooooo slim van hem. Ik zeg het voor de laatste keer: iemand die zo slim en tactisch het spel speelt: I love it!

elkemol29 mar 2020, 22:39

654
Ik ga er mijn hand niet voor in het vuur steken (een seconde boven een aansteker wil ik nog net wel), maar volgens mij zit Bart heel zeker in de finale. Samen met Salim en Christian.

Ik vond trouwens dat Alina, Laure en Jolien wel hun lippen stijf op elkaar hielden, en dus vooral gingen voor de groepsafspraak. Terwijl Christian en Bart zijn afgeweken van hun plan en voor zichzelf hebben gekozen. Terwijl volgens mij Bart wel degene was die de 'groepsstrategie' had bepaald.

Salim leek mij ook af en toe beslissingen te nemen die nog niet echt afgesproken waren met Dorien. Ze hadden daar ook niet echt tijd voor tijdens het verhoor. Hij nam daar af en toe wel beslissingen zonder Dorien eerst te raadplegen.

Dus als ik hierop afga vind ik dat Salim, Christian en Bart dit spel het meeste naar hun hand hebben gezet ten opzichte van de anderen. En zij dus verdachter overkomen dan de anderen.

elkemol29 mar 2020, 22:43

654
Vermoljoen schreef:Zooooooooooo slim van hem. Ik zeg het voor de laatste keer: iemand die zo slim en tactisch het spel speelt: I love it!
Hij heeft ook heel goed de mindfuck door. Als de ene weet dat de andere weet etc...dat je cirkeltjes kan blijven draaien. Hij weet hoe hij hier de leiding kan houden. Wat meteen ook weer bepaalde zetten van hem in vraag stellen die als onmogelijk verdacht gezien worden omdat het te opvallend is...maar juist daarom weer wel mogelijk etc.

Bart , of hij nu de mol is of kandidaat, is in ieder geval wel de leider van het spel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17