pieter-jan.jorissen schreef:Ik zit ook op Baha, maar dat gevoel werd in de vierde aflevering niet versterkt. Ik vond Lloyd deze aflevering erg verdacht.Ik voel me net nog zekerder van men keuze.
pieter-jan.jorissen schreef:Ik zit ook op Baha, maar dat gevoel werd in de vierde aflevering niet versterkt. Ik vond Lloyd deze aflevering erg verdacht.Ik voel me net nog zekerder van men keuze.
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Grote mollenfan maar naar Café De Mol kunnen wij niet kijken. Ergerlijke televisie... en eigenlijk onnodig vinden wij.ik kijk wel, gewoon omdat er toch wel nog iets grappigs in zit. Niet veel, maar de "Is Joke dood?" was wel de max.
Fizmo schreef:Isabelle (kandidaat van vorig jaar).Er was vorig jaar toch geen Isabelle? En als je Issabel bedoelt: dat was 2 jaar geleden.
djennix schreef:Ik kijk voor Frances, ik geef dat eerlijk toeHet moet iets mannelijks zijn (of toch niet): mijn man en ik kunnen het gekwebbel van Frances niet goed aanhoren (en ik heb op Twitter gelezen dat er nog zijn die op de mute-knop duwen![]()
Want het concept van CDM vind ik, om het op z'n Mieke vogels te zeggen, teveel blabla en te weinig boemboem.
chicawah schreef:Er was vorig jaar toch geen Isabelle? En als je Issabel bedoelt: dat was 2 jaar geleden.We zitten hier niet op school he chicawah.
Ik heb het hier al ergens geschreven: wat ik niet snap is dat een hoop mensen op het forum de namen van de kandidaten niet juist schrijven, terwijl die nochtans herhaaldelijk getoond worden. Toch bizar voor mensen die op elk detail letten.
Dus voor eens en voor altijd en voor iedereen:
GILLES, niet Gill, Jill...
PASCALE, niet Pascal, Pascalle...
ISSABEL, niet Isabelle, Isabelle...
THIBAUD, niet Thibau, Thibaut, Thibault...
DAVEY, niet Davy
MANUELA, niet Manuella
Enz.
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Het moet iets mannelijks zijn (of toch niet): mijn man en ik kunnen het gekwebbel van Frances niet goed aanhoren (en ik heb op Twitter gelezen dat er nog zijn die op de mute-knop duwenIk vind het een plezant meiske, maar ik zie ook niet waarom zoveel mensen over zijn van haar.)