sdz1992 schreef:Alina is de mol, Bart heeft dit al lang door en zet ze buiten spel.Bart weet het sinds vorige aflevering toen hij zijn vel redde als jij het rode scherm kreeg. Dat gaf hem zekerheid over de mol.
Alina pusht normaal gezien bijna nooit om een opdracht te doen en nu plots wel. En als je je enkel verstuikt hebt, wil je toch echt op safe spelen en gaan discuswerpen of speerwerpen. Je gaat toch geen onnodig risico nemen?
Toch een beetje een blunder vind ik, niet?
BeaVer schreef:Dit is toch weer zo een opdracht waar je nog zo hard je best mag doen in de tussenproeven, je verdient er toch geen geld mee. Dus je kan je hier als mol onverdacht gaan maken door super hard je best te gaan doen.Dat vond ik enorm jammer aan deze opdracht eigenlijk. Alles staat of valt met het lopen.
Cedric schreef:Dat vond ik enorm jammer aan deze opdracht eigenlijk. Alles staat of valt met het lopen.dan is dit toch de ideale positie voor de mol? En dus enkel kwestie om ervoor te zorgen dat je daar belandt en hopelijk niet wordt tegengewerkt door de kandidaten om die positie te bemachtigen
elkemol schreef:Zou de mol op voorhand iets afgesproken hebben met Salim over wat er tijdens de 'run' zou gebeuren? Vb allebei expres vallen?Dan zou Salim de identiteit van de mol al kennen voor de finalisten. Lijkt me straf
Jasper zoekt schreef:ok, goed punt
Dan zou Salim de identiteit van de mol al kennen voor de finalisten. Lijkt me straf
Jasper zoekt schreef:Dan zou Salim de identiteit van de mol al kennen voor de finalisten. Lijkt me strafTenzij ze hem laten kiezen tussen blijven of afvaller zijn in ruil voor 1500 euro "zwijggeld",
Suspicious schreef:Tenzij ze hem laten kiezen tussen blijven of afvaller zijn in ruil voor 1500 euro "zwijggeld",de mol had ook wel gezegd dat hij/zij niets kon doen aan zijn eliminatie, dus ik niet dat er nog iemand zou kunnen terugkomen, en ik zou het ook gek vinden moest dat in dit stadium van het spel nog gebeuren
waar Bart, mocht hij dan de mol zijn, natuurlijk gerust mee akkoord zou zijn