Ik vind dat dat allemaal nogal snel wordt gezegd. Vooral die "we gaan naar daar" klinkt raar als niet eerst grondig is gekeken wat er op de kaart staat.
Of niet?
Of wel?
Margot3 schreef: Waarom Channy minder dan Jefffrey? ze zitten in de zelfde graven en Jeffrey wist bijna alles en Channy veel minder.Juist omdat het Jeffrey is die ervoor zorgt dat ze eruit komen op dat moment: laat genoeg om het vinden van de laatste kisten in gevaar te brengen, en nét op tijd om de beslissing rond de €750 nog mee te beïnvloeden (ook weer Jeffrey, die aandringt op nog wat wachten). Vroeger en ik had ze afgeschreven met Baha, Pieter en Lloyd, en als ze er niet waren uitgekoùmen waren ze dan weer de hoofdverdachten geworden (en dat heeft de mol ook niet graag).
Frolva schreef:Mooie uitgebreide analyse. Top!Danku!![]()
Wat jouw argumenten contra Joke/Steve betreft:
- geen invloed op de andere 2.500 euro. Op zich klopt dat, maar niemand had toch de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op het oplossen van de raadsels door de andere kandidaten?
- als de beelden juist gemonteerd zijn raadt Joke het laatste raadsel tussen 12,5 en 10 minuten voor de tijd om is. Rond diezelfde periode beslissen de andere te bellen. Joke zegt aan de telefoon: "Ik denk dat we nog vijf à tien minuten hebben". Veel vroeger had het telefoontje waarschijnlijk niet kunnen komen.
Frolva schreef:Lloyd is degene die:- Hij is niet de enige die nog wil wachten, ook HJeffrey dringt daar op aan (en de anderen gaan er toch ook in mee). Het is ook niet onlogisch, aangezaien het toch geld weggooien is. Maar als je hem daarvoor een puntje wil geven mag dat voor mij :p, ik doe het niet.
- 12,5 minuten voor de tijd om is voorstelt om nog te wachten (ik verstond eerst 'wachten we nog tien minuten', maar in de ondertitels staat 'we geven ze tot tien minuten')
- er in slaagt om eerst een verkeerd nummer te bellen
is dat dan geen puntje waard?
Klaartje schreef:Het is dan toch een geweldig eigenaardig toeval dat Lloyd belt vlak nadat Joke de code gekraakt heeft om die telefoon te vinden. Dat lijkt me zelfs een te perfecte timing. Zou de Mol een seintje gekregen hebben van de produktie, zo van "OK, ge kunt bellen." of "OK, ze gaan seffens bellen, zorg ervoor dat ge die code zogezegd juist vindt en die gsm kunt pakken."? Toch vreemd.Ik denk dat dat puur montage is
kim.baudart schreef:Juist omdat het Jeffrey is die ervoor zorgt dat ze eruit komen op dat moment: laat genoeg om het vinden van de laatste kisten in gevaar te brengen, en nét op tijd om de beslissing rond de €750 nog mee te beïnvloeden (ook weer Jeffrey, die aandringt op nog wat wachten). Vroeger en ik had ze afgeschreven met Baha, Pieter en Lloyd, en als ze er niet waren uitgekoùmen waren ze dan weer de hoofdverdachten geworden (en dat heeft de mol ook niet graag).Ik dacht eerst ook zo, maar ik zou me als mol toch echt niet onder de 1000 euro leggen om het 2de hoogste bedrag volledig zelf te vinden. Als mol is het de bedoeling om geld te verliezen, dan vind ik 1000 euro wel veel om die niet te laten liggen en hopen dat niemand de graven vind. Ik vind Jeffrey zijn acties wat dubbel
Klaartje schreef: Zou de Mol een seintje gekregen hebben van de produktie, zo van "OK, ge kunt bellen." of "OK, ze gaan seffens bellen, zorg ervoor dat ge die code zogezegd juist vindt en die gsm kunt pakken."? Toch vreemd.
Klaartje schreef:Het is dan toch een geweldig eigenaardig toeval dat Lloyd belt vlak nadat Joke de code gekraakt heeft om die telefoon te vinden. Dat lijkt me zelfs een te perfecte timing. Zou de Mol een seintje gekregen hebben van de produktie, zo van "OK, ge kunt bellen." of "OK, ze gaan seffens bellen, zorg ervoor dat ge die code zogezegd juist vindt en die gsm kunt pakken."? Toch vreemd.
Margot3 schreef:Ik denk dat dat puur montage isHet is een televisieprogramma, dus montage doet inderdaad veel.
Margot3 schreef:Ik denk dat heel veel mensen denken dat de mol met een oortje loopt ofzo dat kan dus nietAls ik het mij goed herinner liep Marc, Mol 3, met een oortje rond op een wandelzoektocht.
chicawah schreef:Als ik het mij goed herinner liep Marc, Mol 3, met een oortje rond op een wandelzoektocht.en dat viel niet op?? dat is het eerste waar ik naar zou kijken
Frolva schreef: Maar wat voor mij niet kan is dat in de montage wordt geknoeid met de chronologie.klopt het zal wel chronologisch zijn, maar je kan er wel makkelijk minuten uitknippen. en als je met meerdere camera's werkt kan je wel "knoeien" met chronologie.