Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Kobe09 mar 2017, 17:51

429
beagle schreef:Als ik alle super speurwerk in dit onderwerp ( waarvoor dank en respect!) naast elkaar zet , is er voor mij toch wel een sterke mogelijkheid om hier een duidelijke moltip te vinden. Ook onder spoiler sowieso cryptisch geplaatst zodat iedereen plezier aan het speurwerk kan blijven beleven.
SPOILER
Ik kan er eerlijk gezegd ook niet ect aan uit, zou je willen uitleggen desnoods terug in spoiler of pb?

weyns196009 mar 2017, 18:37

426
Misschien zijn er spelers die de kaartjes willen meenemen omdat ze denken dat er tijdens de eliminatie misschien wel een vraag over zou kunnen worden gesteld?
Andere mogelijkheid: de kaartjes verstoppen zodat Hans en Davey de woorden niet te zien krijgen, in geval er een vraag over wordt gesteld?
Alleszins, de montage hier is ofwel niet goed gedaan ofwel te goed gedaan. Wait and see...

annie.delen09 mar 2017, 18:46

238  Uma
we schrijven dat alle kleuren van de molboekjes niet aanwezig zijn maar dit is wel het geval...... de lamp is groen(molboekje Hans)

michiel.dewitte09 mar 2017, 19:01

53  Sven
beagle schreef:Als ik alle super speurwerk in dit onderwerp ( waarvoor dank en respect!) naast elkaar zet , is er voor mij toch wel een sterke mogelijkheid om hier een duidelijke moltip te vinden. Ook onder spoiler sowieso cryptisch geplaatst zodat iedereen plezier aan het speurwerk kan blijven beleven.
SPOILER
Kan je inderdaad een tip geven nog, want ik ben niet echt mee over hoe dit op te lossen...

Masterofsuspence09 mar 2017, 19:12

22
Moldedju schreef:Met al de kennis van wat hierboven geschreven staat (wat een mooi zoekwerk!) heb ik de GPS opdracht nog eens in detail overlopen en er viel mij nog wat op.

Nadat ze alle woorden hebben proberen te vinden zien we eerst hoe ze de papieren van de palen afhalen (Eline neemt papier met AFSPRAAK). Daarna bellen ze verder met Davey en Hans en zien we verschillende keren het tafeltje met de groene lamp. Er gebeurt in deze volgorde hetvolgende:

1. Naast de lamp op het tafeltje liggen er geen papieren.

[ external image ]

2. Daarna heeft iemand de papieren op tafel gelegd. Er zijn nu twee stapeltjes en het woord BROEIKAS ligt van boven. Het andere stapeltje lijken opdrachten te zijn.

[ external image ]

3. Nadat Davey en Hans zijn binnengekomen zien we op het tafeltje drie stapeltjes en het woord AFSPRAAK (zoals hier reeds schitterend gevonden werd). Iemand heeft dit dus in tussentijd bewust naar boven gelegd! ...
Wow. Ok verdacht E totaal niet, maar dit... Bovendien vind ik haar lichaamshouding terwijl ze opruimt nogal gespannen...

chicawah.janssen09 mar 2017, 19:24

8153
Mateo schreef:Ik zal maar niet zeggen welk beroep ik bedoel; het is niet het beroep van countertenor..
Om als niet-gelovige godsdienst te onderwijzen is toneelervaring ook mooi meegenomen. En bij het spelletje good cop / bad cop komt het ook altijd van pas.

Jay-Lo09 mar 2017, 19:32

1690  Sven
Kobe schreef:Ik kan er eerlijk gezegd ook niet ect aan uit, zou je willen uitleggen desnoods terug in spoiler of pb?
Nochtans denk ik dat jij het origineel bericht van Beagle wel gelezen hebt. Overloop pagina 4 nog eens, wanneer Beagle zegt dat het bericht in spoiler zal geplaatst worden. Er vlak onder zie ik een reactie van jou. En laat je het ons dan ook weten? In Spoiler? 🙂

Kobe09 mar 2017, 19:37

429
Kobe schreef:Aaah ja dat! Danku wel om me er op te wijzen 😉
SPOILER

Is dit de spoiler knop? Even testen 😂
SPOILER

commisaris Witse09 mar 2017, 19:41

260
SPOILER
Ik begrijp niet dat velen hierover nadere uitleg willen, het is crystal clear.

Holmes09 mar 2017, 19:47

395
commisaris Witse schreef:Klopt allemaal en dat terwijl ze eerst alles netjes in de prullenmand gooiden die links onder stond...
[ external image ]

En als alle vragen op zijn is de tafel met de lamp nog leeg. In het laatste half uur zijn de kaartjes dus weer uit de prullenmand gehaald. Eline ???
[ external image ]
Een prullenmand is het niet echt (14:02), gewoon op de grond

[ external image ]

OrthoMol09 mar 2017, 19:50

219
sandra.impe schreef:afskynsel, afslagwinkel, afspeel, afspoel, afstammeling, afstel, afstempel, afsukkel, afsypel, aftakel, zijn nog andere woorden die ik vind die beginnen met afs en eindigen met l.
Afskei ?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21