Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Fizmo16 apr 2018, 01:44

12
pieter-jan.jorissen schreef:Ik zit ook op Baha, maar dat gevoel werd in de vierde aflevering niet versterkt. Ik vond Lloyd deze aflevering erg verdacht.
Ik voel me net nog zekerder van men keuze.

sophie.fastré16 apr 2018, 08:52

32  Bert
Dus aan de hand van de gasten die volgende week in CDM zitten, kun je ongeveer schatten wie gaat afvallen
Leuk... :roll: Laat ons allen hopen dat heel deze theorieën zondag niet kloppen.

annelies-a.-a..vanbelle16 apr 2018, 08:55

263
Grote mollenfan maar naar Café De Mol kunnen wij niet kijken. Ergerlijke televisie... en eigenlijk onnodig vinden wij.

Social16 apr 2018, 09:08

353  Uma
Het Ketnet gehalte ligt daar inderdaad wel heel hoog bij Cafe de Mol. Dat programma heeft niet de juiste toon en presentators om te kunnen boeien. Het is ook teveel zo vlak na de uitzending, misschien eerder iets om midden in de week te doen voor 15 minuutjes, om de opvallende beelden of hints die dan gevonden zijn te bespreken.

masterveecee16 apr 2018, 12:00

3547  Sven
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Grote mollenfan maar naar Café De Mol kunnen wij niet kijken. Ergerlijke televisie... en eigenlijk onnodig vinden wij.
ik kijk wel, gewoon omdat er toch wel nog iets grappigs in zit. Niet veel, maar de "Is Joke dood?" was wel de max.
Of zou het voor Frances zijn dat ik kijk... :mrgreen:

djennix16 apr 2018, 12:07

51
Ik kijk voor Frances, ik geef dat eerlijk toe 😃

Want het concept van CDM vind ik, om het op z'n Mieke vogels te zeggen, teveel blabla en te weinig boemboem.

chicawah.janssen16 apr 2018, 15:04

8153
Fizmo schreef:Isabelle (kandidaat van vorig jaar).
Er was vorig jaar toch geen Isabelle? En als je Issabel bedoelt: dat was 2 jaar geleden.

Ik heb het hier al ergens geschreven: wat ik niet snap is dat een hoop mensen op het forum de namen van de kandidaten niet juist schrijven, terwijl die nochtans herhaaldelijk getoond worden. Toch bizar voor mensen die op elk detail letten.

Dus voor eens en voor altijd en voor iedereen:
GILLES, niet Gill, Jill...
PASCALE, niet Pascal, Pascalle...
ISSABEL, niet Isabelle, Isabelle...
THIBAUD, niet Thibau, Thibaut, Thibault...
DAVEY, niet Davy
MANUELA, niet Manuella

Enz.

annelies-a.-a..vanbelle16 apr 2018, 21:37

263
djennix schreef:Ik kijk voor Frances, ik geef dat eerlijk toe 😃

Want het concept van CDM vind ik, om het op z'n Mieke vogels te zeggen, teveel blabla en te weinig boemboem.
Het moet iets mannelijks zijn (of toch niet): mijn man en ik kunnen het gekwebbel van Frances niet goed aanhoren (en ik heb op Twitter gelezen dat er nog zijn die op de mute-knop duwen :roll: )

pieter-jan.jorissen16 apr 2018, 22:06

182
chicawah schreef:Er was vorig jaar toch geen Isabelle? En als je Issabel bedoelt: dat was 2 jaar geleden.

Ik heb het hier al ergens geschreven: wat ik niet snap is dat een hoop mensen op het forum de namen van de kandidaten niet juist schrijven, terwijl die nochtans herhaaldelijk getoond worden. Toch bizar voor mensen die op elk detail letten.

Dus voor eens en voor altijd en voor iedereen:
GILLES, niet Gill, Jill...
PASCALE, niet Pascal, Pascalle...
ISSABEL, niet Isabelle, Isabelle...
THIBAUD, niet Thibau, Thibaut, Thibault...
DAVEY, niet Davy
MANUELA, niet Manuella

Enz.
We zitten hier niet op school he chicawah. 😂

chicawah.janssen17 apr 2018, 09:50

8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Het moet iets mannelijks zijn (of toch niet): mijn man en ik kunnen het gekwebbel van Frances niet goed aanhoren (en ik heb op Twitter gelezen dat er nog zijn die op de mute-knop duwen :roll: )
Ik vind het een plezant meiske, maar ik zie ook niet waarom zoveel mensen over zijn van haar.

Holmes17 apr 2018, 12:20

395
Waarom vragen ze eigenlijk de afvallers in de studio ?
Die moeten telkens hun woorden wikken en wegen om zeker niets te verklappen over hun verdenkingen e.d. (hetgeen de kijker/ons eigenlijk het meest interesseert).
Hou de kandidaten liever tot in de laatste aflevering en laat ze dan volop vertellen wie ze verdachten en waarom en waar ze zich in de luren hebben laten leggen...

Fizmo17 apr 2018, 12:42

12
Café De Mol vind ik als idee wel niet slecht. Iedereen is er toch over bezig (aan koffieautomaat op het werk of op een forum) over al die theorieën, de opdrachten, wie er de mol zou kunnen zijn, wat er verdacht was, etc... dus leuk om die discussies ook in een TV programma te plaatsen. Werkt uiteraard alleen voor zeer populaire programma's waar je over kunt nababbelen en de mol is er één van.

Het programma zelf is niet slecht. Ik kijk er met een half oog naar maar op één of andere manier mist het iets om écht een goed programma te zijn. Alleen weet ik niet wat 😃
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16