Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Kameel01 apr 2022, 14:24

18  Uma
Delirivm schreef: ↑01 apr 2022, 08:39 @Kameel
Niet per se.
Als de kandidaten waar je op stemt niet in een koppeltje zitten dan is het onmogelijk dat ze er beiden uit liggen.
En dan de volgende vier eliminaties risico lopen? Klinkt als een dom en onnodig risico dat noch de mol noch de makers zouden willen nemen.

Delirivm01 apr 2022, 14:44

101  Sven
@Kameel
Je loopt helemaal geen risico.
De volgende eliminatieproeven worden niet bepaald door wat je in de vorige hebt geantwoord. 't Is niet omdat ze nu op Jens en Yens heeft ingezet dat Bert er dan vanuit kan gaan dat Uma de mol is indien Yens zou afvallen.

Ik wil nu niet beweren dat Uma wel sowieso de mol is, maar je redenering klopt niet helemaal.

Vermoljoen10 apr 2022, 17:49

2354  Uma
Helaas heb ik echt te weinig tijd om Wie is De Mol NIET? op een hoog genoeg niveau op te kunnen starten (door afleveringen opnieuw te kijken). Dus ik houd het voor deze keer even op een 'miniversie'. Even een korte opsomming bij de kandidaten die nog overblijven en waarom ze de Mol NIET kunnen zijn. Vul gerust aan, want ik doe dit nu op basis van wat ik nog weet...

Anke:
- Vond samen met Philippe de juiste personen bovengronds
- Coördinator bij het koken
Bert:
- Deed het samen met Nele redelijk goed in de hotelkamer
Emanuelle:
- Bevond zich in een kist in de openingsopdracht
Philippe:
- Gaf heel duidelijke instructies bij de cactussen waardoor er een verdubbeling bij het koffertje van 1500 euro was
- Vond samen met Anke de juiste personen bovengronds
Sven:
- Beantwoordde 2 vragen bij de raket juist
Uma:
- Verbeterde een fout antwoord tijdens 'De vloer is lava' over de Canarische Eilanden en pakte de vrijstelling
- Dook perfect ondergronds!
Yens:
- Bevond zich in een kist in de openingsopdracht
- Coördinator bij het koken
- Beantwoordde de beslissende vraag juist waardoor de raket werd gelanceerd

Jay-Lo10 apr 2022, 22:19

1690  Sven
We zijn niet goed bezig, ook al denken we van wel. 😎

Vermoljoen10 apr 2022, 22:28

2354  Uma
Ik ben stiekem nu toch wel blij dat ik niet meer heb geprobeerd alles zo te forceren dat ik alsnog de voorbije 3 afleveringen had kunnen herbekijken voor deze theorie 🤐