Jolien heeft haar zinnen gezet op de molboekjes van de afvallers, ze blijft doorzetten en verliest alles, natuurlijk zit daar de bankroet onder.
Mer28 schreef:Jolien is niet mijn mol, maar ik blijf het verdacht vinden hoe ze de mol zo snel geloofde, je weet dat de mol gaat liegen. En na die 2 voordelen te krijgen was ik waarschijnlijk al weggegaan, je hebt immers al een groot voordeel, maar nee ze gaat door en pakt 'toevallig' de bankroet. Ik weet dat de mol zelf ook manipulatief was en daar kan het ook aan liggen, Jolien is immers snel beïnvloedbaar, maar ik blijf het wel verdacht vinden.Omdat ze weet wie de Mol is? Iemand die ze kan vertrouwen, haar beste vriendinnetje?
Mer28 schreef:Jolien is niet mijn mol, maar ik blijf het verdacht vinden hoe ze de mol zo snel geloofde, je weet dat de mol gaat liegen. En na die 2 voordelen te krijgen was ik waarschijnlijk al weggegaan, je hebt immers al een groot voordeel, maar nee ze gaat door en pakt 'toevallig' de bankroet. Ik weet dat de mol zelf ook manipulatief was en daar kan het ook aan liggen, Jolien is immers snel beïnvloedbaar, maar ik blijf het wel verdacht vinden.Jolien, snel beïnvloedbaar? Ik weet niet hoe je daaraan komt, maar ik vind Jolien alles behalve beïnvloedbaar.